Soms kan het wel na een paar dates denk ik. Als het echt meteen klikt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je het een paar week weet uit te houden en het gezellig te houden dan kan je er over denken vind ik zelf.
Paar dates lijkt me dan ook paar week.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms kan het wel na een paar dates denk ik. Als het echt meteen klikt.
Maar in ieder geval ga je hem weer zien, dat is al iets
Waarom is dit een kuttopic?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan wel.
Verder is dit een kuttopic.
Hetero's en hun rare dates.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan wel.
Verder is dit een kuttopic.
Geil.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Om nog even over die dates door te gaan, na 1 date heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Niet van 2 kanten in ieder geval.
En nu houd ik erover op anders wordt het echt een kuttopic.
Nou ik bedoel: dat 1 WEL zeker is na 1 date en dat het bij de ander wat langer duurt he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van 2 kanten is wel een vereiste inderdaad wil het wat worden.
Oh jazeker, ik weet mensen vaak al binnen 5 minuten wel in te schatten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoel: dat 1 WEL zeker is na 1 date en dat het bij de ander wat langer duurt he?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik zag net het lied van RTL en dat was wel leuker
Geen problemen hier hoor, maar wel lekker hart luchten somsquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
Het lijkt de problemenrubriek van de Tina wel hier zo langzamerhand
Ik kan goed luisteren hoor (of hoe noem je dat hier eigenlijk). Ik probeer zelf nooit TE veel te vertellen maar soms betrap ik mezelf erop dat ik toch iets verder ga dan ik eigenlijk wilde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen problemen hier hoor, maar wel lekker hart luchten soms
Daar is zo'n leuk blauw kleurtje voor, als 't je morgen niet meer bevalt wat er staat mieter je 't gewoon weg, doe ik ook zovaak.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan goed luisteren hoor (of hoe noem je dat hier eigenlijk). Ik probeer zelf nooit TE veel te vertellen maar soms betrap ik mezelf erop dat ik toch iets verder ga dan ik eigenlijk wilde.
Weet je dat ik daar nog nooit aan gedacht heb? Iets wat ik zelf heb gepost weghalen omdat ik misschien toch iets te open ben geweest? Wel een goeie jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar is zo'n leuk blauw kleurtje voor, als 't je morgen niet meer bevalt wat er staat mieter je 't gewoon weg, doe ik ook zovaak.
Doe ik ook zovaak, als ik me ineens besef dat ik weer 's iets gepost heb wat eigenlijk onder geheimhouding valt, of als ik me bedenk dat m'n ex kan meelezen, dat soort onzin.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar nog nooit aan gedacht heb? Iets wat ik zelf heb gepost weghalen omdat ik misschien toch iets te open ben geweest? Wel een goeie ja
De A's en FA's zullen zich wel vaak vermaken ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ik geen gedelete posts kan lezen
Toch eens onderzoeken hoe je zo een baantje scoortquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De A's en FA's zullen zich wel vaak vermaken ja.
Ik kreeg m'n modschap na een perman, dus wie weet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch eens onderzoeken hoe je zo een baantje scoort
Huh hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n modschap na een perman, dus wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |