Dit dus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef inZanity het volgende:
heel anders. Die hebben hun hele leven van ze gehouden. Misschien waren het hele brave kinderen die nooit iets fout deden. Wij kennen ze niet maar voor ouders
oh was helemaal vergeten dat Internet, tv en telefoon daar niet bestondenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat ze aan de andere kant van de aardkloot zitten wellicht? Daarnaast waarschijnlijk wantrouwend tegenover media... Niet de meest geweldige plek op aarde, dat Tsjetsjenië.
De vader van die jongens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alleen een broer van de oom.
Ja, er zijn er wel 2 (zeg ik ook al de hele tijdquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel toch? 3 uur geleden gaf die andere oom het adres van deze oom live op tv.
Zomg wat is de kans!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef Xan21 het volgende:
Wel toevallig dat die anonieme twitteraar zei dat er op vrijdag iemand aangehouden zou worden voor de aanslag...
Dan straffe uitspraken als "hij is een engel" doen over iemand die meerdere mensen heeft gedood en velen heeft verwond, is wat kras, vind je niet?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ouders zien hun kinderen heel anders. Die hebben hun hele leven van ze gehouden. Misschien waren het hele brave kinderen die nooit iets fout deden. Wij kennen ze niet maar voor ouders komt zoiets vrijwel altijd zeer onverwacht, dat accepteer je niet zomaar.
Die lui zijn compleet in shock, hun kinderen zijn wereldnieuws op een afgrijselijke manier, dus ze kunnen ook niet echt verantwoordelijk worden gehouden voor het goed-gehalte zeg maar van wat ze nu zeggen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ouders zien hun kinderen heel anders. Die hebben hun hele leven van ze gehouden. Misschien waren het hele brave kinderen die nooit iets fout deden. Wij kennen ze niet maar voor ouders komt zoiets vrijwel altijd zeer onverwacht, dat accepteer je niet zomaar.
Er is nog niemand aangehouden dus wat is er toevalligquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef Xan21 het volgende:
Wel toevallig dat die anonieme twitteraar zei dat er op vrijdag iemand aangehouden zou worden voor de aanslag...
FUU wat moeten we nu?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
JAJA ZE HEBBEN 'M!
http://ktla.com/live/#axzz2QuhNcsd1
(achtervolging auto link)
Houd je snuffert eens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef CrushedTinBox het volgende:
Rot eens op met die achtervolging, daar is tip topic niet voor bestemd.
Anal probequote:Op vrijdag 19 april 2013 17:49 schreef Zeepsop92 het volgende:
Four robots are working on the subject
De achtervolging is geen achtervolging meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef CrushedTinBox het volgende:
achtervolging is overquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ze zijn in shock.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan straffe uitspraken als "hij is een engel" doen over iemand die meerdere mensen heeft gedood en velen heeft verwond, is wat kras, vind je niet?
Een opmerking als "ik ken mijn zoon niet zo, ik schaam me als dit allemaal waar is" is al een heel andere insteek.
Welke achtervolging?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef sittingtuck het volgende:
Die ouwe knar begeeft het nog onder druk van die 4 robots.
Die werd eerder geïnterviewd en sprak slecht Engels. Voornamelijk dat hij het vreselijk vond, de broers ongeveer 8 jaar in de USA waren, hij al jaren geen contact had gehad met hen (afgezien ve een kort telefoontje eerder deze week).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |