Achjah, hij heeft ook al echt de tijd gehad om zich daarover te rade te gaan...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:45 schreef El_Matador het volgende:
bommen zouden plaatsen en agenten dood zouden schieten, sja, dan zou ik mezelf toch afvragen waar het misgegaan is in de opvoeding
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Achjah, hij heeft ook al echt de tijd gehad om zich daarover te rade te gaan...
Omdat ze aan de andere kant van de aardkloot zitten wellicht? Daarnaast waarschijnlijk wantrouwend tegenover media... Niet de meest geweldige plek op aarde, dat Tsjetsjeniė.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:46 schreef TLC het volgende:
[..]
euhm dat kindje heeft in de tussentijd wel een agent gedood en iemand gecarjackt, als je onschuldig was van die bomaanslag had dat niet echt gehoeven huh
Die ouders moeten gewoon in de media komen en tegen hun zoon vertellen dat hij zich moet overgeven, ik snap niet dat dat niet gedaan word.
Ja of hij is heel snel naar Los Angeles gevlogenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Markeerstift het volgende:
Maar die auto achtervolging staat los van de manhunt?
Nee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef sonnyspek het volgende:
Weten ze waar hij is (verstopt in een huis) of vlucht hij nu?
Ouders zien hun kinderen heel anders. Die hebben hun hele leven van ze gehouden. Misschien waren het hele brave kinderen die nooit iets fout deden. Wij kennen ze niet maar voor ouders komt zoiets vrijwel altijd zeer onverwacht, dat accepteer je niet zomaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als mijn kinderen bommen zouden plaatsen en agenten dood zouden schieten, sja, dan zou ik mezelf toch afvragen waar het misgegaan is in de opvoeding.
Heel vreemd idd.
Dat is dan of ook een oom of de vader slimmerd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alleen een broer van de oom.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alleen een broer van de oom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |