Net zoals Tupac zekerquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:15 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
LOL OSAMA IS DOOD GEKKIE XDDXDXDXDX LELELELE
De moslims in Azerbeidzjan drinken gewoon keihard alcohol. Tsjetsjenen ken ik niet, maar zal niet heel veel anders zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij zit allang met een biertje watertje op een tropisch eiland samen met Osama.
thx!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Meerderheid van de moslims in Azerbeidzjan zijn geen soennieten, in Tsjetsjenië is de dikke meerderheid soennitisch en is al-Qaeda aanwezig, mannen met lange blonde baardenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:16 schreef El_Matador het volgende:
De moslims in Azerbeidzjan drinken gewoon keihard alcohol. Tsjetsjenen ken ik niet, maar zal niet heel veel anders zijn.
Waar?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef Proxzor het volgende:
911 Operator @911BUFF 1m
RIGHT NOW - MEDIA BEING URGED TO RUN AND TAKE COVER NOW! #911BUFF
Tsjetsjenie zijn toch ook gewoon mujahedien?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef Shawn het volgende:
[..]
Meerderheid van de moslims in Azerbeidzjan zijn geen soennieten, in Tsjetsjenië is de dikke meerderheid soennitisch en is al-Qaeda aanwezig, mannen met lange blonde baarden
Ja vriend, ik ben prima bekend met adblock maar kies ervoor het niet te gebruiken. Dat betekent niet dat ik die advertenties niet irritant vind.quote:
Dit dus. Soennieten zijn het probleem, Sjiieten zijn dat niet. Hoe graag bepaalde mensen ook willen dan Iran een bedreiging is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef Shawn het volgende:
Meerderheid van de moslims in Azerbeidzjan zijn geen soennieten, in Tsjtsjenië is de dikke meerderheid soennitisch en is al-Qaeda aanwezig, mannen met lange blonde baarden
twitter:BostonGlobe twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 17:17:05UPDATE: Law enforcement officials expected to brief media in a few minutes on hunt for terror bomb suspect. reageer retweet
Zelfs commissaris Rex is ingevlogen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hond slaat niet aan. Niets mis met die auto dus..
Nu wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef Proxzor het volgende:
[..]
https://twitter.com/911BUFF
staat er niet..
Ja, ze hebben het 'Kaukasisch Emiraat' gesticht, veel Tsjetsjenen die in Afghanistan, Irak en nu in Syrië meevechten etc.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef sittingtuck het volgende:
[..]
Tsjetsjenie zijn toch ook gewoon mujahedien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |