Het lijkt de blues brothers wel.quote:
Dankquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:00 schreef Martin-Ssempa het volgende:
shrapnel zijn gewoon delen van ammunitie/bommen die overal rondvliegen na een explosie en schade aanrichten
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, doen ze in afghanistan ook, daar worden ook hele blokken met de grond gelijk gemaakt omdat er een verdachte in een van die huizen zit.
Maar ik snap dat ze dat niet kunnen maken in eigen land
(Vermoedelijk) dader van een schietpartij maar nog niet van de betreffende bomaanslag, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je in een vuurgevecht met de politie terecht komt en je schiet een agent dood, dan ben je gewoon dader lijkt me zo.
Je bent zelf een sneuheid!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denken dat je de sneuheid van GGMM kan evenaren
Jij pikt hem op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Loop alle europeanen, noord afrikanen en aziaten niet over één kam te scheren dan..
Nee dat niet, maar als je op agenten gaat schieten dan kun je kogels terug verwachten zegmaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
(Vermoedelijk) dader van een schietpartij maar nog niet van de betreffende bomaanslag, lijkt me zo.
Zelf luisteren/kijken is veel tofferquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Zo handig dat iedereen alles hier post. Scheelt me echt zoveel links openen enz
Misschien begon de politie wel met schieten. Zelfverdediging.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als je op agenten gaat schieten dan kun je kogels terug verwachten zegmaar.
Is het heel erg dat ik zin krijg om GTA te spelen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als je op agenten gaat schieten dan kun je kogels terug verwachten zegmaar.
Genieten geblazen inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:02 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Zelf luisteren/kijken is veel toffer
Deze gast heeft al 6 sterrenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik zin krijg om GTA te spelen?
Zie je wel! Geweld in het echte leven zet aan tot het spelen van videogames!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik zin krijg om GTA te spelen?
DITquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef TLC het volgende:
De SWAT moet gewoon het Koningslied op de speakers zetten, dan geeft ie zich vanzelf over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |