gvd moet lachenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De doorgesnoven kop van Haan spreekt voor zich, zie je een spacende neger ernaast, weet je dat Piye in da house is. Verder zullen enkele hysterische meiden zich melden, reken maar dat Ambipur daartussen zit. Mij herken je aan de mooiste chick aan mijn zijde en stap je per ongeluk een wc binnen met een wankende Turk aanwezig, heeft ons aller Dimacharus zich gemeld. Tot slot zit daar een recalcitrante jongen heel nors te wezen in een hoekje, dat is de zoon van Mic.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De doorgesnoven kop van Haan spreekt voor zich, zie je een spacende neger ernaast, weet je dat Piye in da house is. Verder zullen enkele hysterische meiden zich melden, reken maar dat Ambipur daartussen zit. Mij herken je aan de mooiste chick aan mijn zijde en stap je per ongeluk een wc binnen met een wankende Turk aanwezig, heeft ons aller Dimacharus zich gemeld. Tot slot zit daar een recalcitrante jongen heel nors te wezen in een hoekje, dat is de zoon van Mic.
pep snuiven van de wc-bril?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik zit wsl ook op de wc stoute dingen te doenin mn eentje natuurlijk want verlegen
ja was gwn ot :$
Geen reden om verlegen te zijn, dus ik hou je wel gezelschap.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik zit wsl ook op de wc stoute dingen te doenin mn eentje natuurlijk want verlegen
ja was gwn ot :$
weet niet.. missquote:
Dit sowieso meisje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:15 schreef CristinaYang het volgende:
Als er een sportschoolmeet komt ga ik squaten met Fanta.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:35 schreef Dqod het volgende:
ga denk ik wel heel lang slapen daarvoor in de hoop dat ik de nacht door kan trekken
Ik snap je niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 02:55 schreef ikjijallebei het volgende:
haha was kk super net met de boys pre party vor volgende week tog.. had een paar matties van camp B campzone meegenomen, vonden de FOK!kers heelmaal niet erghaha was bere gezellig haha.
Op naar volgende week, kan niet wachten!
ja anders wordt het teruggaan om half 12 :pquote:
Niet een slaapplek bij lekkere FOK!ker regelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
ja anders wordt het teruggaan om half 12 :p
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet een slaapplek bij lekkere FOK!ker regelen.
Uiteraard is er op de met bier bevlekte bank altijd een slaapplekje vrij. Hossels kunnen in de badkamer worden afgewerkt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:08 schreef Splutje het volgende:
Ik kom alleen als we van te voren gaan indrinken bij feyenoordfan92 met enkele illustere users
Gelukkig heb je door deze post voldoende douche-alternatieven in je PM-box zitten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm..maar ik wil kunnen douchen en die sportschooldouches zijn viess..
Wilde ook gaan naar Campzone maar pc was kapotquote:Op zondag 5 mei 2013 02:55 schreef ikjijallebei het volgende:
haha was kk super net met de boys pre party vor volgende week tog.. had een paar matties van camp B campzone meegenomen, vonden de FOK!kers heelmaal niet erghaha was bere gezellig haha.
Deze G weet! Is tog ook weer FOK! Campzone meet dit jaar? Vorig jaar had ik Janesha van Camp E tog ff hard genomen. Soberso vanaf E is alleen voor de ekte G's, daaronder allemaal nerdjes en maagden.quote:Op zondag 5 mei 2013 02:55 schreef ikjijallebei het volgende:
Dat plan heeft waarschijnlijk iedereen, met als gevolg dat die hele tent vol zit met eenlingen die schuchter over hun mobiel naar elkaar zitten te loerenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Deze G weet! Is tog ook weer FOK! Campzone meet dit jaar? Vorig jaar had ik Janesha van Camp E tog ff hard genomen. Soberso vanaf E is alleen voor de ekte G's, daaronder allemaal nerdjes en maagden.
Dat terzijde, ik ben toevallig wel in de buurt met de KLB meet. Ik ga gewoon op afstandje bestuderen jwz. Autistyle.
A mattie ben je weer ban-vrijquote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Deze G weet! Is tog ook weer FOK! Campzone meet dit jaar? Vorig jaar had ik Janesha van Camp E tog ff hard genomen. Soberso vanaf E is alleen voor de ekte G's, daaronder allemaal nerdjes en maagden.
Dat terzijde, ik ben toevallig wel in de buurt met de KLB meet. Ik ga gewoon op afstandje bestuderen jwz. Autistyle.
nog geen aanbiedingen gehad, wat nu?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gelukkig heb je door deze post voldoende douche-alternatieven in je PM-box zitten.
Ik twijfel nog. Als:quote:Op maandag 6 mei 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nog geen aanbiedingen gehad, wat nu?
nog steeds op waarheid gebaseerd is, dan misschien.quote:Ik kom in lingerie. Met trenchcoat eroverheen en peep toe pumps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |