Dat plan heeft waarschijnlijk iedereen, met als gevolg dat die hele tent vol zit met eenlingen die schuchter over hun mobiel naar elkaar zitten te loerenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Deze G weet! Is tog ook weer FOK! Campzone meet dit jaar? Vorig jaar had ik Janesha van Camp E tog ff hard genomen. Soberso vanaf E is alleen voor de ekte G's, daaronder allemaal nerdjes en maagden.
Dat terzijde, ik ben toevallig wel in de buurt met de KLB meet. Ik ga gewoon op afstandje bestuderen jwz. Autistyle.
A mattie ben je weer ban-vrijquote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Deze G weet! Is tog ook weer FOK! Campzone meet dit jaar? Vorig jaar had ik Janesha van Camp E tog ff hard genomen. Soberso vanaf E is alleen voor de ekte G's, daaronder allemaal nerdjes en maagden.
Dat terzijde, ik ben toevallig wel in de buurt met de KLB meet. Ik ga gewoon op afstandje bestuderen jwz. Autistyle.
nog geen aanbiedingen gehad, wat nu?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gelukkig heb je door deze post voldoende douche-alternatieven in je PM-box zitten.
Ik twijfel nog. Als:quote:Op maandag 6 mei 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nog geen aanbiedingen gehad, wat nu?
nog steeds op waarheid gebaseerd is, dan misschien.quote:Ik kom in lingerie. Met trenchcoat eroverheen en peep toe pumps.
Dat is weer een andere meet, voor de echte bazen. Maak je niet druk, je mist niks.quote:
Wat een tegenspraak in 1 post.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dat is weer een andere meet, voor de echte bazen. Maak je niet druk, je mist niks.
Zij is gewoon geen echte baas.quote:
Vrouwen zijn ook geen bazen, dat zijn slaven.quote:
haha :pquote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Als:
[..]
nog steeds op waarheid gebaseerd is, dan misschien.
Ik denk tussen de 19-65quote:Op maandag 6 mei 2013 14:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd nou van de meeters? Ik twijfel.
Dat is niet het gegeven waarnaar ik vroeg! Ik neem aan dat CY een representatief onderzoek heeft gedaan naar dit gegeven en mij een statistisch onderbouw antwoord kan gevenquote:
Ik verbaas mij er soms wel altijd over hoe jong de meeste nou eigenlijk op FOK! zijn. Soms voel ik me een beetje oudquote:Op maandag 6 mei 2013 14:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is niet het gegeven waarnaar ik vroeg! Ik neem aan dat CY een representatief onderzoek heeft gedaan naar dit gegeven en mij een statistisch onderbouw antwoord kan geven
Te oud voor jou.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
40quote:Op maandag 6 mei 2013 14:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Doelde meer op de meisjes, maar dat ook, ja.quote:
De helft van wat?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd minimaal twee keer de helft is.
Dan rest jou dus de verantwoordelijk dat alles in goede banen loopt en iedereen zich een beetje verantwoordelijk en behoorlijk gedraagt.quote:
Ik ben oud qua biologische leeftijd. Mentaal ben ik nog 21, gezien de wekelijkse preek van mijn ouders: Word eens volwassen.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan rest jou dus de verantwoordelijk dat alles in goede banen loopt en iedereen zich een beetje verantwoordelijk en behoorlijk gedraagt.
21? Je bent wel optimistisch.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben oud qua biologische leeftijd. Mentaal ben ik nog 21, gezien de wekelijkse preek van mijn ouders: Word eens volwassen.
Als ik zo naar de lijst kijk had ik precies hetzelfde antwoord gegeven.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben oud qua biologische leeftijd. Mentaal ben ik nog 21, gezien de wekelijkse preek van mijn ouders: Word eens volwassen.
Een echte 30-er komt niet.. En ik ga trouwens alleen eten als het goed is.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik zo naar de lijst kijk had ik precies hetzelfde antwoord gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |