SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Ambipur
Dqod
Fanta-Stick
Susteren
Mortaxx
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
16meter
Knowledge_seeker
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Amenth
GZ1000
Stink-ui
Braddie
Skippy22
IkBenDeBaas
Matip
Misschien:
Angel-Joy
Meloewa
Thats_meh
RickoKun
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Verlengmijnsnoer
Rodawa
Chai
Marcel-o
Jachtgeweer
Hezdunnah
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
[ Bericht 0% gewijzigd door CristinaYang op 05-05-2013 18:09:39 ]
Sowieso niet dat er zoveel mensen gaan komen. Bij 20 man zou ik al verbaasd zijn, eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Hm, ik weet niet hoe druk de beurs bezocht wordt, maar als je daar met 25-35 man op een zomerse zaterdag avond aankomt lijkt het me sterk dat er genoeg plek is.![]()
Cristina Yang.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:53 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Dat hoeft ook niet schat, ik doe niet aan internet meetings, ik maak m'n vrienden zelf wel
Ow je bent een manquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cristina Yang.
Ik ga niet naar een meet om vrienden te zoeken. Wel om uit mijn comfort zone te komen en eens te kijken of ik daar niet aan dood ga
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cristina Yang.
Ik ga niet naar een meet om vrienden te zoeken. Wel om uit mijn comfort zone te komen en eens te kijken of ik daar niet aan dood ga
Jij komt ook uit Roffa? Wat een bazin.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hoorde dat er mensen vanuit Rotterdam met de auto gaan. Kan ik meerijden? In ieder geval heen?
Kloptquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij komt ook uit Roffa? Wat een bazin.
ECHT WAAR?! Laat hem me DMen! Ik dacht dat ie gestopt was joh, heb hem al eeuwen niet meer gesproken..quote:Op zondag 21 april 2013 16:35 schreef Geelman het volgende:
GROOT NIEUWS: Argo heeft zich ook aangemeld voor de meet!
Ik zal het doorgeven. Hij is niet gestopt, wel gebanned...quote:Op zondag 21 april 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ECHT WAAR?! Laat hem me DMen! Ik dacht dat ie gestopt was joh, heb hem al eeuwen niet meer gesproken..
Ik ga geen selectie maken van wie er wel en niet mogen komen. Als het daadwerkelijk kloons zijn komen ze toch niet, dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 21 april 2013 17:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou het dan ook serieus. Als ik lees wat voor kloons er allemaal komen ga ik toch denken, wtf.
Ik kom gewoon hoor, belofte -> schuldquote:Op zondag 21 april 2013 19:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon komen, wordt hartstikke leuk
[..]
Kappen nou Hugh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |