Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze naar New York wilden rijden, met de explosieven. Dus dat ze daar mogelijk nog aanslagen wilden plegen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze die explosieven in eerste instantie daar wilde planten en toen betrapt werden en dat de achtervolging begon
Chechnya is Tsjetsjenië.quote:
Lijkt Liberty City wel als je nog niet heel de stad in kanquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze pakken flink uit ja
[ afbeelding ]
het klinkt als een slechte politie film.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze die explosieven in eerste instantie daar wilde planten en toen betrapt werden en dat de achtervolging begon
??? Dat komt uit een film.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze pakken flink uit ja
[ afbeelding ]
Nou, da's een heeeeel andere naam.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:46 schreef hmmmz het volgende:
AP: Surviving Boston bomb suspect identified as Dzhokhar A. Tsarnaev, 19, of Cambridge, Mass.
5, nog 1 voordat het leger in actie komt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:47 schreef CrushedTinBox het volgende:
Lijkt wel op GTA, heeft zeker al 3 sterren te pakken.
joh hou eens op met dat stomme geneuzelquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij het wel was, dan had ze persoonlijk de FBI opgebeld, zei ze net iig.
God zit in het geneuzel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef N.icka het volgende:
[..]
joh hou eens op met dat stomme geneuzel
Lijkt me waarschijnlijk dat het pijpbommen betrof; als ze nog een bomaanslag wilden plegen zou ik zwaarder materiaal verwachten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nog even wachten op de choppersquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:47 schreef CrushedTinBox het volgende:
Lijkt wel op GTA, heeft zeker al 3 sterren te pakken.
In het groene shirt is hetzelfde als in het rode shirt [e.g., zijn wang]. En die in het groene shirt lijkt op de man met de witte cap. Nog wat onduidelijk idd. Zal straks wel duidelijker worden.quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, dan zijn het waarschijnlijk dus helemaal niet die jongens van die foto's.
Bron graag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:50 schreef Symer het volgende:
De doodgeschoten verdachte heette Zokar Sarnav.
Geen Sunil en Mike dus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:50 schreef Symer het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef Bellatrix het volgende:
The Associated Press @AP 1m
BREAKING: AP: Surviving Boston bomb suspect identified as Dzhokhar A. Tsarnaev, 19, of Cambridge, Mass.
Is het nou de dooie of de levende?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:50 schreef Symer het volgende:
Rus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:50 schreef Symer het volgende:
Namen waren toch zelf door de FBI vrijgegeven?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:52 schreef AMDB het volgende:
Mensen die denken dat het die Sunil is, lijkt amper op de verdachte op de foto's
Dat bedoel ik. Je ziet foto's van een jongen die echt wat donkerder is en uitziet of ie uit India komt, de ander is veel bleker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:52 schreef AMDB het volgende:
Mensen die denken dat het die Sunil is, lijkt amper op de verdachte op de foto's
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:53 schreef Fides het volgende:
[..]
Namen waren toch zelf door de FBI vrijgegeven?
Beetje aan het campen daarquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Disorder het volgende:
Gezellig, zo in je tuin:
[ afbeelding ]
nopequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:53 schreef Fides het volgende:
[..]
Namen waren toch zelf door de FBI vrijgegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |