Ja, en van Nadal erg zwak.quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Zéér indrukwekkende start van Djoko.
Ik zie enkel winners van Djokoquote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een fouten van Nadal zeg. 9 UE's in minder dan 4 games.
Niet zo overdrijven hoor. Nadal speelt erg slecht.quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef Norrage het volgende:
Mijn hemel zeg. Dit is bijna geen spreiding meer zegze lopen een marathon!
BP Djokodit is echt...het best dat hij heeft gespeeld sinds 2011
Dan kijk je niet goed. Nadal heeft al iets van 12 fouten gemaakt.quote:
Statistiek stond net in beeld: 7 UEs, maar allemaal in de eerste 2 games.quote:Op zondag 21 april 2013 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed. Nadal heeft al iets van 12 fouten gemaakt.
Nadal doet niet zoveel fout hoor, Djoko is gewoon buitenaards bezig.quote:Op zondag 21 april 2013 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven hoor. Nadal speelt erg slecht.
Dat klopt dan niet, want daarna sloeg hij een dubbele fout en drie ballen in het net.quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Statistiek stond net in beeld: 7 UEs, maar allemaal in de eerste 2 games.
Sorry, maar wat een onzin. Buitenaards? Dan zou Nadal wel iets beter mogen spelen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nadal doet niet zoveel fout hoor, Djoko is gewoon buitenaards bezig.
Je mag wel ophouden met je grappen hoorquote:
Nee, ik kijk dezelfde wedstrijd als jij maar ik kijk minder door een roze bril. Djokovic slaat prachtige winners en speelt heel goed maar Nadal stelt tot nu toe weinig voor. Maar goed, jij ziet het anders.quote:Op zondag 21 april 2013 15:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je mag wel ophouden met je grappen hoorkijk jij een herhaling van vorig jaar ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |