Nee, juist helemaal niet. Maar er was ook niemand die zei dat mensen zeggen dat het moslims zijn. Eigenlijk zei niemand iets specifiek over moslims hier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs op FOK! was het toch echt niet zo dat 'iedereen' maar riep dat het wel zeker moslims zouden zijn?Vond ik niet eerlijk gezegd...
De foto's die geplaatst werden kwamen van een andere site en daar werden nou niet bepaald alleen mensen op omcirkeld (nogmaals, door een andere site) die wel moslim móesten zijn...
Dan waren we het juist wel eens dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:55 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nee, juist helemaal niet. Maar er was ook niemand die zei dat mensen zeggen dat het moslims zijn. Eigenlijk zei niemand iets specifiek over moslims hier.Maar ik heb de eerste 3 delen gelezen, mogelijk daarna wel.
Jonge mannen. Zijn het bijna altijd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:55 schreef AMDB het volgende:
Enige dat we zeker weten is dat het mannen zijn. Verrassend.
Die lijkt er niks mee te maken te hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe is die eerste doodgegaan? Ik keek rond 9 uur toen ik zag dat er iemand gearresteerd werd, en naakt in de politieauto werd gezet, die zag er niet gewond uit.
In die culturen heb je meestal weinig emancipatie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jonge mannen. Zijn het bijna altijd.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die lijkt er niks mee te maken te hebben
gokje een agent is neergeschoten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe is die eerste doodgegaan? Ik keek rond 9 uur toen ik zag dat er iemand gearresteerd werd, en naakt in de politieauto werd gezet, die zag er niet gewond uit.
Die komt er wel weer bovenop hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Kan hij geen schadevergoeding krijgen. Mooie vernedering.
En begrijpelijk ook wel, al heb je meer aan een verdacht die je kunt ondervragen en terechtstellen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
gokje een agent is neergeschoten.
dus verdachte zal wel overhoop genald zijn.
kopkillers maakt agenten in vs redelijk triggerhappy
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Idd, maar bar weinig moslimroepers gezien,
Onzin.quote:voornamelijk moslims die andere beschuldigen moslim te roepen.
Amerikanen zijn sowieso triggerhappyquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dokter in ziekenhuis vertelde tijdens een persco dat de verdachte vol kogelgaten en troep van een explosie zat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Volledig terecht als je op agenten gaat knallen, mijns inziens.quote:
had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."quote:
Nou, meer gast die op politie schiet en explosieven bij zich heeft, daar ga je geen kopje thee mee drinken, die schakel je uit om te zorgen dat er geen verdere slachtoffers vallen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Rond welke tijd was dat bekend?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]
had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."
kijk dat bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]
had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."
Tristan, Karst T. , Kim de Gelder, die joker in de bioscoop en Breivik waren ook allemaal mannen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In die culturen heb je meestal weinig emancipatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |