quote:
das hip, lekker gek doen en met de tijd meegaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:54 schreef MichaelScott het volgende:
Dat 'rap' gedeelte is ook zo lekker mee te zingen voor iedereen boven de 30.
quote:
Maar 2pac staat er dan ook bekend om al vanaf het begin fan te zijn van Prins Pils, toen Willem nog underground was.quote:
2pac was al Digital Undergroundquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:57 schreef On het volgende:
[..]
Maar 2pac staat er dan ook bekend om al vanaf het begin fan te zijn van Prins Pils, toen Willem nog underground was.
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:05 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb maar twee middelvingers, dus ik kan geen drie vingers in de lucht steken.
jawel gewoon je lul uit je broekquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:05 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb maar twee middelvingers, dus ik kan geen drie vingers in de lucht steken.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:12 schreef CPS2000 het volgende:
Het mooiste is nog dat WA en M straks moeten doen of ze het goed vinden.
ja ,wa doet de rap live en een stuk freestyle onder de naam MC Kontveegquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:12 schreef CPS2000 het volgende:
Het mooiste is nog dat WA en M straks moeten doen of ze het goed vinden.
Doe maar gewoonquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:27 schreef rosepetals het volgende:
Ik durf het niet te luisteren want ik ben bang voor een gevoel van plaatsvervangende schaamte
Oke, ik ga het doen.quote:
twitter:JanNoniem twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 10:37:53Na de bomexplosies in Boston is het Koningslied de tweede terroristische aanslag binnen een week. We leven in angstaanjagende tijden. reageer retweet
Het kan ook bijna niet anders dan dat de tekstschrijvers eigenlijk republikeinen zijn die de inhuldiging zoveel mogelijk willen verpesten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:13 schreef TNA het volgende:
Uitstekend nummer, de republiek komt weer een stapje dichterbij.
Wij hebben dan ook niet echt een artiest die te vergelijken is met McCartneyquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom moet er inderdaad altijd ook altijd van die tievusrap bijOok hoe ze die woorden uitspreken.
Vreselijk. In Engeland toen met die verjaardag kwam bijv. een Paul McCartney en hier komt Nederland mee aanzakken.. Wat een bagger van de bovenste plank.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2013/04_april/entertainment/lange_frans_republikein_in_koningslied.xmlquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het kan ook bijna niet anders dan dat de tekstschrijvers eigenlijk republikeinen zijn die de inhuldiging zoveel mogelijk willen verpesten.
Geslaagde poging dan in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |