Precies zelfde spot als ik waar ik last van heb opt moment. Mijn waarschijnlijke diagnose was beginnende slijmbeursontsteking. Als je daar te lang mee doorgaat kan je zo een jaar uit de running zijn... Beter doe je het even rustig aan voorlopig. Als snap ik natuurlijk ook wel dat je geen slijmbeurs hoeft te hebben alleen omdat je last hebt van zelfde plekquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is het voor mij dus ook... en dat blijft dan even jengelen en verdwijnt na verloop van tijd weer na het sporten
[..]
Nja het is meer dan alleen spierpijn, echt stekend/drukkend zie onderstaande foto.
[..]
[ afbeelding ]
Waar mijn vinger zit, daar doet het dan zeer. (die drukt er nu dus op)
Eigenlijk ook echt alleen heel heftig aan die kant, de andere kant valt in verhouding mee.
Wat betreft die ellebogen, ik heb geprobeerd de stang iets verder voor mij uit te drukken (onderkant borst), meer in het midden van mijn borst, meer aan de bovenkant van mijn borst, met wel een arch in my back en zonder arch in my back, etc etc
Beetje moedeloos word ik ervan.
Zoals de trend is tegenwoordig, moet ik nu gewoon even zeggen dat het met de voorkant van mijn telefooncamera genomen is, een vga kwaliteit, ik heb geen pomp, slechte belichting, etc etc
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:42 schreef Snakey het volgende:
Dat is precies de plek ja. Je moet gewoon dingen uitproberen, en dan niet 1x maar een andere grip een paar weken volhouden.
En wat hierboven al aangeraden wordt, als de pijn teveel is, rusten. Je wil echt je schouder niet verzieken want dan kun je de rest van je leven wat cardio doen and thats it. EN CARDIO IS NIET LEUK!
hypochonder als ik ben..... zal ik even een afspraak met de fysio makenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Precies zelfde spot als ik waar ik last van heb opt moment. Mijn waarschijnlijke diagnose was beginnende slijmbeursontsteking. Als je daar te lang mee doorgaat kan je zo een jaar uit de running zijn... Beter doe je het even rustig aan voorlopig. Als snap ik natuurlijk ook wel dat je geen slijmbeurs hoeft te hebben alleen omdat je last hebt van zelfde plek
alleen voor z'n tricepss ff te oefenen op nog hogere gewichtenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef Questular het volgende:
Kan iemand me die laatste bp uitleggen? Met daf foam achtig ding?
partial reps voor alleen het bovenste gedeelte.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef Questular het volgende:
oh ja je hebt gelijk, nee dan is het goed ik dacht al pff 220quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:03 schreef DjMark het volgende:
Hij benched 215kg maar wel met beetje hulp.Die 200kg ging wel helemaal alleen.
Wel gewoon supersterk natuurlijk!
Wel respect,quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:56 schreef RaymondK het volgende:
Wat denken jullie trouwens van deze fruitcake manlet?
Benched 200kg. @ 0:44
rest van z'n video's zijn nogal vaag, maar benchen kan die wel zeg gdvr![]()
(edit, verkeerde video zat d'r bij)
Kleinere rom.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Komt dat door het kleinere hefboom effect wat manlets hebben ofzo?
En maar denken dat ze hun lengte gecompenseerd hebben met hun kracht en dat die kracht los staat van hun lengtequote:
Makes sence..quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wel apart trainen, blijven vaak met die gewichten schuiven
Hij benched in oude video's ook met Dikke kettingen die onderaan op de grond liggen en bovenaan er aan hangen. En met een rubber/elastieke band gespannen tussen z'n ellebogen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:04 schreef Questular het volgende:
Ik wil een inv. surgerie like that.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Go aesthetic manlets!go!
Ben op een missie om te reproducen met alle beeldschone chicks van 1.70m of kleiner.Gaat me nog best lang duren eigenlijk.
Down met de average height hier, Nederland = Manletland. De langere vrouwen zullen verdwijnen in de blenders van het nieuwe regime, leg-lengthening surgeries worden verboden en manmores (> 1.85) worden te werk gesteld op de plantages om alle hongerige manlets te voeden.
Als het tussen een oorlog komt tussen manlets en normale mensen dan winnen jullie waarschijnlijk ook nog omdat de meeste tanks en vliegtuigen ook voor manlets gemaakt zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
Go aesthetic manlets!go!
Ben op een missie om te reproducen met alle beeldschone chicks van 1.70m of kleiner.Gaat me nog best lang duren eigenlijk.
Down met de average height hier, Nederland = Manletland. De langere vrouwen zullen verdwijnen in de blenders van het nieuwe regime, leg-lengthening surgeries worden verboden en manmores (> 1.85) worden te werk gesteld op de plantages om alle hongerige manlets te voeden.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als het tussen een oorlog komt tussen manlets en normale mensen dan winnen jullie waarschijnlijk ook nog omdat de meeste tanks en vliegtuigen ook voor manlets gemaakt zijn
Raymond jij bent ook een manlet!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
hah. en alle bunkers die d'r momenteel nog zijn ook. Eerste de beste keer dat ik een sprintje moet trekken in een oud fort of bunker liggen m'n tanden d'r uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |