quote:Week One
February 7 Odyssey Arena, Belfast
Andy Hamilton 5-7 Robert Thornton
James Wade 7-4 Wes Newton
Raymond van Barneveld 7-4 Gary Anderson
Simon Whitlock 7-3 Adrian Lewis
Phil Taylor 6-6 Michael van Gerwen
Week Two
February 14, AECC, Aberdeen
Wes Newton 2-7 Raymond van Barneveld
Andy Hamilton 7-4 James Wade
Gary Anderson 7-5 Simon Whitlock
Adrian Lewis 4-7 Phil Taylor
Robert Thornton 6-6 Michael van Gerwen
Week Three
February 21 - BIC, Bournemouth
James Wade 7-4 Adrian Lewis
Robert Thornton 6-6 Wes Newton
Simon Whitlock 2-7 Phil Taylor
Michael van Gerwen 7-3 Raymond van Barneveld
Andy Hamilton 7-5 Gary Anderson
Week Four
February 28 - Westpoint Arena, Exeter
Robert Thornton 7-2 Gary Anderson
Andy Hamilton 2-7 Michael van Gerwen
James Wade 6-6 Phil Taylor
Wes Newton v Adrian Lewis
Raymond van Barneveld v Simon Whitlock
Week Five
March 7 - Capital FM Arena, Nottingham
James Wade 7-1 Robert Thornton
Raymond van Barneveld 7-4 Andy Hamilton
Adrian Lewis 7-3 Michael van Gerwen
Phil Taylor 5-7 Gary Anderson
Wes Newton 5-7 Simon Whitlock
Week Six
March 14 Manchester Arena
Michael van Gerwen(101,52) v Wes Newton(98,14) 7-4
Adrian Lewis(91,89) v Gary Anderson(95,86) 6-6
Simon Whitlock(97,80) v James Wade(97,49) 7-4
Raymond van Barneveld(95,08) v Robert Thornton(98,78) 6-6
Phil Taylor(93,81) v Andy Hamilton(101,40) 3-7
Week Seven
March 21 - Motorpoint Arena, Cardiff
Andy Hamilton 7-4 Simon Whitlock
Gary Anderson 1-7 Michael van Gerwen
Robert Thornton 5-7 Adrian Lewis
Wes Newton 2-7 Phil Taylor
James Wade 6-6 Raymond van Barneveld
Week Eight
March 28 SECC, Glasgow
Adrian Lewis 7-4 Andy Hamilton
Simon Whitlock 1-7 Robert Thornton
Phil Taylor 7-3 Raymond van Barneveld
Gary Anderson 5-7 Wes Newton
Michael van Gerwen 4-7 James Wade
Week Nine
April 4 - The Brighton Centre
Adrian Lewis 2-7 Raymond van Barneveld
Phil Taylor 4-7 Robert Thornton
Wes Newton 5-7 Andy Hamilton
Gary Anderson 3-7 James Wade
Michael van Gerwen 7-3 Simon Whitlock
Week Ten
Week 11
April 18 The O2, Dublin
Six matches to be played
Tickets: 00353 818 719 3000 or www.theo2.ie
Week 12
April 25 NIA, Birmingham
Six matches to be played
Tickets: 0844 338 8000 or www.theticketfactory.com
Week 13
May 2 The Echo Arena, Liverpool
Five matches to be played
Tickets: 0844 8000 400 or www.echoarena.com
Week 14
May 9 Metro Radio Arena, Newcastle
Five matches to be played
Tickets: 0844 493 6666 or www.metroradioarena.co.uk
Play-Offs
May 16 - The O2, London
Semi-Finals
Final
Plus PDC Unicorn World Youth Championship Final
Tickets: 0844 856 0202 or www.theo2.co.uk[
Speelrondes 1, 4, 7, 8, 11, 14 & 15 zijn live op RTL7
Credits voor artikelen in OP aan sport.fok
Had ik al wel verwacht.quote:
Ja, maar jullie nietquote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef Majkool het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel dat die zou komen?
quote:
En de vrouwen zien alleen maar afzichtelijke bierpullen..quote:
Bahama's here we come.quote:
Daarom ook:quote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En de vrouwen zien alleen maar afzichtelijke bierpullen..
Het zal niet vanwege zijn goddelijke lichaam zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef ejfaar het volgende:
Ik snap nooit waarom Barney zo populair is
Ook niet vanwege zijn leuke persoonlijkheidquote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal niet vanwege zijn goddelijke lichaam zijn vermoed ik.
Let jij nu maar op die pijltjes..quote:Op donderdag 18 april 2013 22:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom ook:
RTL 7: MEERRRRRR VOOR MANNEN
Omdat het een onwijs goede darter is? Die er voor gezorgd heeft dat die Engelsen eindelijk eens wat anders zien dat Taylor die altijd wint.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:51 schreef ejfaar het volgende:
Ik snap nooit waarom Barney zo populair is
Maar het is zo'n vervelende kwalquote:Op donderdag 18 april 2013 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat het een onwijs goede darter is? Die er voor gezorgd heeft dat die Engelsen eindelijk eens wat anders zien dat Taylor die altijd wint.
102,68quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef Majkool het volgende:
ejfaar, wat gaat Barneys gemiddelde uiteindelijk worden?
Ja he, ik vind hem echt een schattig ding. Ik wil hem.quote:
Je mag hem hebben, hoorrrrrrrquote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja he, ik vind hem echt een schattig ding. Ik wil hem.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja he, ik vind hem echt een schattig ding. Ik wil hem.
Je bedoelT, en nee, Barney gooide met de pet..quote:
no jokequote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef Majkool het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
Deed hij dat maarquote:
Zodat een gelijkspel mogelijk is.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is het best-of-12 en niet best-of-11 of best-of-13? Totaal niet logisch.
Het is een competitie en waarom zou het daarin niet gelijk kunnen worden? Alleen in Amerikaanse sporten kennen ze geen gelijke spelen, dus wat is er niet logisch aanquote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Een waarom is dat in hemelsnaam wenselijk?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zodat een gelijkspel mogelijk is.
Dan heb je 1 punt.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een waarom is dat in hemelsnaam wenselijk?
Dus je kiest er bewust voor om een gelijkspel mogelijk te maken?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:03 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Het is een competitie en waarom zou het daarin niet gelijk kunnen worden? Alleen in Amerikaanse sporten kennen ze geen gelijke spelen, dus wat is er niet logisch aan?
Ga even lekker terug naar je steenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Competitie. Het is geen knock-out systeem he.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een waarom is dat in hemelsnaam wenselijk?
Neequote:
Ja, waarom niet dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus je kiest er bewust voor om een gelijkspel mogelijk te maken?![]()
Nee was een ongeluk.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus je kiest er bewust voor om een gelijkspel mogelijk te maken?![]()
Ja, vervelend kinderachtig.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
vanwaar al deze haat richting Taylor (boe-geroep)?
Omdat Taylor.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Bij elke wedstrijd zou toch het streven moeten zijn om een winnaar te hebben, alleen bij wedstrijden met een tijdslimiet zou een gelijkspel mogelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Competitie. Het is geen knock-out systeem he.
Foutje moet kunnenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef Majkool het volgende:
Gaat niet best met je gemiddeldevoorspelling ejfaar
Te vroeg gepostquote:
Ik vermoed omdat het een Engelsman is.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Dan kijk je niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij elke wedstrijd zou toch het streven moeten zijn om een winnaar te hebben, alleen bij wedstrijden met een tijdslimiet zou een gelijkspel mogelijk moeten zijn.
Maar als je zelf het aantal vereiste sets vooraf kan bepalen, waarom ga je dan een aantal kiezen dat niet voor een winnaar zorgt. Jeetje wat is dit dom.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij elke wedstrijd zou toch het streven moeten zijn om een winnaar te hebben, alleen bij wedstrijden met een tijdslimiet zou een gelijkspel mogelijk moeten zijn.
Maar als je zelf het aantal vereiste sets vooraf kan bepalen, waarom ga je dan een aantal kiezen dat niet voor een winnaar zorgt. Jeetje wat is dit dom.
Ja haha wat een sukkels dit concept werkt ook al jaren niet met die lege sfeerloze zalen haha enzo nou grquote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Loop je nou hier ook alweer te kutten, raar mannetje.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd Taylor - Hamilton zongen ze gewoon voor hem, meer sympathie voor Barney nu lijkt me (in combinatie met nu een Engelsman vs buitenlander)quote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat het een Engelsman is.
quote:
Dus iedereen vind het volkomen logisch? Of is iedereen gewoon de mening toegedaan: ''PDC heeft dit bepaalt, dus dan is dit zo het beste?"quote:
Rondje van mij als Taylor Tha Match wintquote:
Ohja, dit is in Schotland!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat het een Engelsman is.
Als je niet inhoudelijk in wilt/kan gaan, reageer dan gewoon niet, verspilde moeite.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Loop je nou hier ook alweer te kutten, raar mannetje.
Bij voetbal speel je in de competitie toch ook niet door totdat er een winnaar is?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Dus iedereen vind het volkomen logisch? Of is iedereen gewoon de mening toegedaan: ''PDC heeft dit bepaalt, dus dan is dit zo het beste?"
In een format als dit, competitie, vindt vrijwel iedereen het logisch ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Dus iedereen vind het volkomen logisch? Of is iedereen gewoon de mening toegedaan: ''PDC heeft dit bepaalt, dus dan is dit zo het beste?"
Dank je dat je de conclusie over de inhoud van je eigen post als laatste zin meteen meeneemt in je post.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bepaald.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
PDC heeft dit spelconcept voor 1 competitie bedacht, waarbij alle andere toernooien gewoon een oneven aantal 'best-off' heeft.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Voetbal is afhankelijk van een tijdslimiet, lees mijn vorige post.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Bij voetbal speel je in de competitie toch ook niet door totdat er een winnaar is?
Andere toernooien zijn (soms een poule, oke) ook vaak knock-outquote:Op donderdag 18 april 2013 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
PDC heeft dit spelconcept voor 1 competitie bedacht, waarbij alle andere toernooien gewoon een oneven aantal 'best-off' heeft.
Iets anders dus, en het is leuk.
Onhandiger? Want?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voetbal is afhankelijk van een tijdslimiet, lees mijn vorige post.
Hier gaat het om een bewust aantal vereiste legs die vooraf bepaald is. Dat kun je dus veel makkelijker sturen. Het is juist onhandiger om voor een even aantal sets te kiezen.
Kan ook na 90min gelijkspel penalty's doenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voetbal is afhankelijk van een tijdslimiet, lees mijn vorige post.
Hier gaat het om een bewust aantal vereiste legs die vooraf bepaald is. Dat kun je dus veel makkelijker sturen. Het is juist onhandiger om voor een even aantal sets te kiezen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Barney een stuk sterker dan ik had verwacht na die partij tegen MVG
Phil speelt ook zwakker dan ik had verwachtquote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had sowieso niet verwacht dat ie voor zou staan.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Dan creėer je bewust de kans om gelijk te spelen.quote:
Basketbal kun je gelijk spelenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Robbiedd het volgende:
Net als bij ijshockey en basketbal dus. Sporten mét een tijdslimiet, zónder gelijke spelen.
Ook dat.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Phil speelt ook zwakker dan ik had verwacht
Never change a succesful system.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
PDC heeft dit spelconcept voor 1 competitie bedacht, waarbij alle andere toernooien gewoon een oneven aantal 'best-off' heeft.
Iets anders dus, en het is leuk.
Cheer up!quote:
Een domme mannenzender dat RTL7, dat is wel bewezenquote:
Misschien in de kroegencompetitie ja.quote:
Dan mogen we concluderen dat jij een pot bent?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een domme mannenzender dat RTL7, dat is wel bewezen
Dat is vaak zo. Als je supergoed speelt dan kan het alleen maar slechter. Speel je redelijk dan is er ruimte voor verbetering.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef Robbiedd het volgende:
hoho, er zijn ook mannen die het opmerken.
Hoezo namens 'we' spreken, voel je je dan sterker?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan mogen we concluderen dat jij een pot bent?
Dat het bijna nooit gebeurt zegt niet dat het niet kanquote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien in de kroegencompetitie ja.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat het bijna nooit gebeurt zegt niet dat het niet kan
Domme mannenzender, daarmee val jij ook de rest aan dus ik spreek namens de rest.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo namens 'we' spreken, voel je je dan sterker?
Je voelt je aangevallen, dat is iets anders... Maar ik kom voor het darrrten!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Domme mannenzender, daarmee val jij ook de rest aan dus ik spreek namens de rest.
Ik voel me niet aangevallenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen, dat is iets anders... Maar ik kom voor het darrrten!!!
nee joh gekkiequote:Op donderdag 18 april 2013 23:15 schreef Shreyas het volgende:
HAHAHAHAHA gooide hij nu werkelijk triple 3?![]()
En van Gerwen is momenteel 5 klasse beter dan de rest.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef Shreyas het volgende:
Taylor is toch drie klasse beter dan Barney eigenlijk
Dat sowiesoquote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En van Gerwen is momenteel 5 klasse beter dan de rest.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barney heeft van zich zelf verloren vandaag
Mee eens. Maar barney stond ook niet goed te spelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
Als je tegen een zwakke Phil zo speelt dan verdien je het eigenlijk ook niet om 2 punten te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |