Andere toernooien zijn (soms een poule, oke) ook vaak knock-outquote:Op donderdag 18 april 2013 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
PDC heeft dit spelconcept voor 1 competitie bedacht, waarbij alle andere toernooien gewoon een oneven aantal 'best-off' heeft.
Iets anders dus, en het is leuk.
Onhandiger? Want?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voetbal is afhankelijk van een tijdslimiet, lees mijn vorige post.
Hier gaat het om een bewust aantal vereiste legs die vooraf bepaald is. Dat kun je dus veel makkelijker sturen. Het is juist onhandiger om voor een even aantal sets te kiezen.
Kan ook na 90min gelijkspel penalty's doenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voetbal is afhankelijk van een tijdslimiet, lees mijn vorige post.
Hier gaat het om een bewust aantal vereiste legs die vooraf bepaald is. Dat kun je dus veel makkelijker sturen. Het is juist onhandiger om voor een even aantal sets te kiezen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Barney een stuk sterker dan ik had verwacht na die partij tegen MVG
Phil speelt ook zwakker dan ik had verwachtquote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had sowieso niet verwacht dat ie voor zou staan.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Dan creëer je bewust de kans om gelijk te spelen.quote:
Basketbal kun je gelijk spelenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Robbiedd het volgende:
Net als bij ijshockey en basketbal dus. Sporten mét een tijdslimiet, zónder gelijke spelen.
Ook dat.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Phil speelt ook zwakker dan ik had verwacht
Never change a succesful system.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
PDC heeft dit spelconcept voor 1 competitie bedacht, waarbij alle andere toernooien gewoon een oneven aantal 'best-off' heeft.
Iets anders dus, en het is leuk.
Cheer up!quote:
Een domme mannenzender dat RTL7, dat is wel bewezenquote:
Dan mogen we concluderen dat jij een pot bent?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een domme mannenzender dat RTL7, dat is wel bewezen
Dat is vaak zo. Als je supergoed speelt dan kan het alleen maar slechter. Speel je redelijk dan is er ruimte voor verbetering.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef Robbiedd het volgende:
hoho, er zijn ook mannen die het opmerken.
Hoezo namens 'we' spreken, voel je je dan sterker?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan mogen we concluderen dat jij een pot bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |