Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Wow die ziet er nog jong uit. Jammer van het korte kapsel alleen.
Ahh, dat is inderdaad een goede keuze !quote:Op donderdag 18 april 2013 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat was niet serieus
Ik studeer geneeskunde.
Altijd zoeken, de ambitie kan je ook waar maken bij een goede werkgever. Daarnaast kan de situatie over 2 a 3 jaar ook weer verslechterd zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:47 schreef Paxcon het volgende:
'Zo lang mogelijk op school blijven'. Daarom ook BSA's invoeren en korten op de stufiHoe onaantrekkelijk kan je het maken...
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef Monolith het volgende:
Ik hoor het al. Morgen lekker een dagje overslaan.
Kan ook in dit geval.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:53 schreef alors het volgende:
Ze zouden er gewoon een random foto tussen moeten zetten
Ik vind er geen drol aan.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Vanwaar haar hysterische gelach? mis ik een grap?
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:53 schreef alors het volgende:
Ze zouden er gewoon een random foto tussen moeten zetten
Robbie van Gijzel is een toffe peer.quote:
Woon jij in zijn stad?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Robbie van Gijzel is een toffe peer.
Yep.quote:
Ik had liever die blonde gezien die wel eens op nl3 het korte journaal presenteerde.quote:
Nee, popartiest. Dan moet je zo kijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
Zijn die onverschilligen op de achtergrond stoned ofzo?
Dionnequote:Op donderdag 18 april 2013 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had liever die blonde gezien die wel eens op nl3 het korte journaal presenteerde.
Ik hoop het voor ze, anders is het toch niet vol te houden? Wij hebben Fok nog.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
Zijn die onverschilligen op de achtergrond stoned ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |