DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat was nog wel enigszins te overzien, bij elke club is altijd wel een beetje onrust als ze niet op de gewenste positie staan in de ranglijst
Het spel was door het hele seizoen niet afdoende. De concurrentie liet echter ook punten liggen. PSV wist moet moeite van Zwolle te winnen, thuis in oktober. Je weet wel, in dezelfde maand dat we met moeite wonnen van EHC.
Er is totaal geen synergie, en de verdediging is zeer matig. Verder was Advocaat totaal niet in staat om om te gaan met de geluiden uit de media, en wat hij tevens niet in staat zijn concrete taken als coach uit te voeren. Er is nooit gepoogd een oplossing te vinden voor de verdediging middels bijvoorbeeld een andere opstelling of een andere bezetting. Zijn wissel teen Feyenoord om Engelaar te brengen sloeg ook nergens op.
Zelfs binnen de beperkte normen die Brands had neergezet, had PSV het beter moeten doen. Maar zwakte op zwakte kwa technisch beleid deed ons de das om. Daarnaast zijn er ook fouten gemaakt vanuit het overige beleid. Maar dat ging men pas echt merken nadat de sportieve prestaties in punten achterwege bleven.
Al heeft het gemis van Toivonen (en misschien Narsingh) ook wel punten gekost. Dus voor een deel kun je het afschrijven op pech als je een bepalende speler mist.
Maargoed, hier krijgt concurrentie ook mee te maken en een titelkandidaat zou een selectie moeten hebben die breed genoeg is om dit op te vangen en dat is niet gebleken met Wijnaldum.
Op donderdag 18 april 2013 22:18 schreef Scarface88 het volgende: Al heeft het gemis van Toivonen (en misschien Narsingh) ook wel punten gekost. Dus voor een deel kun je het afschrijven op pech als je een bepalende speler mist.
Maargoed, hier krijgt concurrentie ook mee te maken en een titelkandidaat zou een selectie moeten hebben die breed genoeg is om dit op te vangen en dat is niet gebleken met Wijnaldum.
Je bedoelt dat onze topscorer eigenlijk de reden is dat we geen kampioen zijn geworden?
Op donderdag 18 april 2013 22:18 schreef Scarface88 het volgende: Al heeft het gemis van Toivonen (en misschien Narsingh) ook wel punten gekost. Dus voor een deel kun je het afschrijven op pech als je een bepalende speler mist.
Met Narsingh erbij hadden we wel meer punten, die was net zo lekker bezig
Gaat PSV volgend seizoen weer (tientallen) miljoenen verspillen aan nieuwe aankopen met geld dat ze niet hebben of worden ze verstandig en geven ze de jeugd een kans?
Op vrijdag 19 april 2013 06:26 schreef Oldie57 het volgende: Gaat PSV volgend seizoen weer (tientallen) miljoenen verspillen aan nieuwe aankopen met geld dat ze niet hebben of worden ze verstandig en geven ze de jeugd een kans?
Op vrijdag 19 april 2013 07:09 schreef Devv het volgende: Wie zou bij PSV eigenlijk de kar moeten gaan trekken? Ze hebben niemand met de uitstraling zoals Johan Cruijff.
Op vrijdag 19 april 2013 07:09 schreef Devv het volgende: Wie zou bij PSV eigenlijk de kar moeten gaan trekken? Ze hebben niemand met de uitstraling zoals Johan Cruijff.
Niemand heeft de uitstraling van Johan Cruijff. Maar als er een paar mensen met langetermijnsvisie en een psv-achtergrond worden binnengebracht is dat al een stap in de goede richting, dan is een Cruijff niet meer nodig. Eigenlijk is alleen de visie belangrijk.
Niemand heeft de uitstraling van Johan Cruijff. Maar als er een paar mensen met langetermijnsvisie en een psv-achtergrond worden binnengebracht is dat al een stap in de goede richting, dan is een Cruijff niet meer nodig. Eigenlijk is alleen de visie belangrijk.
Eigenlijk wel maar je moet wel iemand of een paar mensen hebben die ook de autoriteit hebben om het uit te voeren en de tijd krijgen.
Moet je nagaan wat voor zielloze club PSV eigenlijk is als dit de grote man zou moeten zijn. Ik verwacht niet zoveel verandering bij PSV de komende jaren. Ajax zal steeds verder uit het zicht verdwijnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je nagaan wat voor zielloze club PSV eigenlijk is als dit de grote man zou moeten zijn. Ik verwacht niet zoveel verandering bij PSV de komende jaren. Ajax zal steeds verder uit het zicht verdwijnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gekke gedachte dat je zo iemand nodig zou moeten hebben? Het feit dat er zo'n figuur zoveel macht kan uitoefenen op een club/bedrijf is eigenlijk iets om je ernstig zorgen over te maken, niet om te bejubelen. Toevallig pakt het dit keer goed uit (wat overigens in zijn geheel niet aan Cruijff te danken is) maar voor hetzelfde geld richt zo'n eenling onherstelbare schade aan.
Wat een gekke gedachte dat je zo iemand nodig zou moeten hebben? Het feit dat er zo'n figuur zoveel macht kan uitoefenen op een club/bedrijf is eigenlijk iets om je ernstig zorgen over te maken, niet om te bejubelen. Toevallig pakt het dit keer goed uit (wat overigens in zijn geheel niet aan Cruijff te danken is) maar voor hetzelfde geld richt zo'n eenling onherstelbare schade aan.
Is weinig toevalligs aan, al komt het natuurlijk goed uit dat door Frank de Boer ook de resultaten naar wens zijn
Is weinig toevalligs aan, al komt het natuurlijk goed uit dat door Frank de Boer ook de resultaten naar wens zijn
Natuurlijk is het wel toevallig. Met een andere trainer was het bij Ajax nu nog aan het schijten geweest, daar had heel de Cruijff-revolutie niets aan veranderd. Ik heb niets met Ajax, maar met de Boer hebben jullie goud in handen.
Maar goed, PSV-topic hier. Er zijn genoeg clubs in de hele wereld waar het een periode slecht gaat en die er weer bovenop komen en die clubs hebben echt niet allemaal een clubicoon ala Cruijff die de boel solistisch aan het schijten kan brengen. PSV komt er gewoon weer bovenop, ook zonder mythisch orakel.
Natuurlijk is het wel toevallig. Met een andere trainer was het bij Ajax nu nog aan het schijten geweest, daar had heel de Cruijff-revolutie niets aan veranderd. Ik heb niets met Ajax, maar met de Boer hebben jullie goud in handen.
Maar goed, PSV-topic hier. Er zijn genoeg clubs in de hele wereld waar het een periode slecht gaat en die er weer bovenop komen en die clubs hebben echt niet allemaal een clubicoon ala Cruijff die de boel solistisch aan het schijten kan brengen. PSV komt er gewoon weer bovenop, ook zonder mythisch orakel.
Dat is dus het misverstand, die revolutie had oorspronkelijk alleen met de jeugdopleiding te maken en eigenlijk nog steeds, toen bleek dat in de organisatie daar verzet tegen was restte er niets anders dan die dan ook meteen aan te pakken.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, dat slaat weer op PSV
Dat is dus het misverstand, die revolutie had oorspronkelijk alleen met de jeugdopleiding te maken en eigenlijk nog steeds, toen bleek dat in de organisatie daar verzet tegen was restte er niets anders dan die dan ook meteen aan te pakken.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, dat slaat weer op PSV
Zeer beperkte blik heb jij zeg. Zoals het bij Ajax gebeurt is het per definitie goed en alles wat elders gebeurt is per definitie slecht. Ach ja, lekker makkelijk trollen zo natuurlijk.
Zoals ik al zei, er zijn meer clubs waarbij het een periode minder gaat en dat wordt echt niet altijd opgelost met anderhalf jaar moddergooien in de media. Maar goed, het past wel in de cultuur van die kutclub van je om het op die manier uit te vechten. Want jij weet ook dat zodra de resultaten over een paar jaar weer minder worden (en dat gebeurt altijd) dat het dan gewoon weer aan het schijten gaat bij Ajax omdat andere egotjes dan weer gaan opstaan. Bovendien, Cruijff gaat ook een keer dood.
Ik neem liever een voorbeeld aan clubs waar een gezonde beweging er voor zorgt om de situatie te verbeteren. Of dat bij PSV ook zo zal gebeuren is niet te zeggen, dus je opmerking over zachte heelmeesters slaat ook al nergens op.
Zeer beperkte blik heb jij zeg. Zoals het bij Ajax gebeurt is het per definitie goed en alles wat elders gebeurt is per definitie slecht. Ach ja, lekker makkelijk trollen zo natuurlijk.
Zoals ik al zei, er zijn meer clubs waarbij het een periode minder gaat en dat wordt echt niet altijd opgelost met anderhalf jaar moddergooien in de media. Maar goed, het past wel in de cultuur van die kutclub van je om het op die manier uit te vechten. Want jij weet ook dat zodra de resultaten over een paar jaar weer minder worden (en dat gebeurt altijd) dat het dan gewoon weer aan het schijten gaat bij Ajax omdat andere egotjes dan weer gaan opstaan. Bovendien, Cruijff gaat ook een keer dood.
Ik neem liever een voorbeeld aan clubs waar een gezonde beweging er voor zorgt om de situatie te verbeteren. Of dat bij PSV ook zo zal gebeuren is niet te zeggen, dus je opmerking over zachte heelmeesters slaat ook al nergens op.
Dat zeg ik toch niet? Jij zegt dat het allemaal toevallig is, dat is dus niet zo.
Er zijn zeker meer mogelijkheden om beleid te maken maar je bent toch niet met me oneens dat het huidige beleid van PSV niet het goeie is.
Dat zeg ik toch niet? Jij zegt dat het allemaal toevallig is, dat is dus niet zo.
Er zijn zeker meer mogelijkheden om beleid te maken maar je bent toch niet met me oneens dat het huidige beleid van PSV niet het goeie is.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat het huidige beleid is. Ja, ik weet wat er naar buiten is gebracht als beleid, maar dat wat Sanders een paar jaar geleden naar buiten heeft gebracht als theorie is duidelijk iets anders als wat er nu in de praktijk wordt gebracht.
Wanneer ze zich aan dat eerdere verkondigde beleid zouden houden, dan zou ik daar het volste vertrouwen in hebben. Misschien pissen we dan nog een paar jaar langs de prijzen, maar dan komt er in ieder geval wel weer een ploeg die herkenbaar is.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat het huidige beleid is. Ja, ik weet wat er naar buiten is gebracht als beleid, maar dat wat Sanders een paar jaar geleden naar buiten heeft gebracht als theorie is duidelijk iets anders als wat er nu in de praktijk wordt gebracht.
Wanneer ze zich aan dat eerdere verkondigde beleid zouden houden, dan zou ik daar het volste vertrouwen in hebben. Misschien pissen we dan nog een paar jaar langs de prijzen, maar dan komt er in ieder geval wel weer een ploeg die herkenbaar is.
Het lijkt me allemaal niet zo moeilijk als ze gewoon beginnen met een team samen te stellen
Rik Elfrink @RikElfrink 2m De selectie van #PSV maakt bij de training een statement. Donkere en blanke jongens komen een minuut na elkaar uit de kleedkamer
Als je ontkent dat er een kabel is waarom dan nu wel ineens zo aan de buitenwacht laten zien dat ze een rondootje gemixt kunnen doen. Juist nu het zo naar buiten is gekomen. Gewoon een soort damage control imo.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
SPOILER
PSV is niet de enige concurrent joh Matige troll dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op vrijdag 19 april 2013 11:33 schreef stoeltafel het volgende: Rik Elfrink @RikElfrink 2m De selectie van #PSV maakt bij de training een statement. Donkere en blanke jongens komen een minuut na elkaar uit de kleedkamer
Als je ontkent dat er een kabel is waarom dan nu wel ineens zo aan de buitenwacht laten zien dat ze een rondootje gemixt kunnen doen. Juist nu het zo naar buiten is gekomen. Gewoon een soort damage control imo.
Om aan te tonen dat het niet om huidskleur, maar om belevingswereld gaat.
Ja leuk, maar je zou er als club eigenlijk gewoon niet eens op moeten reageren. Lekker boeien wat de media schrijft. Maar goed, wie ben ik.
Omdat als je er niet op reageert het een eigen leven gaat leiden. 'Lekker boeien wat de media schrijft.' is niet de instelling van een multi-miljoenenbedrijf.
Nee, de media is van heel groot belang voor zo'n groot bedrijf als PSV. Die moet je niet gaan negeren en een eigen verhaal van laten maken, want dan ben je echt de lul.
Nee, de media is van heel groot belang voor zo'n groot bedrijf als PSV. Die moet je niet gaan negeren en een eigen verhaal van laten maken, want dan ben je echt de lul.
Misschien moet PSV dan maar eens bij zichzelf te raden gaan waarom ze de laatste tijd zo negatief in het nieuws staat.
Er is bij PSV altijd een "probleem" met verschillende culturen geweest. In de tijd van de Brazilianen, Marokkanen, Oostblokkers en Nederlanders in de selectie kliekte deze ook allemaal samen. Opzich moet dat geen probleem zijn maar deze huidige swag en twitter generatie heeft andere prioriteiten naast het voetbal, en dan wordt het wel een probleem.
Als je wint ben je vrienden, beetje overdreven allemaal, groepjes vorming heb je altijd.
Ik bedenk me nu, dat het eigenlijk in het bedrijfsleven ook heel gebruikelijk is. Er zijn altijd clubjes, het is alleen zaak om die clubjesmentaliteit niet ten koste van de bedrijfsdoelen te laten gaan. En lijkt me niet dat dit bij PSV het geval was, iedereen speelt even bagger.
En het is niet zo dat men elkaar de bal niet gunt, het is gewoon een collectief falen.
Misschien moet PSV dan maar eens bij zichzelf te raden gaan waarom ze de laatste tijd zo negatief in het nieuws staat.
Want dat ligt altijd aan PSV? Een krant als de Telegraaf heeft geen enkele baat bij een minder goed daglicht voor PSV? Ik ken de ins en outs niet van zowel de motieven van de Telegraaf als de werkwijze qua media van PSV, dus wat je nu insinueert is wat te makkelijk voor mij.
Want dat ligt altijd aan PSV? Een krant als de Telegraaf heeft geen enkele baat bij een minder goed daglicht voor PSV? Ik ken de ins en outs niet van zowel de motieven van de Telegraaf als de werkwijze qua media van PSV, dus wat je nu insinueert is wat te makkelijk voor mij.
Ja want alleen De Telegraaf is de laatste tijd negatief over PSV
Ja want alleen De Telegraaf is de laatste tijd negatief over PSV
Het is slechts 1 voorbeeld, maar dat snap jij ook wel. Daarnaast neemt heel veel media elkaar klakkeloos over onder het mom 'als zij het hebben kunnen wij niet achter blijven.'
De Telegraaf die alles een penalty vond, Kuipers slecht gefloten heeft , best triest hoe erg pro Ajax ze zijn
Het is slechts 1 voorbeeld, maar dat snap jij ook wel. Daarnaast neemt heel veel media elkaar klakkeloos over onder het mom 'als zij het hebben kunnen wij niet achter blijven.'
Je pakt dan ook gelijk het meest gekleurde en extreme voorbeeld. Dat PSV in een negatief daglicht staat hebben ze vooral aan zichzelf te danken hoor.
De Telegraaf die alles een penalty vond, Kuipers slecht gefloten heeft , best triest hoe erg pro Ajax ze zijn
Daar is opzich niet zo veel mis mee, wat mij betreft. Het moet alleen niet de spuigaten uit lopen, want dan word je een verkapte fanmagazine. Telegraaf en Ajax + Feyenoord en AD laten zien dat media voor clubs van heel groot belang kunnen zijn.
Je pakt dan ook gelijk het meest gekleurde en extreme voorbeeld. Dat PSV in een negatief daglicht staat hebben ze vooral aan zichzelf te danken hoor.
Ja, dat was de discussie toch niet? We hadden het over de invloed van media die jij wegwuift met 'lekker boeien wat de media schrijft.' Feyenoord en Ajax laten zien dat een krant achter de club hebben heel wat wind in de zeilen kan brengen.
Ja, dat was de discussie toch niet? We hadden het over de invloed van media die jij wegwuift met 'lekker boeien wat de media schrijft.' Feyenoord en Ajax laten zien dat een krant achter de club hebben heel wat wind in de zeilen kan brengen.
Ik vind dat een beetje overtrokken. Maar goed, daar gaan we toch niet uitkomen. Agree to disagree. Als PSVers zich gewoon normaal hadden gedragen was er een hoop minder aanleiding voor gerommel in de media.
Ik vind dat een beetje overtrokken. Maar goed, daar gaan we toch niet uitkomen. Agree to disagree. Als PSVers zich gewoon normaal hadden gedragen was er een hoop minder aanleiding voor gerommel in de media.
Ja, nogmaals: dat was de discussie niet. Het gedrag van Lens, Mertens en de rest is natuurlijk olie op het vuur voor de media, en terecht. Maar dat doet niets af aan het feit dat je als club gericht moet zijn op de media. Ik hoorde Ruud Gullit zeggen dat hij als club zijnde sowieso zou werken met spindocters, nota bene. Als je hem hoorde praten dan zou je geloven dat de media een club kan maken of breken. Nu wil ik zover niet gaan, maar dat het belangrijk is en dat zo'n persoon uit de voetbalwereld dat zegt is niet weg te wuiven op de manier zoals jij eerder deed, denk ik.
Michael Verrips (16) zal vanaf komend seizoen uitkomen voor FC Twente. Er was interesse voor Michael uit binnen- en buitenland. De boomlange keeper (1.95m) zal echter terug gaan naar de club waar hij is begonnen met keepen. Michael: Ik vind FC Twente een topclub. Ik heb gekozen voor mijn ontwikkeling en wil heel graag doorbreken bij FC Twente. Ik heb de afgelopen 2 jaar veel geleerd bij PSV en ben PSV daar ook dankbaar voor. Maar ik heb op dit moment voor mezelf gekozen en dit leek me de manier om dat te doen. Daarnaast hebben mijn familie en ik een ontzettend positief gevoel overgehouden aan het gesprek met meneer Lok. Vervolgens heb ik nog gesproken met de keeperstrainer en dat gesprek was heel belangrijk voor mijn uiteindelijke keuze. Mijn ontwikkeling en gevoel staan voorop en daarom maak ik de overstap.
Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef kurk_droog het volgende: Ligt het nou aan mij of maakt PSV zich alleen maar belachelijker met die 'ludieke ' training vandaag?
Hoezo? Hij heeft best een punt. PSV houdt zich alleen maar met de buitenwereld bezig en wat zij van hen vinden.
Ik vind dat een geintje moet kunnen. Daarbij, het is vooral de buitenwacht die zich in eerste instantie bezighoudt met PSV en van alles van PSV moet vinden. Dat zij daar op reageren, tja, dat moeten zij weten. Ik vind dat ze zich daar niet belachelijk mee maken. Het zal me zogezegd een rotzorg zijn.
Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef kurk_droog het volgende: Ligt het nou aan mij of maakt PSV zich alleen maar belachelijker met die 'ludieke ' training vandaag?
Dat ze apart het veld opliepen vind ik wel goed. Als ze daarna echt extra opvallend gemixt zijn gaan trainen, is dat wel dom ja
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Naar aanleiding van de berichten dat er binnen de PSV-selectie sprake zou zijn van een 'kabel', maakte de selectie vrijdag een statement. Dat gebeurde op ludieke wijze.
Voor aanvang van de training kwamen eerst de donkere selectiespelers naar buiten. Een minuut later volgden de blanke PSV’ers. "Waar zijn die blanken nou", grapte Jeremain Lens op het veld, meldt het Eindhovens Dagblad.
De afgelopen periode zouden beide groepen zich afzonderen als zij de vrijheid van trainer Dick Advocaat kregen. Volgens de spelers zelf is daar dus geen enkele sprake van. PSV bereidt zich voor op de lastige uitwedstrijd tegen AZ van zaterdagavond. De Eindhovenaren kunnen het zich niet permitteren om punten te morsen.
#doingittogheter @yolo /tweedeplaats
jeweets
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Op vrijdag 19 april 2013 12:33 schreef Scarface88 het volgende: maar deze huidige swag en twitter generatie heeft andere prioriteiten naast het voetbal, en dan wordt het wel een probleem.
Pieters, Engelaar, zijn toch wel het bewijs dat het daar niet aan ligt, die splitsing. Overigens zou ik de Brazilianen (of Zweden of Denen) niet als 'groepje' kenmerken. Dat die wat meer met elkaar omgaan is niet meer dan logisch. Ik heb nooit de indruk gehad dat die zich afsloten van derest, noch dat dat door anderen zo gezien werd. Er waren zelfs verschillende artikelen en reclames met alleen de Brazilianen...
Idd, beetje arrogant gezien het feit dat Feijenoord tegen mindere clubs ook recentelijk punten heeft laten liggen. Afgelopen weekend nog.... Ik hoop dat iedere speler van PSV het heeft gelezen, en nu eens een keer wel gemotiveerd het veld opstapt, hoewel dat misschien tegen beter weten in is.
Idd, beetje arrogant gezien het feit dat Feijenoord tegen mindere clubs ook recentelijk punten heeft laten liggen. Afgelopen weekend nog.... Ik hoop dat iedere speler van PSV het heeft gelezen, en nu eens een keer wel gemotiveerd het veld opstapt, hoewel dat misschien tegen beter weten in is.
Hij zal alweer een trein aan horen komen nu zn geluk wat op begint te raken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Zit ook al bij Forza Sports Group, zal PSV blij mee zijn.
Brenet en Rayhi zitten er ook.
Zijn management heeft een goede inschatting gemaakt over zijn toekomstperspectief bij PSV. Drie jonge talenten voor hem die gewoon veel meer potentie hebben.
Goed voor die jongen, dus ik zie het probleem niet. Zo bijzonder is deze keeper niet.
Zijn management heeft een goede inschatting gemaakt over zijn toekomstperspectief bij PSV. Drie jonge talenten voor hem die gewoon veel meer potentie hebben.
Goed voor die jongen, dus ik zie het probleem niet. Zo bijzonder is deze keeper niet.
Pieters, Engelaar, zijn toch wel het bewijs dat het daar niet aan ligt, die splitsing. Overigens zou ik de Brazilianen (of Zweden of Denen) niet als 'groepje' kenmerken. Dat die wat meer met elkaar omgaan is niet meer dan logisch. Ik heb nooit de indruk gehad dat die zich afsloten van derest, noch dat dat door anderen zo gezien werd. Er waren zelfs verschillende artikelen en reclames met alleen de Brazilianen...
Zweden, Denen en alle andere Scandinaviërs zijn eigenlijk qua cultuur en gedrag hetzelfde als wij Nederlanders. Bij Ajax hadden ze ook dit probleem met verschillende culturen en nu het daar FC Denemarken is geworden is er geen gezeik meer binnen de selectie. Het was niet voor niks dat Frank de Boer Mounir El Hamdaoui bewust buiten de selectie hield aangezien hij daar de sfeer verziekte.
Bij PSV werden de Brazilianen ook altijd speciaal begeleid en dat ging opzich prima. Jonathan Reis is een mooi voorbeeld waar dit is verslapt. Het is verder lastig met Marokkanen, Surinamers, Antillianen en andere achtergronden aangezien ze in de eerste plaats ook Nederlander zijn en hier een eigen sociale leven en vertrouwde kring hebben waar je je niet zo makkelijk mee kunt gaan bemoeien als club. Het is niet zozeer dat ze zich afsluiten van de rest maar deze jongens hebben gewoon andere normen en waarden.
Zweden, Denen en alle andere Scandinaviërs zijn eigenlijk qua cultuur en gedrag hetzelfde als wij Nederlanders. Bij Ajax hadden ze ook dit probleem met verschillende culturen en nu het daar FC Denemarken is geworden is er geen gezeik meer binnen de selectie. Het was niet voor niks dat Frank de Boer Mounir El Hamdaoui bewust buiten de selectie hield aangezien hij daar de sfeer verziekte.
Bij PSV werden de Brazilianen ook altijd speciaal begeleid en dat ging opzich prima. Jonathan Reis is een mooi voorbeeld waar dit is verslapt. Het is verder lastig met Marokkanen, Surinamers, Antillianen en andere achtergronden aangezien ze in de eerste plaats ook Nederlander zijn en hier een eigen sociale leven en vertrouwde kring hebben waar je je niet zo makkelijk mee kunt gaan bemoeien als club. Het is niet zozeer dat ze zich afsluiten van de rest maar deze jongens hebben gewoon andere normen en waarden.
Onzin. Alsof Surinamers zo'n eigen cultuurtje hebben. De buitenlanders lijken minder op de Nederlanders dan de allochtone Nederlanders, op Marokkanen na aangezien die het sociale leven veel meer dan andere groepen binnen groepen van de eigen cultuur zoeken.
En zoals gezegd, wordt er wel heel simpel vanuit gegaan dat het aan de donkere groep zou liggen die die twee splitsing veroorzaakt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Xaobotnik op 19-04-2013 21:05:40 ]
Man man wat is dit voor een competitie Stel in het hypothetische geval dat PSV wint in Alkmaar (ja de kans is klein, daarom hypothetisch) en Vitesse pakt niet de drie punten, dan ligt het toch weer open. Ajax nog naar Breda en Groningen, geen makkies. En ja, het probleem van de kabels is de wereld uit hebben we vandaag gezien, dus alles kan nog
Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Lemming22 het volgende: Man man wat is dit voor een competitie Stel in het hypothetische geval dat PSV wint in Alkmaar (ja de kans is klein, daarom hypothetisch) en Vitesse pakt niet de drie punten, dan ligt het toch weer open. Ajax nog naar Breda en Groningen, geen makkies. En ja, het probleem van de kabels is de wereld uit hebben we vandaag gezien, dus alles kan nog
Mocht dat gebeuren (kans is 0.00001%) dan kunnen we de Eredivisie net zo goed opdoeken, 8x verliezen en toch kampioen worden _!
Ach man, we winnen niet eens van noch AZ, noch van Twente. PSV die nog kampioen word Als PSV kampioen word, dan zal ik mijn usericon voor een heel seizoen veranderen in het ajax logo. On-mo-ge-lijk. Ik zie ons gewoon 3e of 4e worden.
PSV-fan krijgt stadionverbod na brengen Hitlergroet in wedstrijd tegen Ajax
Het brengen van de Hitlergroet komt een PSV-fan van 25 uit Waalre duur te staan. Hij krijgt van de Eindhovense club een stadionverbod. De supporter werd afgelopen zondag na de met 2-3 verloren topper tegen Ajax aangehouden.
Hij zou ook strafrechtelijk vervolgd kunnen worden, maar er is tegen hem geen klacht ingediend. PSV heeft Ajax wel op die mogelijkheid gewezen, maar de Amsterdamse club ziet hier vanaf.
De inwoner van Waalre was een van de zestien voetbalsupporters die na de wedstrijd in Eindhoven werden gearresteerd. Hem werd als enige het aanzetten tot geweld, discriminatie en/of haat ten laste gelegd.
'Onacceptabel gedrag' Hij is na verhoor en met een proces verbaal op zak naar huis gestuurd. PSV vindt zijn gedrag onacceptabel en gaat de supporter binnenkort 'passende maatregelen' opleggen, zo meldt een woordvoerder.
Hij kon nog niet zeggen hoe lang het stadionverbod voor de aanhanger uit Waalre gaat duren.
Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Lemming22 het volgende: Man man wat is dit voor een competitie Stel in het hypothetische geval dat PSV wint in Alkmaar (ja de kans is klein, daarom hypothetisch) en Vitesse pakt niet de drie punten, dan ligt het toch weer open. Ajax nog naar Breda en Groningen, geen makkies. En ja, het probleem van de kabels is de wereld uit hebben we vandaag gezien, dus alles kan nog
Och, ajax staat 4 verliespunten voor, echte punten op PSV en 3 + doelsaldo op Vitesse. Die moeten dan nog 2 x punten verspelen in 3 wedstrijden, dat gebeurt toch niet. Tenzij Vitesse het doelsaldo nog goed maakt (ze moeten tegen Feyenoord he, dan behoort 10 doelpunten altijd tot de mogelijkheden), dan is 1 nederlaag voor ajax mogelijk fataal.
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Die wil dus naar Ajax. Maar als hij straks iets te kiezen wil hebben vraagt hij beter aan zijn maatjes of ze een paar keer de bal op willen pakken in de 16.
Die wil dus naar Ajax. Maar als hij straks iets te kiezen wil hebben vraagt hij beter aan zijn maatjes of ze een paar keer de bal op willen pakken in de 16.
Lekker laten gaan. We hebben hem niet heel hard nodig en waarschijnlijk wil het buitenland hem ook, wat hem onbetaalbaar maakt.
Ik weet het niet hoor. Amsterdammers zijn zo verschrikkelijk arrogant. Ik zie ze nog wel op hun domme bek gaan.
Ik zie ze best nog punten verspelen maar het lijkt me stug dat de concurrentie ze nog inhaalt. Zelfs al verliezen ze nog een keer en spelen nog een keer gelijk, dan zie ik PSV bijvoorbeeld geen 4 keer winnen....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Ik zie ze best nog punten verspelen maar het lijkt me stug dat de concurrentie ze nog inhaalt. Zelfs al verliezen ze nog een keer en spelen nog een keer gelijk, dan zie ik PSV bijvoorbeeld geen 4 keer winnen....
Logische redenering. Ajax zal nog wel wat laten liggen, maar het gat is hoogstwaarschijnlijk te groot.
Ze zijn de terechte kampioen, van een zeer treurig seizoen met heel veel slecht voetbal. Dat zeg ik niet omdat PSV 3e of 4e wordt, dat zeg ik omdat het me echt irriteert dat het zo slecht is.
Op zaterdag 20 april 2013 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende: Zouden we weer een ludieke actie krijgen vanavond? Dat blank en gekleurd elkaar de bal niet toe speelt bijvoorbeeld?
Of dat de blanken zich zwart schminken en andersom.
Op zaterdag 20 april 2013 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende: Zouden we weer een ludieke actie krijgen vanavond? Dat blank en gekleurd elkaar de bal niet toe speelt bijvoorbeeld?
Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Oldie57 het volgende: Ik verwacht 4-0 voor AZ. De mentaliteitsloze miskopen van PSV laten het vandaag weer gigantisch afweten.
Man wat ben ik aan het genieten. De combinaties, de individuele acties. MESSI IS ER NIKS BIJ! Wat een wereld van verschil met vorige week. Het al minstens 10-1 voor AZ kunnen zijn. Schitterend.
Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Scarface88 het volgende: Duidelijk dat AZ bewust aan het verliezen is. Zo slecht verdedigen lukt zelfs PSV niet.
Op zaterdag 20 april 2013 20:41 schreef Oldie57 het volgende: Ik verwacht 4-0 voor AZ. De mentaliteitsloze miskopen van PSV laten het vandaag weer gigantisch afweten.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Nu krijg je hoop op de 2e plek, maar dat wordt in Twente weer genadeloos de grond ingeboord.
Feyenoord en Vitesse gaan net zo goed punten verspelen. Het is gewoon een loterij die laatste wedstrijden
Op zaterdag 20 april 2013 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende: Marcelo speelde best goed vandaag Ik zie zijn overstap naar Barca nog wel gebeuren.
Vond je? Dat irritante geleuter tegen de scheids steeds... Hij was duidelijk getergd en had moeite met Altidore waar hij nog ruzie mee kreeg ook. Ok, die ruzie heeft hij uiteindelijk wel gewonnen, maar toch. Gewoon achterlijk. Had puur door dom gedrag aan een gele kaart kunnen komen.
Verder is de verdediging niet bepaald op de proef gesteld. AZ liet PSV wel voetballen en iedereen kreeg alle tijd om ballen af te maken. Wederom geen enkele uitgespeelde goal. MotM was Reijnen natuurlijk aan PSV-zijde. 'Alle ballen op Reijnen'
Feyenoord zou uit tegen ADO nog punten kunnen verspelen, maar Vitesse wordt (als ze morgen winnen) gewoon 2e hoor
SPOILER
Vitesse morgen zonder Bony en Van Ginkel?
sowieso geloof ik nooit dat ze 4 keer op rij winnen
Als Bony en vGinkel niet meedoen zie ik ze morgen al niet eens winnen inderdaad. (Gelijkspelletje misschien.. )
Maar jawel, als je die tegenstanders ziet, moet dat wel. Het is ook 2x thuis he vd 3. Maar eerst even morgen afwachten.
dit seizoen verbaas ik me nergens meer over
Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef BeamofLight het volgende: Fey 57 goals en 11 pingels. Wij 93 goals en 3 pingels. Je zou zeggen dat statistisch gezien de aanvallendste ploeg er meer zou moeten krijgen.
Feyenoord krijgt heel het seizoen al de meeste pingels...
Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef BeamofLight het volgende: Fey 57 goals en 11 pingels. Wij 93 goals en 3 pingels. Je zou zeggen dat statistisch gezien de aanvallendste ploeg er meer zou moeten krijgen.
Als je eenmaal 2-0 voorstaat(wat PSV heel veel in de kleinere duels gehad heeft) Dan ga je niet meer het risico nemen om een penalty te veroorzaken. Feyenoord heeft heel vaak heel lang met 1-0 of 0-0 gestaan. Dan verdedigen ploegen op het scherpst en meer penalties. Verder heeft Feyenoord ook wel geluk met pingels.
Op zondag 21 april 2013 19:32 schreef Lemming22 het volgende: Ik zie PSV uit tegen Twente niet winnen. En ik denk dat Feyenoord er nog wel 3 gaat winnen. 3e plek dus verwacht ik.
Twente is minimaal zo matig als PSV. Maken ze gewoon een goede kans tegen.
Dat is nog maar de vraag. Twente en Feyenoord hadden een bagger verleden natuurlijk in europa. Psv heeft nog een redelijke status (op vorig jaar na dan).
Eerste kwalificatie ronde zou je nog een makkelijke kunnen treffen, daarna is het afhankelijk van wie er nog inzitten. Maar goed. Laat ze maar eerst 2de worden.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Dat is nog maar de vraag. Twente en Feyenoord hadden een bagger verleden natuurlijk in europa. Psv heeft nog een redelijke status (op vorig jaar na dan).
Eerste kwalificatie ronde zou je nog een makkelijke kunnen treffen, daarna is het afhankelijk van wie er nog inzitten. Maar goed. Laat ze maar eerst 2de worden.
Dat is natuurlijk ook wel zo. Maar ik ben er van overtuigd dat Nederlandse clubs sowieso niets te zoeken hebben in de CL. Het is puur voor het cashen dat ik hoop dat PSV het haalt, want sportief hebben we er niets te zoeken. Vitesse en Feyenoord trouwens net zo min.
Vitesse valt na dit seizoen volledig uit elkaar. De huurlingen die het goed hebben gedaan zullen een stapje hoger mogen, Bony vertrekt en wat er dan overblijft is niet Europa-waardig. Feyenoord moet het hebben van Pelle en Pelle alleen en dat is een spits die Europees natuurlijk ook gewoon geen reet voorstelt. Elke club met één fatsoenlijke CV legt Feyenoord lam.
Ik denk dat PSV dan (samen met Ajax) in potentie nog de meest Europawaardige selectie heeft. Maar ook die clubs hebben in de CL geen plaats. Moeten blij zijn als ze de groepsfase van de EL doorkomen.
Die keeper moet een lesje 'muur neerzetten' volgen bij v/d Sar. Wat een waardeloze plek om je muur neer te plempen. Die bal van Bommel gaat een meter langs de muur af en is een rechte streep. Dat mag gewoon niet gebeuren, hoe hard die bal ook is.
PSV had het in de thuiswedstrijd tegen ajax kunnen doen, nu is de kans op het kampioenschap helemaal verkeken. Zoals ik Vrijdag al zei, ik verander mijn usericon in het ajax logo als dat gebeurd. En aangezien ik zoeits niet zie gebeuren, kan ik deze uitspraak makkelijk maken.
Programma Ajax: NAC Breda - Ajax Ajax - Willem II FC Groningen - Ajax
Programma PSV: PSV - FC Groningen PSV - NEC FC Twente - PSV
Programma Feyenoord: Feyenoord - Heracles Almelo ADO Den Haag - Feyenoord Feyenoord - NAC Breda
Programma Vitesse: Vitesse - Willem II RKC Waalwijk - Vitesse Vitesse - VVV Venlo
Toch nog wat spanning. Hopelijk is Twente uitgespeeld dan
Twente is toch al zowat uitgespeeld, die zijn wel zeker van de play offs en omhoog valt er ook weinig meer te winnen
Op zondag 21 april 2013 21:32 schreef PSV1990- het volgende: Ajax gaat volgende week punten laten liggen, kampioenschap zal de laatste speelronde beslist worden . Zie maar es van Groningen uit te winnen dan!
Pff jammer dat we van Zwolle thuis hebben verloren.
De hoogst genoteerde speelt tegen de laagst genoteerde
heb niet het idee dat ze dat zo boeit als ik ze zie ballen
PSV moet de bekerfinale verliezen. Dan maakt het voor Twente niks meer uit.
Wint PSV de finale, en worden ze 2e gaat het Europese ticket naar AZ, worden ze dan 3e (Twente wint tegen PSV bv) dan zijn er 2 tickets in de play-offs te verdienen.
Wint PSV de finale, en worden ze 2e gaat het Europese ticket naar AZ, worden ze dan 3e (Twente wint tegen PSV bv) dan zijn er 2 tickets in de play-offs te verdienen.
Zou knap waardeloos zijn als ze de bekerfinale bewust gaan verliezen voor een voorronde CL waar ze toch uit vliegen. Een prijs is een prijs en die ben je verplicht te pakken, zeker als ie zo voor het oprapen ligt.
huh? Twente speelt hoe dan ook play offs. Alleen de plaatsing maakt eventueel nog uit. Daar verandert een bekerfinaleticket toch weinig aan?
huh? Twente speelt hoe dan ook play offs. Alleen de plaatsing maakt eventueel nog uit. Daar verandert een bekerfinaleticket toch weinig aan?
?
Als PSV 3e wordt en de beker wint, gaat het Europese ticket van de 3e plek naar de 5e. (Dus 2 tickets in de play-offs te winnen waar normaal 1 tickets te winnen is)
Als ik het goed begrepen heb tenminste
Als PSV 3e wordt en de beker wint, gaat het Europese ticket van de 3e plek naar de 5e. (Dus 2 tickets in de play-offs te winnen waar normaal 1 tickets te winnen is)
Als ik het goed begrepen heb tenminste
ow, vroeger schoof de grens van de PO's dan op. Dat is dus niet meer.
Koeman: blijkbaar mag ik van 'meneer Dick' niet zeggen wat ik denk
21 april 2013
De stekeligheden tussen Ronald Koeman en Dick Advocaat blijven doorgaan. Vrijdag liet de coach van Feyenoord tijdens zijn persconferentie weten dat de winnaar van Feyenoord - Vitesse tweede zal worden, omdat PSV nog wel punten zal verspelen in de laatste wedstrijden. Geconfronteerd met die uitlating gaf Dick Advocaat zaterdagavond aan dat Koeman zich maar met zijn eigen ploeg moet bemoeien en niet altijd met PSV bezig moet zijn. PSV Netwerk Zondagmiddag was het weer de beurt aan de Feyenoord coach. 'Blijkbaar mag je niet altijd zeggen wat je denkt. In ieder geval van 'meneer Dick' niet. Dan moet ik er maar over ophouden. Je moet altijd luisteren naar ouderen,' aldus een lachende Koeman. 'Het is nu aan ons om mijn woorden waar te maken.'
Tegen Ajax stond hij ook al voor lul met zijn plan B
Zou knap waardeloos zijn als ze de bekerfinale bewust gaan verliezen voor een voorronde CL waar ze toch uit vliegen. Een prijs is een prijs en die ben je verplicht te pakken, zeker als ie zo voor het oprapen ligt.
Voor het oprapen? Het is niet dat ze tegen een amateurploeg spelen hè?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik weet dat het niet verstandig is, maar heb na afgelopen weekend toch weer een klein beetje hoop gekregen. Aan de andere kant zou een kampioenschap na een seizoen als dit niet echt terecht zijn.
Op maandag 22 april 2013 13:55 schreef Kper_Norci het volgende: Ik weet dat het niet verstandig is, maar heb na afgelopen weekend toch weer een klein beetje hoop gekregen. Aan de andere kant zou een kampioenschap na een seizoen als dit niet echt terecht zijn.
Ik zou niet teveel hopen idd In theorie kan het maar in theorie kan je ook nog vijfde worden
Op maandag 22 april 2013 13:55 schreef Kper_Norci het volgende: Ik weet dat het niet verstandig is, maar heb na afgelopen weekend toch weer een klein beetje hoop gekregen. Aan de andere kant zou een kampioenschap na een seizoen als dit niet echt terecht zijn.
Bespaar jezelf de teleurstelling. Echt..
Finale tegen Ajax was een stuk lastiger geweest in ieder geval. AZ is goed te doen.
AZ zal het mislukte seizoen ook wel mooi willen afsluiten lijkt me. Wie weet is de bekerfinale dit jaar eindelijk eens een keer het aanzien waard, 2 getergde ploegen tegen elkaar.
Mooi hoor, onze clubiconen laten ook eens van zich horen.
quote:
'De media proberen om PSV geen eerste of tweede te laten worden' Het seizoen van PSV zit vol met incidenten en vorige week rommelde het opnieuw. Bij Voetbal International werd melding gemaakt van een zogenaamde kabel: de donkere en blanke spelers zouden in twee verschillende groepen naast elkaar leven. De selectie ontkent het bestaan van zo'n kabel en clubiconen Willy en René van de Kerkhof kunnen zich er ook niets bij voorstellen.
"De media heeft dit opgepakt om PSV in een kwaad daglicht te stellen", meent René in gesprek met Omroep Brabant. "Het is duidelijk dat de media hopen dat PSV geen kampioen wordt, al is de kans daarop nog steeds aanwezig." Willy is het met zijn broer eens: "De media proberen om PSV geen eerste of tweede te laten worden. Ze zien liever Feyenoord tweede worden."
Vrijdagochtend maakte de PSV-selectie nog een statement over de vermeende kabel: de donkere spelers verschenen een minuut eerder dan de blanke spelers op het veld. "Waar zijn de blanke jongens nou?", grapte Jeremain Lens. Volgens Dick Advocaat is het heel normaal dat donkere jongens vaker met elkaar optrekken: de coach meent dat dit bij iedere groep het geval is.
Weinig spannends aan. Niet eens stijf in de kruising. Elke goed opgestelde keeper had die bal doodeenvoudig gehad. Esteban stond compleet verkeerd en had hem zelfs bijna.
Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende: Defensie Jong #PSV een blamage. #Marcelo hoeft zich geen zorgen te maken: 6-3 inmiddels voor #Twente.
Weet je ook hoeveel Jong Ajax staat? of hou je je daar niet mee bezig?
Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende: Defensie Jong #PSV een blamage. #Marcelo hoeft zich geen zorgen te maken: 6-3 inmiddels voor #Twente.
Mooi zo, hoef ik misschien niet nog 10 keer uit te leggen dat wat er op de bank en tribune zit écht slechter is dan die 4 klunzen in het eerste.
Tsja, Pieters. Dat die al een jaar geen wedstrijdritme heeft, is ernstig duidelijk. Heeft nog wel een jaar nodig om weer iets van het niveau te halen van voor zijn blessures. Dus beter verkopen ze hem deze zomer.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P