Had ik al gepost.quote:
de nepper vs de ziekequote:Op donderdag 18 april 2013 22:56 schreef ChesterPerry het volgende:
Bob Sapp vs Alexander Emelianenko op 25 Mei.
[ afbeelding ]
sadnessquote:Op donderdag 18 april 2013 22:56 schreef ChesterPerry het volgende:
Bob Sapp vs Alexander Emelianenko op 25 Mei.
[ afbeelding ]
Hehe, wel lachen want het zal waarschijnlijk net zo gaan als James Thompson vs Alexander Emelianenko. 11 secondenquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar hangt Carwin eigenlijk uit tegenwoordig?
quote:However, on November 14th, 2012; Dana White revealed on Twitter that Carwin injured his knee and will not be facing Nelson in the TUF finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doei Hendricksquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Dana White: Georges St-Pierre has choice of Anderson Silva or Johny Hendricks for next opponent
http://www.mmafighting.co(...)of-anderson-silva-or
Ik zie GSP wel met pensioen gaan nuquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doei Hendricks, ik hoor hem nu al vuur spuwen
ik denk dat hij vet gaat wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is er nog nieuws over wat BJ gaat doen
GSP is geen echte vechter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:24 schreef THEFXR het volgende:
Als GSP een echte vechter is, kies hij voor AS
quote:What happens to a UFC fighter when they beat Frank Mir? Bad things. Very bad things. See for yourself as we break down the "Frank Mir curse" below.
ik ga meequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef n00cL30n het volgende:
Benson Henderson vs. Gilbert Melendez
Frank Mir vs. Daniel Cormier
Nate Diaz vs. Josh Thomson
Matt Brown vs. Jordan Mein
Ik denk dat het deze gaat worden. (Stem dus in met Paxlie)
En ja, GSP vs Anderson Silva all the way!
Frank is still getting KTFOquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:33 schreef Hooidraad het volgende:
Why the 'Frank Mir curse' may spell doom for Daniel Cormier's Octagon career
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat het deze gaat worden. (Stem dus in met Paxlie)
En ja, GSP vs Anderson Silva all the way!
Is ook wel nodig, Cormier heeft een goede gastank en dat terwijl hij erg active is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Viel me ook op, je kon zowaar zijn abs zien.
3 underdogs, toe maarquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:38 schreef THEFXR het volgende:
idd, 5 min discussiequote:Op zaterdag 20 april 2013 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
lol Nate wordt volgens mij gematst daar..
Ander training kamp doet wonderen, kennelijk....quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Viel me ook op, je kon zowaar zijn abs zien.
Iemand een avatar bet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mir zit nu ook bij Jacksons dus die gaat gewoon winnen
quote:Benson Henderson vs. Gilbert Melendez
Henderson is (voorlopig) king of kings.
Vind het achteraf wel jammer dat hij meteen een tile shot heeft gekregen. 80% van de kijkers ziet hem nu voor het eerst, gedomineerd worden door Ben..
Not even close!
Fight waar ik enigszins over twijfel. Er zijn way to much question marks voor deze fight.
Ik mag Thomson wel en ben een beetje klaar met de Diaz brothers, maar toch denk ik dat
Nate de edge zal hebben en uiteindelijk dan ook de (split) decision zal pakken. EN ja, ook een beetje met opzet deze pick. Zo blijft het lekker spannend bovenin de TUP rankings
Mein is furreal man! Wat mij betreft een no brainer!!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:38 schreef Hooidraad het volgende:
Okee mensen, ik ben weg. Denk dat ik alles zondagavond pas terug kan kijken dus jullie zullen wat langer op de tussenstand moeten wachten dit keer.
Je bent niet helemaal alleenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
zit ik vannacht dus in mijn eentje.. a; die pussy's met hun hoofdpijn en op tijd slapen
Ik moet aan m'n gains denken gewoon lekker 12 uur erin duiken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
zit ik vannacht dus in mijn eentje.. a; die pussy's met hun hoofdpijn en op tijd slapen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moet aan m'n gains denken gewoon lekker 12 uur erin duiken.
Ga het proberen vol te houden deze keerquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dat je maar om 22.00 present bent, anders casual for evaquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Voetbal.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat je maar om 22.00 present bent, anders casual for eva![]()
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wees gewoon eerlijk dat je moeder het niet goed vind dat je tot zo laat op blijft..
Goh, goed gekopierd van die andere FOK!kerquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:50 schreef Beach het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
Is al veel ouder dan dat hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh, goed gekopierd van die andere FOK!ker(Yuri)
Ja zoals vroeg op staan voor de F1.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Is al veel ouder dan dat hoor.
Maar dat jij geen leven hebt en letterlijk elke nacht wakker kan blijven, geeft je niet het recht om over andere mensen te oordelen die misschien nog meer moeten dan op zondag dan uitslapen
Dat is wat jij altijd doet, jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voetbal.
Mij een casual noemen en dan zelf om half 3 gaan slapen
NBA? Dat is zoveel mogelijk de bal in een netje gooien voor mensen van 2 meter en langer in 4 helften van 15 minuten zodat ze ook nog even kunnen uitrusten, flikker toch op met je Amerikaanse 'sport'.quote:
nopequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
We zijn al langer live bij Glory 7, is Van Roosmalen vs Groenhart al geweest?
In september ál, zeiden ze.quote:
Is baas. Jij weet niet.quote:
Thanks had ze al gevondenquote:Op zondag 21 april 2013 00:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
benavidez vs uieiweoieoiheo oenujama
02.00quote:Op zondag 21 april 2013 00:24 schreef Heer-Snader het volgende:
tot hoelaat gaat het door op facebook ?
zeg dat....quote:Op zondag 21 april 2013 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
De UFC trailers zijn wel behoorlijk achteruit gegaan het laatst jaar..
dit is gratis, ppv's kosten 60 dollar in de USAquote:Op zondag 21 april 2013 00:57 schreef Heer-Snader het volgende:
Waarom doen ze niet alles als ppv? is daar een specifieke reden voor ?
Newbies de kans geven om de sport te leren kennen en casuals proberen over te halen om de PPV te kopen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:57 schreef Heer-Snader het volgende:
Waarom doen ze niet alles als ppv? is daar een specifieke reden voor ?
Denk het niet, wat vraag je dan meer.. 10/15 dollar? Dan betaal je dadelijk 75$ dat gaan mensen niet uitgeven denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 00:59 schreef Heer-Snader het volgende:
Dan kunnen ze toch meer inkomsten binnenhalen door alles op ppv te doen ?
Zie het als reclamequote:Op zondag 21 april 2013 00:59 schreef Heer-Snader het volgende:
vast iets van ja eerst ff mensen nieuwsgierig maken dan kopen ze de maincard welquote:Op zondag 21 april 2013 00:59 schreef Heer-Snader het volgende:
33x $60, heeft niet iedereen liggenquote:Op zondag 21 april 2013 00:59 schreef Heer-Snader het volgende:
Voor 4 ja, soms 5.quote:Op zondag 21 april 2013 01:01 schreef Heer-Snader het volgende:
betalen ze werkelijk 60 dollar voor 3 matches in de ppv ?
ja want het is leuk om MMA te zienquote:Op zondag 21 april 2013 01:01 schreef Heer-Snader het volgende:
betalen ze werkelijk 60 dollar voor 3 matches in de ppv ?
Nee, main card. Main event is het laatste gevecht.quote:Op zondag 21 april 2013 01:05 schreef Heer-Snader het volgende:
Ben vrij nieuw in het hele UFC gebeuren. Ik zie op de ufc site dat het 5.99 kost maar dat lijkt me einkel de main event dan ?
prijs verschilt per land nl, based on ip adressquote:Op zondag 21 april 2013 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, main card. Main event is het laatste gevecht.![]()
Dan betaal je voor de main card, dat zijn 4 fights.
jaquote:Op zondag 21 april 2013 01:07 schreef Heer-Snader het volgende:
Excuses als ik het niet snap of zeur maar de main card is toch de ppv ?
Jaquote:Op zondag 21 april 2013 01:07 schreef Heer-Snader het volgende:
ufc's die genummerd zijn, worden gezien als ppv's, fox, fuel en fx zijn gratis in de USA, voor andere landen vragen ze wat geld.quote:Op zondag 21 april 2013 01:07 schreef Heer-Snader het volgende:
juist, alleen bij ons kosten die 6 euroquote:Op zondag 21 april 2013 01:11 schreef Heer-Snader het volgende:
ah oke, dus ufc 158 159 160 etc dat zijn dus de 60 dollar ppv's ?
Voor ons in NL is het 5euro 99quote:Op zondag 21 april 2013 01:11 schreef Heer-Snader het volgende:
ah oke, dus ufc 158 159 160 etc dat zijn dus de 60 dollar ppv's ?
hun prijs is gebaseerd op het land waar je woontquote:Op zondag 21 april 2013 01:12 schreef Heer-Snader het volgende:
Ik begint het nog wel een keer te snappen
Niet iedereen wil betalen. Veel hier zitten ook op een soort gelijke betaalde illegale stream sitequote:Op zondag 21 april 2013 01:13 schreef Heer-Snader het volgende:
waarom kijk je dan de ppv's niet op omfgstreams? kost wel wat geld maar is te overzien en kwaliteit is goed en geen ads
we betalen meestal voor de genummerde ufc'squote:Op zondag 21 april 2013 01:13 schreef Heer-Snader het volgende:
waarom kijk je dan de ppv's niet op omfgstreams? kost wel wat geld maar is te overzien en kwaliteit is goed en geen ads
quote:Op zondag 21 april 2013 01:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geo DM'ed altijd iedereen de beste gratis streams. Neem straks anders even contact met hem op
Niet nodig, heb al een stream:) toch bedankt.quote:Op zondag 21 april 2013 01:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geo DM'ed altijd iedereen de beste gratis streams. Neem straks anders even contact met hem op
niet bitchen, je begrijpt het gewoon nietquote:Op zondag 21 april 2013 01:15 schreef Heer-Snader het volgende:
beetje geld betalen voor een goede hd stream die van alles uitzend(boxen f1 voetbal wwe etc) is toch prima ?stelletje cheap ass nederlanders
verschilt soms een maand nietquote:Op zondag 21 april 2013 01:17 schreef Heer-Snader het volgende:
een UFC show hebben ze om de week ongeveer?
Ja, het zijn leuke gevechten tot nu toe.quote:Op zondag 21 april 2013 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
Deze prelimsdamn..
5 uit 7 gefinished volgens mij
dana white is satisfied with youquote:Op zondag 21 april 2013 01:56 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een card nu al.. en nog 4 goede fights die gaan komen![]()
het was een fail bomaanslag met maar een paar doden, echte terroristen lachen je uit.quote:Op zondag 21 april 2013 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Blijkbaar vond God Boston niet zo leuk, maarja ze houden nog altijd van God.
idd een elbow op zijn rugquote:Op zondag 21 april 2013 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus.. illegale strikes to the spine en hij geeft een TKO win!!!!!!!
Was ook wel over jaquote:Op zondag 21 april 2013 02:32 schreef BankAardappel het volgende:
Had het idee dat het iets meer naar de zijkant van de rug was, niet zozeer het midden/z'n spine. Op zich was het gevecht daarvoor al over ook.
Jepquote:Op zondag 21 april 2013 02:56 schreef BankAardappel het volgende:
Nu Mir-Cormier? Kijk er al een tijd naar uit om Cormier in de UFC te zien vechten.
nu 3-1quote:Op zondag 21 april 2013 04:15 schreef Geo4kant het volgende:
Pff ben benieuwd wat de judges doen als het naar een decision gaat
49-46 bendoquote:Op zondag 21 april 2013 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
Pfff ik weet het niet hoor.. denk een split..voor Gilbert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |