Het meest trieste wa je kan verzinnenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef AppelCake het volgende:
Is het heel triest als ik al mijn vrienden tegen haar opzet en haar ga spammen met iedereen tegelijk?
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het meest trieste wa je kan verzinnen
sadnessbattlequote:Op donderdag 18 april 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het meest trieste wa je kan verzinnen
Wie het zieligste doet wint.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe niet zo zielig achterlijke debiel
Heeft ze een zelfmoordpoging gefaked om te zorgen dat je niet bij haar wegging?quote:
zij begonquote:Op donderdag 18 april 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft ze een zelfmoordpoging gefaked om te zorgen dat je niet bij haar wegging?
Zo nee, niet zeiken
Nee is leukquote:Op donderdag 18 april 2013 17:21 schreef Trollscience het volgende:
stop dan ook met reageren sukkels
jij bent echt een mongoolquote:Op donderdag 18 april 2013 17:22 schreef AppelCake het volgende:
Het zou wel grappig zijn als ze zelfmoord had gefaked
En nu moet je je bek houden. Jij weet niet waar je dan doorheen gaat.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:22 schreef AppelCake het volgende:
Het zou wel grappig zijn als ze zelfmoord had gefaked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Mijn leven is nu veel te saai en alles.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent echt een mongool
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn leven is nu veel te saai en alles.
lol u trole me so hard XDXDXDXDCquote:
Dat is een zanger idiootquote:
quote:
Hoi bruin meisjequote:
Kijkdoosquote:Op donderdag 18 april 2013 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke jongens help
voor school heb ik een vrije opdracht, dus ik kan maken wat ik wil
denk in de richting van een schilderij, tekening, kunstwerk, beeld etc.
ik mak ook allerlei materialen gebruiken.
wat zal ik maken? ik vind dit veelte moeilijk
Oh ik was niet echt serieus.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en wat is het thema daarvan
3D schilderij?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke jongens help
ik mag ook allerlei materialen gebruiken.
Maak een replica van het beeld van David maar dan wel met een grote piemOlquote:Op donderdag 18 april 2013 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke jongens help
ik mag ook allerlei materialen gebruiken.
Ik heb maar 10uur.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak een replica van het beeld van David maar dan wel met een grote piemOl
Dit klinkt wel tofquote:
Wel bacon er op plakken, vleesjurk allesquote:Op donderdag 18 april 2013 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
het liefst iets met een achterliggende gedachte
dus niet, 'schilder lady gaga xDXDxDXDXD'
Dan kan je beter gewoon een tekening maken. Schilderij en beeld nemen teveel tijd in beslagquote:
schilderij is te doen hoor, die kan ik namelijk ook mee naar huis nemenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon een tekening maken. Schilderij en beeld nemen teveel tijd in beslag
Ja, Jij weet meer niet dan wel, dus ik nam het je ook niet kwalijk verder.quote:
ik weet veel over Miley enalles.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Jij weet meer niet dan wel, dus ik nam het je ook niet kwalijk verder.
Zelfportret?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
schilderij is te doen hoor, die kan ik namelijk ook mee naar huis nemen
jij bent hetquote:Op donderdag 18 april 2013 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan?
wat is er speciaal aan
Ja weet ik veelquote:Op donderdag 18 april 2013 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan?
wat is er speciaal aan
ja jij komt met het idee, onderbouw het dan ookquote:Op donderdag 18 april 2013 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik veeljij doet een creatieve opleiding
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja jij komt met het idee, onderbouw het dan ook
quote:
[..]
nope, heb vandaag ook al nagedacht maar heb 7uur verspild
Geen enkel idee tot nu toe is onderbouwt dusquote:Op donderdag 18 april 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja jij komt met het idee, onderbouw het dan ook
Maak een wandeling. Kijk om je heen en laat je inspireren.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik ga op het beoordelingsformulier schrijven bij Waarom? 'omdat het makkelijk was'quote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkel idee tot nu toe is onderbouwt dusEn omdat het makkelijk is misschien?
Ja denk lekker zelf na anders.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik ga op het beoordelingsformulier schrijven bij Waarom? 'omdat het makkelijk was'
krijg vast goede beoordeling dan..
quote:
[..]
Ik zeg mindmap maken. Wat associeer je met je zelf en/of muziek?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik ga die gitaar beschilderen
maar wat zal ik er op doen
mag je geen foto's nemen?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hier thuis heb ik een gitaar, paar canvassen en verf, tijdschriften en nog wat random prularia wat ik kan gebruiken.
Op school heb ik veel hout, gereedschap, klei en kippengaas.
Denk vanuit een kunstzinnige hoek.
timelapse?quote:
Oh sorry schatquote:Op donderdag 18 april 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee mijn data vindt dat niet zo leuk
oke die is wel vetquote:Op donderdag 18 april 2013 19:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Allerlaatste
gewoon omdat tof
RTquote:Op donderdag 18 april 2013 19:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Allerlaatste
gewoon omdat tof
Dit gifjequote:
Laat je nog wat over voor mij ?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik knal je hele mond vol met mijn brandende diarree vieze skinhead
Ik heb alweer haar kuthondquote:Op donderdag 18 april 2013 20:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nounouquote:Op donderdag 18 april 2013 20:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
promquote:
goeie wierie G?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe is het?lekker geshopt?
gaat wel. Ja was wel leuk. Totdat ik thuis kwam en mijn moeder boos werd dat ik te veel heb gekocht. En nu moet ik dingen terug brengenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe is het?lekker geshopt?
Alsof jou het niet zo opvallen als er iemand ineens BEFFEN BEFFEN BEFFEN roeptquote:Op donderdag 18 april 2013 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zoiets jou opvalt zegt meer over jou dan over de tv
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
MIJN AUTISME WAT DOE JE
Avond!
teringquote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat wel. Ja was wel leuk. Totdat ik thuis kwam en mijn moeder boos werd dat ik te veel heb gekocht. En nu moet ik dingen terug brengen
Nee zo ben ik nietquote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsof jou het niet zo opvallen als er iemand ineens BEFFEN BEFFEN BEFFEN roept
ja preciesquote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
teringje werkt er verdorie voor en je bent geen klein kind meer
Nee.quote:
lekker zulke moedersquote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja preciesen dan ook gelijk weer zeiken dat ik een sfeervergaler ben. Terwijl zij begint
rot op mehehe
Oh, dat vond mijn moeder niet erg als ik mijn eigen geld uitgaf, zolang ik er maar verstandige dingen van kocht.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja preciesen dan ook gelijk weer zeiken dat ik een sfeervergaler ben. Terwijl zij begint
rot op mehehe
say what now?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat wel. Ja was wel leuk. Totdat ik thuis kwam en mijn moeder boos werd dat ik te veel heb gekocht. En nu moet ik dingen terug brengen
HAHAHAHAHAHAHA godsammequote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sta je daar in de winkel
''Waarom wilt u het retourneren?''
-''Moet van mijn moeder''
Die zegt dan gelijk van ja dat doe je maar naar Promquote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha doe morgen dat geluid bij peter
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sta je daar in de winkel
''Waarom wilt u het retourneren?''
-''Moet van mijn moeder''
hahahaha heldquote:Op donderdag 18 april 2013 20:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die zegt dan gelijk van ja dat doe je maar naar Prom
Zal het wel doen
naja het is meer dat ik vorige maand een canera kocht en zei dat ik echt verder geen geld meer uit zou geven en zou gaan sparen. Maar nu heb ik toch weer veel geld besteed aan kleren die niet zo heel nodig zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, dat vond mijn moeder niet erg als ik mijn eigen geld uitgaf, zolang ik er maar verstandige dingen van kocht.
nee nationaal blow dagquote:Op donderdag 18 april 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan heeft het pieterbaancentrum weer plek?
ja ga maarquote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja 9 uur in Rotterdam toch
de moeite nietquote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ging jou daar ontmoeten tog
yepquote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dan is het 20/4 oftewel in de Amerikaanse notering 4/20
http://en.wikipedia.org/wiki/420_%28cannabis_culture%29
ja dat vier ik wel met me mattiesquote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom niet? Je bent zo cool alless
ik kan je mattie ook zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dat vier ik wel met me matties
nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan je mattie ook zijn
ow dan niet, ik ga mijn verdriet wel wegeten met een kindermenu van de burgerkingquote:
Niet wegsmoken?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow dan niet, ik ga mijn verdriet wel wegeten met een kindermenu van de burgerking
bestel ook voor mij dan ik eet altijd zon 3 of 4 menusquote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow dan niet, ik ga mijn verdriet wel wegeten met een kindermenu van de burgerking
ik deel mijn eten alleen met mijn mattiesquote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bestel ook voor mij dan ik eet altijd zon 3 of 4 menus
Yay _Oquote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay _O
Wat zit er eigenlijk in een kindermenu?!
Jij beschadigt mijn ogenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
smoken is slecht en beschadigt de hersens
Dan werd je moeders baarmoeder als bong gebruikt zekerquote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
smoken is slecht en beschadigt de hersens
wat zeg jij jij bben gebore als creackbabiequote:Op donderdag 18 april 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
at een lol
Dan werd je moeders baarmoeder als bong gebruikt zeker
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat zeg jij jij bben gebore als creackbabie
Nog een keerquote:Op donderdag 18 april 2013 21:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat zeg jij jij bben gebore als creackbabie
quote:
wil jij opzoeken wat er in dat kindermenu zit danquote:Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef Taexon het volgende:
Iemand met photoshop maak eens een befdiploma voor peter
Zoek ik straks wel op, laat dat befdiploma maar zitten.. Peter moet maar zonder diploma.doenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wil jij opzoeken wat er in dat kindermenu zit dan
ik kon alleen 4 nuggies vinden namelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 21:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoek ik straks wel op, laat dat befdiploma maar zitten.. Peter moet maar zonder diploma.doen
Geen zin om te photoshoppen of te printen
Bewaar je energy voor het weekendquote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kon alleen 4 nuggies vinden namelijk![]()
Snap ik, ik verveel bowie want ik ben druk
Ja het kan echt ik die druk ben![]()
dus een pakje wicky, patat en 4 nuggets?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bewaar je energy voor het weekend
Ik gok patat, drinken en nuggets dan
wat heb je?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
Ik zit nog steeds met mn avond eten maar ik wil niet meer
Vanaf de a4 zitten we zo bij de mac dus komt goedquote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus een pakje wicky, patat en 4 nuggets?dat is een voorgerecht joh
Ja komt goedaangezien ik druk word van jou
welke bk wil je dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vanaf de a4 zitten we zo bij de mac dus komt goed
Owke mooizo
mis je niets aanquote:
Rijst met pittige kerrie saus ofzo met courgettequote:
oh nee dan moet ik het nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Rijst met pittige kerrie saus ofzo met courgette
Hij vindt het niet meer leuk.quote:
Nee bahquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh nee dan moet ik het niet
Ja als iedereen naar tegen je doetquote:
ja dan gaan we wel A4 en desnoods daarna nog mac ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik weet alleen die bij de a4![]()
Naja en in Hoofddorp
ja ach niks aan te doenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja als iedereen naar tegen je doet
iedereen die 'stopt' met fokquote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
morgen is hij er trouwens toch gewoon weer
Handtekening is van Barack Obama trouwensquote:
quote:
quote:
Tax heeft zijn befdiploma bij barack obama gehaald ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Handtekening is van Barack Obama trouwens
Ga chicks fixen toggggg Gquote:
Nee peterquote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax heeft zijn befdiploma bij barack obama gehaald ja?
oh ik dacht dat dat je leraar wasquote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee peter
Ik ga hem ook in dat plastic doen voor hem etc
Ja ik ga een foto maken voor fb dat die zijn diplomas niet overal moet laten slingeren en dan met het eten gevenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat je leraar was
Haha geef hem morgen dan
Ow toch nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik ga een foto maken voor fb dat die zijn diplomas niet overal moet laten slingeren en dan met het eten geven
Maar nee peter hoeft.mij niet te leren hoe ik moet beffen
misschien kan hij het heel goed weet jij veelquote:
Wel okéquote:
over 6 dagen 5 maanden samen :$:$:$quote:
quote:
eigenlijk ditquote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel okémoe
![]()
maar goed genoeg. Met jou?
Awh goed slapen dan maarquote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel okémoe
![]()
maar goed genoeg. Met jou?
serieus?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
over 6 dagen 5 maanden samen :$:$:$
cutequote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zei gewoon lief "krijg ik een prr terug"quote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
WAAROM PRRR JE NIET TERUG?![]()
Vandaag 4 maanden samen hierquote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
owh dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zei gewoon lief "krijg ik een prr terug"
Komt wel goedquote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Awh goed slapen dan maar
Ja prima, lekker hyperactief enzo
quote:
Dus dan zeg je het maar alsof ik het boos vroeg gvdquote:Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owh dat weet ik niet meer
ik dacht echt dat je dat zo zei sorryquote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dus dan zeg je het maar alsof ik het boos vroeg gvddoe maar weer alsof ik een boeman ben
Tax de verschrikkelijke
Kusquote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gelukkig wel
[..]
ben ik nu een slechte vriendin?
Nee dat zei ik niet zo, zou ik ook nooit doen vlak voor ik weg ga enzoquote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht echt dat je dat zo zei sorry
Volgende week jaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij gingen toch al daten?
Hahaha mn ma gister opeens KUT! Ik dacht oh god please waarom nuquote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet zo, zou ik ook nooit doen vlak voor ik weg ga enzo
Geeft niks ditdat![]()
![]()
Klef4life![]()
Ja echt de teringquote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha mn ma gister opeens KUT! Ik dacht oh god please waarom nu
ik hoorde boven helemaal dat gilletje van haar jaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja echt de tering
Ze schrok trouwens de pleuris toen ik beneden kwam want ze hoorde me nier de trap af komen![]()
quote:
nee dan zie je dat ik over je geroddeld hebquote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef Taexon het volgende:
Iemand linkje naar sherlock/spytool pleaseeeeee?
http://fok.nl/sherlock/quote:Op donderdag 18 april 2013 21:49 schreef Taexon het volgende:
Iemand linkje naar sherlock/spytool pleaseeeeee?
OMG MIJN KAT IS VANDAAG JARIG!!!!quote:
OMFGWTFBBQ GEFELICITEERDquote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG MIJN KAT IS VANDAAG JARIG!!!!
DANKJEquote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
OMFGWTFBBQ GEFELICITEERD
Doe jij ook een kinderkattenfeestje met limonadequote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG MIJN KAT IS VANDAAG JARIG!!!!
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe jij ook een kinderkattenfeestje met limonade
Ja is een beetje laat nu hequote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe jij ook een kinderkattenfeestje met limonade
helleuquote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef Toto69 het volgende:
Haiik kom ook maar eens langs, slapen wordt toch weer niks
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zondag voor alle kattenfamilie en kattenvrienden
Uitnodigingen zijn de deur al uit nuquote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zondag voor alle kattenfamilie en kattenvrienden
ja hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 21:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dankje, wil jij trouwens G-star kleren voor 20% van de normale prijs?
Hoiquote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef Toto69 het volgende:
topquote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Uitnodigingen zijn de deur al uit nu
Moet je naar een G-star outlet gaan, wel eerst een KvK nummer, en dan kan je ze super goedkoop inkopenquote:
Hoi totoquote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef Toto69 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |