schilderij is te doen hoor, die kan ik namelijk ook mee naar huis nemenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon een tekening maken. Schilderij en beeld nemen teveel tijd in beslag
Ja, Jij weet meer niet dan wel, dus ik nam het je ook niet kwalijk verder.quote:
ik weet veel over Miley enalles.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Jij weet meer niet dan wel, dus ik nam het je ook niet kwalijk verder.
Zelfportret?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
schilderij is te doen hoor, die kan ik namelijk ook mee naar huis nemen
jij bent hetquote:Op donderdag 18 april 2013 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan?
wat is er speciaal aan
Ja weet ik veelquote:Op donderdag 18 april 2013 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan?
wat is er speciaal aan
ja jij komt met het idee, onderbouw het dan ookquote:Op donderdag 18 april 2013 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik veeljij doet een creatieve opleiding
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja jij komt met het idee, onderbouw het dan ook
quote:
[..]
nope, heb vandaag ook al nagedacht maar heb 7uur verspild
Geen enkel idee tot nu toe is onderbouwt dusquote:Op donderdag 18 april 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja jij komt met het idee, onderbouw het dan ook
Maak een wandeling. Kijk om je heen en laat je inspireren.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik ga op het beoordelingsformulier schrijven bij Waarom? 'omdat het makkelijk was'quote:Op donderdag 18 april 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkel idee tot nu toe is onderbouwt dusEn omdat het makkelijk is misschien?
Ja denk lekker zelf na anders.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik ga op het beoordelingsformulier schrijven bij Waarom? 'omdat het makkelijk was'
krijg vast goede beoordeling dan..
quote:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |