je kunt het ook opvatten als een complimentquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef VixenFromHell het volgende:
Vragen ze mij met mijn 26 jaar ook bijna altijd nog.. Laatst zelfs toen ik sigaretten wilde halen voor mijn broer.. daar moet je toch 16 voor zijn toch?
ik heb iemand in m n kennissenkring die ging naar Florida jaren terug toen was hij 35,quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef VixenFromHell het volgende:
Vragen ze mij met mijn 26 jaar ook bijna altijd nog.. Laatst zelfs toen ik sigaretten wilde halen voor mijn broer.. daar moet je toch 16 voor zijn toch?
ja die koningsellende kan me gestolen worden, je wordt er gewoon mee gehersenspoeld ,zelfs op je werkquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Ik zie hier op het schema voor volgende week donderdag weer HAH staan. Zullen wel speciale Koningsdag aanbiedingen zijn.
Verder ook hier de normale lage vrijdag volumes. Wel weer de irritante KPN alles-in-een-pakket mailing. KPN en UPC bestoken mensen zo beetje om de week met een mailing.
Ik ook niet, ik kan zoveel drank kopen als ik wil!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:40 schreef peter2671 het volgende:
Daar heb ik met mijn oude kop allemaal geen last van....![]()
![]()
Oudste hier is vorige week 26 geworden en de op 1 na oudste is deze week 24 geworden
Jep, meestal wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ze vragen je zeker ook nog wel eens om je ID als je drank koopt? Gebeurt mijn dochter van 23 ook nog regelmatig!
Met volle tassen zul je inderdaad minder snel wegwaaien, maar dat betekent niet dat je sneller of lichter tegen de wind in fietst. In tegendeel: Met volle tassen moet je nu in plaats van 1, maar liefst 2 weerstanden overbruggen. De eerste weerstand is de wind die jou precies de andere kant op wil bewegen, de tweede is het gewicht in je tassen, die tassen willen het liefste blijven waar ze zijn, nml in stilstand.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:56 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Inderdaad, de afstand en t soort route naar de wijk zijn bij dit vraagstuk t zelfde.
Maar zoals ik al eerder beredeneerde: Denk es aan een blikje bier: vol blikje bier blijft netjes op tafel staan bij windkracht 7, leeg blikje niet. Het lege blikje is door zijn verhouding omvang/gewicht overgeleverd aan de richting van de wind, waar het volle blikje, met de zelfde omvang ,maar veeeeel meer gewicht het wel redt op tafel.
Verschrikkelijk, wat een sentimentele draak. En hadden ze geen tekstschrijvers meer die de Nederlandse taal een beetje beheersen? "De dag die je wist dat zou komen"?? Wtf?quote:
En dan dat rappen erdoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, wat een sentimentele draak. En hadden ze geen tekstschrijvers meer die de Nederlandse taal een beetje beheersen? "De dag die je wist dat zou komen"?? Wtf?
dat rappen maakt dat het gewoon niks isquote:
5 HAH?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
drukke dag morgen 5 hah en alle andere shit
Ja, als het bij drank is iig nog wel. Bij de slijterij hebben ze vaak staan dat ze boven de 20 of zo nog moeten vragen, paar jaar jonger geschat worden is nog wel nicequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je kunt het ook opvatten als een compliment
mooi hequote:
zit die er ook bij? Dan zal het bij mij morgen wel op 4 uitkomen. Och, moet kunnen met het wijkje dat ik heb. Flink stampen om het max 5 tassen te laten zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:30 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja o.a er is post die moeten toch op meer plekken bezorgd worden
M&S's, voor de derde keer terug in NLquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:29 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
mooi he
ik meen dat ze ook voer verkochten ,wel engels gerelateerde dingen:
http://www.marksandspence(...)l_NLBrand_CorePhrase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |