Zoals ik al eerder beredeneerde: Het maakt per saldo niets uit, mits beide wijken exact even ver van het depot liggen en er niet te vaak gestopt hoeft ter worden voor stoplichten e.d.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:41 schreef eigendeegcookie het volgende:
Dus bij het depot zie je collega 1 met volle tassen in zuidwestelijke richting vertrekken , met tegenwind , hij zal straks keihard worden terug geblazen naar t depot , om de rest te halen.
Collega 2 gaat met volle tassen in noordoostelijke richting , met meewind, en die zal moeten vechten om met lege tassen zonder afstappen het depot te halen voor de rest.
de vraag is nu Wie heeft hier pech : collega 1 of collega 2 , of maakt t niks uit?
Sorry...niet verder gelezenquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:39 schreef KatrienDuck het volgende:
Katrien zit vandaag met een stijve nek![]()
Gisteren 3 u. op de tocht zitten werken. De hele tijd stond de overheaddeur open en die flapdeuren gaan ook om de haverklap open. Ik zit daar pal tegenover. De volle wind stond erop, en ik had een dun dingetje aan. Dus vandaag maar 1 kant uit kijken!
Inderdaad, de afstand en t soort route naar de wijk zijn bij dit vraagstuk t zelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder beredeneerde: Het maakt per saldo niets uit, mits beide wijken exact even ver van het depot liggen en er niet te vaak gestopt hoeft ter worden voor stoplichten e.d.
dat verschilt toch per regio want wo was het hier meer dan normaal en die pakkettenzooiquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:28 schreef dud0r het volgende:
Daar staat tegenover dat de meeste ook later klaar zijn dan ik.
Meestal komt Peter nog even buurten 's ochtends. Maar kan ook zijn dat dat alleen op de piekdagen is.
Er is echt geen zak aan post vandaag. Woensdag was al weinig maar het is nu nog minder. En voor morgen staat er hier ook niet veel.
ga er snel achteraan want je blijft je irriteren, ook tijdens cao overleg is het weer naar voren gekomen werk =moneyquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:10 schreef Herfstblad het volgende:
Pff! De tijden staan echt te krap voor mijn wijk. Elke dag mis ik 5 - 10 minuten, maar donderdag is wel het toppunt. Ik zou er op donderdag maar 1:50 uur over moeten lopen, terwijl ik minimaal 2:10 uur er over loop. 1:50 uur lukt me niet eens in de zomer, omdat ik op donderdag altijd terug moet naar het depot.
Heb ik al een keer eerder aangegeven![]()
En omdat die tijden te strak zijn, kom ik niet aan mijn 10 uur (9:25 uur totaal), terwijl ik toch echt per week wel aan de 10 uur kom. Volgende week gaat de tc bellen die niet aan hun uren komen en wat we eraan gaan doen. Ik ben benieuwd of ze mij nu ook gaat bellen. Ik ben toch echt niet van plan om een halfuur voor nop te gaan werken.
Als het moet, vraag ik wel een oranje kaart aan ofzo.
Ja, ze belt me volgende week, dus dat wacht ik even afquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ga er snel achteraan want je blijft je irriteren, ook tijdens cao overleg is het weer naar voren gekomen werk =money
zelf hoef ik er niet van te leven maar dat betekend nog niet dat extra werk dan niet moet betaald,quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ja, ze belt me volgende week, dus dat wacht ik even af
ben je nog zo jong dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:26 schreef Herfstblad het volgende:
Nou ja, ik zou het bijvoorbeeld geen probleem vinden om een extra flatwijkje te lopen op een daldag of zo, maar ik ga geen 35 min. voor nop werken.
En ik woon nog thuis, dus dat scheelt
27, dus niet echt.quote:
Meeëens!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:25 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
zelf hoef ik er niet van te leven maar dat betekend nog niet dat extra werk dan niet moet betaald,
ook ik sta vooraan als er probs zijn
Ik ben op m'n 21e uit huis gegaan. En in de plaats waar ik woonde kreeg je pas na 8 jaar een huis dus dan maar in de omliggende steden kijken. En ik woon nu al 7 jaar in de ghettoquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:33 schreef ophaling10 het volgende:
ik ben op m n 17e uit huis gegaan, ook toen had je dat probleem al, in het begin was het echt pionieren
Zo'n gelovig(e) dorp/stad waar je bezorgt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef gelestipjes het volgende:
Hier was er net als woensdag ook behoorlijk weinig. Voor morgen was er ook nog niet echt veel, maar goed, dat kan nog komen. Vaak kerkbladen en zo op zaterdag, dus in dat geval is er meteen behoorlijk wat.
Nogal ja, hier hebben we hele wijken waar dat kerkspul dan zo'n beetje huis aan huis isquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo'n gelovig(e) dorp/stad waar je bezorgt?
Hier zag ik de kerkbladen er ook al weer tussen zitten maar wij hebben maar 2 dorpjes waar daar veel van in valt. Grootste gedeelte hier heeft het niet.
Ze vragen je zeker ook nog wel eens om je ID als je drank koopt? Gebeurt mijn dochter van 23 ook nog regelmatig!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:24 schreef Herfstblad het volgende:
Die kerkbladen had ik gisteren.
Geen HAH gelukkig
En ik ben op mijn ID 27, maar in het dagelijks leven word ik een stuk jonger geschat. Ik gedraag me ook jonger enzo. Ik was er eerder ook nooit aan toe om uit huis te gaanScheelt dat ik thuis min of meer de hele zolderverdieping heb en we maar met 2 mensen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |