Ik dacht dat dat al gebeurd was. Daarom is het toch een principe akkoord en geen Cao? Ik heb me er niet echt mee bezig gehouden.quote:Op maandag 22 april 2013 15:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, want dat akkoord moet nog ter goedkeuring worden voorgelegd aan de leden.
Ik heb volgende week dinsdag PO. Dus ik hoop dat ik binnenkort maten ga maken!quote:Op maandag 22 april 2013 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Heimwee, binnenkort m'n maatjes weer zien![]()
Thumps upquote:Op maandag 22 april 2013 15:43 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ik heb volgende week dinsdag PO. Dus ik hoop dat ik binnenkort maten ga maken!
Nog geen datum geprikt, maar wel dat het in 2015 isquote:Op maandag 22 april 2013 15:48 schreef gridjuh het volgende:
[..]
het kan ook voor jullie beiden
Weten jullie al wanneer de grote dag is?
quote:Op maandag 22 april 2013 15:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog geen datum geprikt, maar wel dat het in 2015 is
Nee, niets bijzonders voor zover ik weet. In mijn geval ook niet. Gok dat postnl gewoon een foutje gemaakt heeftquote:Op maandag 22 april 2013 14:20 schreef dud0r het volgende:
Uitbetaling van verlof uren? Of een nabetaling?
Ik ga er mijn schulden die ik nog over heb van betalen....zijn we daar ook helemaal van afquote:Op maandag 22 april 2013 15:51 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Nee, niets bijzonders voor zover ik weet. In mijn geval ook niet. Gok dat postnl gewoon een foutje gemaakt heeft
En hier gaat mijn vakantiegeld grotendeels op mijn spaarrekening.
wat is je grote droom:Pquote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Van het vakantiegeld ga ik naast sparen mijn grootje droom in vervulling laten komen
kan weleens een fout zijn had ik jaren geleden ook, je moet het gewoon terug betalen(ze houden het gewoon in)quote:Op maandag 22 april 2013 14:10 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Oke
Ik had namelijk iets meer en een kennis van mij had ook meer. Al heeft die kennis totaal zo'n 950 euro gehad(haar salaris + 700 euro). En ze werkt maximaal 10 uur in de week.
quote:Op maandag 22 april 2013 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De jurk laat ik wel regelen door de Turkse buuf.
Nee, ik heb een vizier op het oog voor mijn nieuwste aanwinst
Aha, in het leger(diensplicht) nog mee geschoten. O.a. met dit modelquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit aanschaffen![]()
Als hobby dus
[ afbeelding ]
Ben 9 jaar beroeps geweest bij een hele mooie eenheid.quote:Op maandag 22 april 2013 16:20 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Aha, in het leger(diensplicht) nog mee geschoten. O.a. met dit model
Heel andere situatie, de publieke verontwaardiging over alles wat er bij de post mis ging was toen zowat op een hoogtepunt. Dus moest iedereen er eventjes tegen zijn. Wel opvallend dat juist VVD en D'66 voor het eerst een realistische kijk op de post hadden in dat geval. Dat het paarse postprivatiseringsparadepaardje waar zij voorop liepen eigenlijk is uitgelopen op een fiasco hoor je ze niet over.quote:Op maandag 22 april 2013 15:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De vorige keer waren alle politieke partijen tegen, alleen D66 en VVD waren voor.
Vetgedrukte dusquote:Op maandag 22 april 2013 17:50 schreef KWAKje het volgende:
Waarom de zaterdag en maandag niet ruilen? Dus de post voor zaterdag voortaan op maandag bezorgen. En van de maandag een volwaardige postdag maken.
Particulieren die zakelijke post ontvangen op zaterdag moeten toch al tot maandag wachten met hun reactie daarop.
De hah op zaterdag geldt de volgende week. Dus maandag hah voor de hele week, is vroeg genoeg. En dan een 2e hah op donderdag bijvoorbeeld; met het oog op het weekende.
Of is dit vloeken in de kerk 😳
Dat het niet ten koste gaat van werkgelegenheid is dan natuurlijk ook onzin. Denkt Kamp nu daadwerkelijk dat de tijd die staat voor de maandagloop er voortaan bij de dinsdag bijkomt?quote:Op maandag 22 april 2013 15:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De vorige keer waren alle politieke partijen tegen, alleen D66 en VVD waren voor.
Nee, hoor, ik vandaag ook een buspakje uit de States..............quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik dan de enige die echt nog geregeld post krijgt op de maandag?
Vooral internationale post ja, maar laat ik dat nou net veel ontvangen
Vandaag weer iets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |