he rasautist, ga even lekker paar forumpjes verder kijken:quote:
ok is goed gr grquote:Op donderdag 18 april 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
he rasautist, ga even lekker paar forumpjes verder kijken:
Onzin voor je leven!
daar kan je je humor wel kwijt
nu matroos binnenvaartquote:
nog wat meegemaakt?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:04 schreef hiddit het volgende:
[..]
nu matroos binnenvaart
eerste bijbaantje was ochtendkrant
vrijwilligerswerk? als ik zin heb in een jongerensoos
hier maak ik vaak zat wat meequote:
Goed idee welquote:Op donderdag 18 april 2013 17:06 schreef borbit het volgende:
Ik werk ook bij voor de albert hein. Heb een klein schoonmaak bedrijfje opgezet en laat dus mensen de parkeerplaatsen en bosjes rondom de albert heins in mijn stad schoonmaken. Ik ben zelf nog geen 16 maar vraag gewoon mensen op school die wel 16 zijn om het werk te doen. De opbrengsten verdeel ik dan tussen hen en mezelf. Ik wou gewoon vakken vullen maar daar moet je 16 voor zijn. Dus maar zo iets verzonnen. Achteraf wel blij mee, verdien ook meer.
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Groenteman bij de Albert Heijn. Werk er nu 2 jaar.
Raarste is wel dat een flink ongewassen man mij vroeg te helpen bij de shampoo's. Hij vragen wat het verschil is, hij zocht iets voor zijn vrouw. Ik hou het lekker simpel voor hem en hou het op de geur. Hij kiest er 1, klaar.
Hij loopt een paar meter verder en roept me weer. ''Wat is dit?'' ''Ehm, dat is handzeep.'' ''Oh dan neem ik die wel''
Whut.
Shampoo-handzeep. Ok dan. Verbaasde me ook niet dat hij het verschil niet wist, gebruikt geen van beidenquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Raarste is wel dat een flink ongewassen man mij vroeg te helpen bij de shampoo's. Hij vragen wat het verschil is, hij zocht iets voor zijn vrouw. Ik hou het lekker simpel voor hem en hou het op de geur. Hij kiest er 1, klaar.
Hij loopt een paar meter verder en roept me weer. ''Wat is dit?'' ''Ehm, dat is handzeep.'' ''Oh dan neem ik die wel''
![]()
Whut.
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 18 april 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
• Wat was jouw leukste/bizarre/grappigste/vervelendste werkervaring?
Pff, daar vraag je me wat. Een matige:
Aan klanten vragen wanneer ze binnen komen lopen "Bonnetje mee?" in plaats van "Goedemiddag!"Omdat dat hele riedeltje van "Goedemiddag! Pomp 3? Dat is 10¤ alstublieft, spaart u nog Airmiles? Wilt u het bonnetje mee? Oke, fijne dag nog verder!" zó in m'n hoofd zat dat dat af en toe een beetje door elkaar wordt geschopt
Sta je wel ff voor lul bij die mensen
Ik zeg ook standaard 'goedemiddag', of het nou 's morgens, 's middags, 's avonds, of 's nachts isquote:Op donderdag 18 april 2013 20:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heel herkenbaarlaatst zei ik "fijn weekend nog" terwijl het maandag was
Ook herkenbaarquote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg ook standaard 'goedemiddag', of het nou 's morgens, 's middags, 's avonds, of 's nachts is
#kassièreproblems
dus hun doen al het werk en jij niks en verdient tochquote:Op donderdag 18 april 2013 17:06 schreef borbit het volgende:
Ik werk ook bij voor de albert hein. Heb een klein schoonmaak bedrijfje opgezet en laat dus mensen de parkeerplaatsen en bosjes rondom de albert heins in mijn stad schoonmaken. Ik ben zelf nog geen 16 maar vraag gewoon mensen op school die wel 16 zijn om het werk te doen. De opbrengsten verdeel ik dan tussen hen en mezelf. Ik wou gewoon vakken vullen maar daar moet je 16 voor zijn. Dus maar zo iets verzonnen. Achteraf wel blij mee, verdien ook meer.
Vertel!quote:Op donderdag 25 april 2013 20:55 schreef paulinedsg het volgende:
Ik werk in een verzorgingstehuis met mensen met dementie. Je moet ermee om kunnen gaan, maar ze zorgen altijd voor de grappigste verhalen. En het betaalt ook nog eens super goed
Groente bij AH was al snel m'n prioriteit en vier maanden na binnenkomst de kans gekregen om AGF te doen. In de avonduurtjes voornamelijk en nu nog super relax i.t.t. vakkenvullen. Welke AH werk jij?quote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Whut.
De Brink in Zutphen. Behoorlijk klein dus de AGF, panklaar en vlees zijn dan in je eentje 's avonds te doen. Teamleider 's avonds heb ik eigenlijk niet mee te maken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 03:26 schreef Woods het volgende:
[..]
Groente bij AH was al snel m'n prioriteit en vier maanden na binnenkomst de kans gekregen om AGF te doen. In de avonduurtjes voornamelijk en nu nog super relax i.t.t. vakkenvullen. Welke AH werk jij?
ja vet relax betaal hun 5 euro per uur en ik verdien 35 per uur dat zij werkenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dus hun doen al het werk en jij niks en verdient toch
haha waarom trappen ze daar inquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:37 schreef borbit het volgende:
[..]
ja vet relax betaal hun 5 euro per uur en ik verdien 35 per uur dat zij werken
Dat is het principe van baas - werknemer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
haha waarom trappen ze daar in
nog goede linkjes of tips?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:08 schreef larsico het volgende:
[..]
Haha met een beetje oefening kan je al mooie sites maken hoor
Op html-site.nl staan veel nuttige dingen, verder leer je ook veel van boeken (bijv. Uit de 'voor dummies' serie)quote:
thanks!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:25 schreef larsico het volgende:
[..]
Op html-site.nl staan veel nuttige dingen, verder leer je ook veel van boeken (bijv. Uit de 'voor dummies' serie)
Beste tip is gewoon, net zo lang proberen totdat iets werkt zoals jij het wilt. En geen dingen gaan gebruiken van andere maar gewoon zelf alles maken zodat je er wat aan leert.quote:
Met een pooier werkt het vaak beter dan zelfstandig man, die neemt een hoop werk voor je uit handen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef Stackandspend het volgende:
bij de als kassabitch HAHAHAHA wat ben jij voor nerd. op mijn 17e runde ik al mijn eigen bedrijf man,, snap je,. darom heb ik nu stacks. schaam je je niet die wcpapier enzo te scannen voor dikke mannen enz?
~Stackandspend
Zou de kranten zo lang mogelijk aanhouden als ik jou was. Ik ben wat jonger en een tijd geleden met de ochtendwijk gestopt, maar het is gewoon moeilijk om ergens in de buurt wat te vinden. Is ook wel afhankelijk van of je in een dorp of stad woont uiteraard. McDonald's zou je nog wel aannemen, maar ik weet niet of je daar vrolijk van wordt. Of één of ander geautomatiseerd bedrijf, zoals dat bedrijf dat kip verwerkt, maar dan iets anders, snoep/sauzen of iets dergelijks. Vaak is dat vrij gemakkelijk werk en het is ook mogelijk om nachtdiensten te draaien. Helaas wordt dit tegenwoordig steeds meer uitbesteed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:00 schreef .Neovo. het volgende:
Ik bezorg nog steeds de krant.
Ik zit wel te kijken naar ander werk. Werk in de winkel kan ik vergeten, ben straks 21. En daarnaast zijn er weinig baantjes in de omgeving. Wel een fabriek nog waar kip word verwerkt, maar daar wil je niet wezen...
Nu was er nog een bedrijfje waar ik misschien aan de bak kon, heeft een klasgenoot die baan ingepikt
Op vakantie ga ik dit jaar ook al niet.. Saai leven.
Ik zie wel wat er van komt.
ik had het ook over vakantiewerkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou de kranten zo lang mogelijk aanhouden als ik jou was. Ik ben wat jonger en een tijd geleden met de ochtendwijk gestopt, maar het is gewoon moeilijk om ergens in de buurt wat te vinden. Is ook wel afhankelijk van of je in een dorp of stad woont uiteraard. McDonald's zou je nog wel aannemen, maar ik weet niet of je daar vrolijk van wordt. Of één of ander geautomatiseerd bedrijf, zoals dat bedrijf dat kip verwerkt, maar dan iets anders, snoep/sauzen of iets dergelijks. Vaak is dat vrij gemakkelijk werk en het is ook mogelijk om nachtdiensten te draaien. Helaas wordt dit tegenwoordig steeds meer uitbesteed.
Waarom is een bijrijder nodig dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:33 schreef Kyman het volgende:
Ik werk als bijrijder. Ik hoef geen fuck te doen, maar word wel heerlijk betaald. Dus dit staat wel bovenaan mijn favoriete baantjes-lijstje
Dat is wel cool, op zo'n leeftijd al een eigen bedrijfje!quote:Op donderdag 18 april 2013 17:06 schreef borbit het volgende:
geloof me daar krijg je geen spijt van. Ik werkte eerst bij jumbo en later ah. Nu bij action em vooral de sfeer en de klanten is duizenden keren beter.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Binnenkort ontslag nemen bij de AH en iets zoeken in R'dam
Woon nu ook in Zeeland dus ja ik moet wel eigenlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:38 schreef mapima het volgende:
[..]
geloof me daar krijg je geen spijt van. Ik werkte eerst bij jumbo en later ah. Nu bij action em vooral de sfeer en de klanten is duizenden keren beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |