• Waar werken jullie nu? Ik ben nu vakkenvuller bij de Albert Heijn, verder heb ik heb folders rondbezorgd, bollen gepeld, palingen gesneden en gefileerd, in een uien & knoflook exportbedrijf gewerkt en afwasser in een eetcafé.
• Wat vond/vind jij de leukste baan?Bollen pellen vond ik het leukst, elke vrijdagmiddag contant uitbetaald krijgen + vaak een dikke bonus zonder reden, je mocht muziek luisteren en praten met je collega's tijdens het werk, relaxte sfeer en was nooit een probleem als je een dagje vrij wou nemen. Helemaal top daar.
• Wat was jouw leukste/bizarre/grappigste/vervelendste werkervaring?Collega's die jointjes rookte in de pauze.
En nog een gozer die heette Pieter. 28 jaar, 2 meter lang en best dikkig, een bril en zwarte stekeltjes. Ik kan bijna niet fatsoenlijk uitleggen wat voor bizarre gozer dat was maar hij heeft me toch dingen verteld waarvan ik nog steeds niet weet wat ik er nou mee moet. Hij deed me een beetje denken aan die gozer van de film Napoleon Dynamite.
Ook had hij een keer 2 snoepjes die de hele dag los in zijn broekzak zaten totdat hij me fluisterde: Hey J, lust je citroënen? Uhm jahoor. Oké. Het mag eigenlijk niet van de baas maar daar heb ik nu even schijt aan, we doen het lekker toch. Hier. Een vies nat plakkerig bezweet snoepje. Tja, heb hem toch maar opgegeten. En bad-ass dat Pieter zich voelde dat hij gewoon samen met mij een snoepje at tijdens het werk

Hij maakte wel vaak overuren en deed dat dan ook zonder te klagen, echt een harde werker was het.
• Doe jij ook aan vrijwilligerswerk?Ja, ik help vaak mee met festivals en ik heb nog een tijd gewerkt als live lichttechnicus in ons locale jongerencentrum.