• Waar werken jullie nu?Ik werk nu bij de Bristol (grote schoenen- en kleding discounter) voor 12-32 uur per week. Ga in september wel weer verder studeren maar heb afgelopen week te horen gekregen dat ik dan kan blijven als weekendhulp
• Wat vond/vind jij de leukste baan?Bij een tankstation werken, heb ik 2 jaar lang gedaan bij 2 verschillende tankstations. Dat is zó chill, beetje op een stoeltje zitten met je telefoon, krantje, af en toe weglopen voor een sigaretje, klantjes helpen, laatste half uurtje nog een beetje schoonmaken, en je hebt weer een paar tientjes verdiend
• Wat was jouw leukste/bizarre/grappigste/vervelendste werkervaring?Pff, daar vraag je me wat. Een matige:
Aan klanten vragen wanneer ze binnen komen lopen "Bonnetje mee?" in plaats van "Goedemiddag!"

Omdat dat hele riedeltje van "Goedemiddag! Pomp 3? Dat is 10¤ alstublieft, spaart u nog Airmiles? Wilt u het bonnetje mee? Oke, fijne dag nog verder!" zó in m'n hoofd zat dat dat af en toe een beetje door elkaar wordt geschopt

Sta je wel ff voor lul bij die mensen
• Doe jij ook aan vrijwilligerswerk?Ja, ik doe (onder voorbehoud, soms heb ik wat anders) elk jaar in de laatste week van de basisschoolvakanties hier mee aan 'Fantasieland'. Dat is een grote kinderspelweek voor kinderen van 6 tot 12 jaar (350 kinderen doen mee ofzo, 4 dagen lang hutten bouwen, spelletjes spelen, knutselen, speurtochten, talentenshow, etc.) waar ik in 2000 als kind heb meegedaan en vanaf 2008 als vrijwilligster. Dan begeleid je dus groepjes kinderen van spelletje naar spelletje, als de kinderen op zichzelf gaan dan komen ze naar jou toe voor vragen. En afgelopen jaar was ik ook de coördinator van het podiumprogramma, moest ik dus de talentenshow en nog veel meer dingen regelen

Best leuk om te doen!

Wel súúúúper vermoeiend

Maar de groep vrijwilligers is ook tof