abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 april 2013 @ 16:52:11 #1
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125445544
Ik vroeg me een aantal dingen af omdat er vele soorten bijbaantjes zijn en ik op school af en toe van die leuke momenten hoor.

Waar werken jullie nu?
Wat vond/vind jij de leukste baan?
Wat was jouw leukste/bizarre/grappigste/vervelendste werkervaring?
Doe jij ook aan vrijwilligerswerk?

TS begint:
Ik werk nu bij de AH als cassiere en dat is gelijk ook m'n eerste baan. Ik werk er zo 2 maanden en heb op zich niet echt bizarre dingen meegemaakt. Ik heb wel af en toe vervelende klanten die beetje haast hebben en dan gaan zuchten als er wat fout gaat en dan boos weglopen ;(
Ik doe ook vrijwilligerswerk bij de lokale voetbalclub. Ik ben samen met een paar meiden trainster van een F-team :) Ik moest eigenlijk een aantal uur aan maatschappelijk werk doen voor school vorig jaar maar omdat het leuk is doen we het dit jaar ook.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 18 april 2013 @ 16:54:09 #2
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_125445640
Ik verkoop mijn eigen lichaam
Aer mea arena est
pi_125445694
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:54 schreef Alziend-Oog het volgende:
Ik verkoop mijn eigen lichaam
haha vet grappig
  donderdag 18 april 2013 @ 16:56:18 #4
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_125445737
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:55 schreef Trollscience het volgende:

[..]

haha vet grappig
:D
Aer mea arena est
pi_125445801
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef Alziend-Oog het volgende:

[..]

:D
he rasautist, ga even lekker paar forumpjes verder kijken:

Onzin voor je leven!

daar kan je je humor wel kwijt :*
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 18 april 2013 @ 16:59:38 #6
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_125445887
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

he rasautist, ga even lekker paar forumpjes verder kijken:

Onzin voor je leven!

daar kan je je humor wel kwijt :*
ok is goed gr gr :s)
Aer mea arena est
  donderdag 18 april 2013 @ 17:00:26 #7
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125445906
Komen er nog leuke posts ofwat? :D
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_125445997
Goed dat je een bijbaantje hebt, ikzelf niet. Zoiets?
  donderdag 18 april 2013 @ 17:04:00 #9
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_125446015
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Komen er nog leuke posts ofwat? :D
nu matroos binnenvaart
eerste bijbaantje was ochtendkrant
vrijwilligerswerk? als ik zin heb in een jongerensoos
  donderdag 18 april 2013 @ 17:05:17 #10
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125446055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:04 schreef hiddit het volgende:

[..]

nu matroos binnenvaart
eerste bijbaantje was ochtendkrant
vrijwilligerswerk? als ik zin heb in een jongerensoos
nog wat meegemaakt?
  donderdag 18 april 2013 @ 17:06:13 #11
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_125446086
Ik werk ook bij voor de albert hein. Heb een klein schoonmaak bedrijfje opgezet en laat dus mensen de parkeerplaatsen en bosjes rondom de albert heins in mijn stad schoonmaken. Ik ben zelf nog geen 16 maar vraag gewoon mensen op school die wel 16 zijn om het werk te doen. De opbrengsten verdeel ik dan tussen hen en mezelf. Ik wou gewoon vakken vullen maar daar moet je 16 voor zijn. Dus maar zo iets verzonnen. Achteraf wel blij mee, verdien ook meer.
  donderdag 18 april 2013 @ 17:07:46 #12
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_125446139
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

nog wat meegemaakt?
hier maak ik vaak zat wat mee
zoals bijna aanvaringen, mensen helpen die met problemen zitten enzo
tijdens bijbaantje eigenlijk nooit echt wat meegemaakt in de vroege ochtend
  donderdag 18 april 2013 @ 17:08:29 #13
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125446165
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:06 schreef borbit het volgende:
Ik werk ook bij voor de albert hein. Heb een klein schoonmaak bedrijfje opgezet en laat dus mensen de parkeerplaatsen en bosjes rondom de albert heins in mijn stad schoonmaken. Ik ben zelf nog geen 16 maar vraag gewoon mensen op school die wel 16 zijn om het werk te doen. De opbrengsten verdeel ik dan tussen hen en mezelf. Ik wou gewoon vakken vullen maar daar moet je 16 voor zijn. Dus maar zo iets verzonnen. Achteraf wel blij mee, verdien ook meer.
Goed idee wel :Y
  donderdag 18 april 2013 @ 17:11:16 #14
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_125446278
Waar werken jullie nu?
Ik werk als krantenbezorger en bezorg de ochtendkrant. Ook bezorg ik reclamefolders.
Krantenbezorgen :+. Lekker buiten bezig en lekker in beweging
Zover ik me kan herinneren heb ik nog niet veel bijzonders meegemaakt.
Jazeker. Ik ben al ongeveer 6 jaar vrijwilliger bij een jeugdsoos. Ik onderhoud daar de computers, regel daar de financiën en sta achter de bar eten en drinken te verkopen. Verder zit ik ook in het bestuur, dus als iemand iets nodig heeft wat geld kost moet ie eerst langs mij gaan :P
pi_125446380
Groenteman bij de Albert Heijn. Werk er nu 2 jaar.

Raarste is wel dat een flink ongewassen man mij vroeg te helpen bij de shampoo's. Hij vragen wat het verschil is, hij zocht iets voor zijn vrouw. Ik hou het lekker simpel voor hem en hou het op de geur. Hij kiest er 1, klaar.

Hij loopt een paar meter verder en roept me weer. ''Wat is dit?'' ''Ehm, dat is handzeep.'' ''Oh dan neem ik die wel''

Whut.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  donderdag 18 april 2013 @ 17:14:44 #16
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125446430
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

Raarste is wel dat een flink ongewassen man mij vroeg te helpen bij de shampoo's. Hij vragen wat het verschil is, hij zocht iets voor zijn vrouw. Ik hou het lekker simpel voor hem en hou het op de geur. Hij kiest er 1, klaar.

Hij loopt een paar meter verder en roept me weer. ''Wat is dit?'' ''Ehm, dat is handzeep.'' ''Oh dan neem ik die wel''

Whut.
_O-
pi_125446678
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

_O-
Shampoo-handzeep. Ok dan. Verbaasde me ook niet dat hij het verschil niet wist, gebruikt geen van beiden :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_125447625
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

:')
Whut.
  PR en moderator donderdag 18 april 2013 @ 18:40:37 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_125449177
• Waar werken jullie nu?
Ik werk nu bij de Bristol (grote schoenen- en kleding discounter) voor 12-32 uur per week. Ga in september wel weer verder studeren maar heb afgelopen week te horen gekregen dat ik dan kan blijven als weekendhulp :Y

• Wat vond/vind jij de leukste baan?
Bij een tankstation werken, heb ik 2 jaar lang gedaan bij 2 verschillende tankstations. Dat is zó chill, beetje op een stoeltje zitten met je telefoon, krantje, af en toe weglopen voor een sigaretje, klantjes helpen, laatste half uurtje nog een beetje schoonmaken, en je hebt weer een paar tientjes verdiend _O_

• Wat was jouw leukste/bizarre/grappigste/vervelendste werkervaring?
Pff, daar vraag je me wat. Een matige:
Aan klanten vragen wanneer ze binnen komen lopen "Bonnetje mee?" in plaats van "Goedemiddag!" :') Omdat dat hele riedeltje van "Goedemiddag! Pomp 3? Dat is 10¤ alstublieft, spaart u nog Airmiles? Wilt u het bonnetje mee? Oke, fijne dag nog verder!" zó in m'n hoofd zat dat dat af en toe een beetje door elkaar wordt geschopt :') Sta je wel ff voor lul bij die mensen :')

• Doe jij ook aan vrijwilligerswerk?
Ja, ik doe (onder voorbehoud, soms heb ik wat anders) elk jaar in de laatste week van de basisschoolvakanties hier mee aan 'Fantasieland'. Dat is een grote kinderspelweek voor kinderen van 6 tot 12 jaar (350 kinderen doen mee ofzo, 4 dagen lang hutten bouwen, spelletjes spelen, knutselen, speurtochten, talentenshow, etc.) waar ik in 2000 als kind heb meegedaan en vanaf 2008 als vrijwilligster. Dan begeleid je dus groepjes kinderen van spelletje naar spelletje, als de kinderen op zichzelf gaan dan komen ze naar jou toe voor vragen. En afgelopen jaar was ik ook de coördinator van het podiumprogramma, moest ik dus de talentenshow en nog veel meer dingen regelen :9 Best leuk om te doen! :D Wel súúúúper vermoeiend :') Maar de groep vrijwilligers is ook tof O+
Fuck the EBU.
  donderdag 18 april 2013 @ 20:20:00 #20
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125453048
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:

Pff, daar vraag je me wat. Een matige:
Aan klanten vragen wanneer ze binnen komen lopen "Bonnetje mee?" in plaats van "Goedemiddag!" :') Omdat dat hele riedeltje van "Goedemiddag! Pomp 3? Dat is 10¤ alstublieft, spaart u nog Airmiles? Wilt u het bonnetje mee? Oke, fijne dag nog verder!" zó in m'n hoofd zat dat dat af en toe een beetje door elkaar wordt geschopt :') Sta je wel ff voor lul bij die mensen :')
Heel herkenbaar :') laatst zei ik "fijn weekend nog" terwijl het maandag was :')
  PR en moderator donderdag 18 april 2013 @ 20:55:06 #21
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_125454869
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:20 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Heel herkenbaar :') laatst zei ik "fijn weekend nog" terwijl het maandag was :')
Ik zeg ook standaard 'goedemiddag', of het nou 's morgens, 's middags, 's avonds, of 's nachts is :')

#kassièreproblems :')
Fuck the EBU.
  donderdag 18 april 2013 @ 20:59:57 #22
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125455162
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zeg ook standaard 'goedemiddag', of het nou 's morgens, 's middags, 's avonds, of 's nachts is :')

#kassièreproblems :')
Ook herkenbaar :')
pi_125457355
Waar werken jullie nu?
Albert Heijn als caissière
Caissière bij de Ap
In plaats van 255 plu voor avocado's sloeg ik 255 aantal product X aan dus schrok mevrouw van het subtotaal bedrag, kon het gelukkig nog herstellen :)

Nope :)
Tax wil tetten :)!
  woensdag 24 april 2013 @ 15:19:35 #24
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_125681162
• Waar werken jullie nu?
Bij de broodafdeling van de AH :)
Ik vind het altijd nog het leukste om op te passen :D zo chill, bijna niks doen en toch geld verdienen :9
Nah, ik heb niet echt iets leuks ofzo :+ meer van die kleine dingen die op dat moment wel grappig zijn :P
Ik loop soms collecte, weet niet of dat iets is :+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_125685679
• Waar werken jullie nu?
Nergens, vrijdag sollicitatie gesprek.

Vakkenvuller. Afwisselend, chille collega's en baas.

Elke week kwam een jongetje van een jaar of 6 vragen naar vla. Als je dan aanwees welke het was vroeg hij hoeveel 2 pakken kostte. Dat was iets van 1,40 en als je dat dan zei antwoorde hij iets van: "oke ik heb 2 euro bij me."
Elke week opnieuw :')

nope
It's not too late to change your hikikomori ways!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')