Het is sowieso een bekende van hier.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef Snakey het volgende:
Dat is vreselijk dom natuurlijk, in een topic waar een FA meepost.
Okay, nevermind, ik zie die andere twee pics wel. Net fysiek man!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Op de grond zeg ik "bij wijze van". Gewoon in squatrack dus op de safetybars. Train al 3 jaar, maar sinds eind december train ik fatsoenlijk met een uitgedacht dieet, goed programma en regelmaat. plaatje zou het nu moeten doen
De meeste kloons ken ik wel, zo ook deze.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is sowieso een bekende van hier.
Weet niet hoe je eerst was, maar dit is wel duidelijk een plaatje van meer dan alleen maar ff een paar maandjes trainenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Op de grond zeg ik "bij wijze van". Gewoon in squatrack dus op de safetybars. Train al 3 jaar, maar sinds eind december train ik fatsoenlijk met een uitgedacht dieet, goed programma en regelmaat. plaatje zou het nu moeten doen
Dacht ik al.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meeste kloons ken ik wel, zo ook deze.
3 ja als het niet meer is. In het begin was het voornamelijk om mijn overgewicht kwijt te raken ( 110kg pure fat @ 1.83). Het was toen ook een beetje aanmodderen, niet consistent, geen goede voeding. Dat heeft zich een tijdje zo voortgesleept, tijdje begonnen met boksen en helemaal geen krachttraining/BB meer gedaan en sinds eind december weer opgepakt.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nog steeds niet, man. 3 jaar al
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:12 schreef Drinky het volgende:
Vandaag trouwens echt een gigantische kuttraining gehad. Deadlift ging niet lekker en met minder gewicht, squat was al helemaal een drama (eenerlaatse set kwam ik net 1 rep tekort en moest ik het gewicht op de grond laten rusten, laatste set kreeg ik het gewicht niet eens 1x omhoog). Heb voor de rest voor de oefeningen ook maar lagere gewichten en intensiteit gepakt, niks wilde lukken.
Had overigens een progress pic beloofd. Cut begint een beetje ergens op te lijken maar ik moet eigenlijk nog wel een stuk meer massa hebben.Ziet er netjes uit hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier even een progressie door de jaren heen, had ik een tijdje terug ook gepost:quote:Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Weet niet hoe je eerst was, maar dit is wel duidelijk een plaatje van meer dan alleen maar ff een paar maandjes trainen
Enig idee waardoor het kut ging vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waardoor het vandaag niet ging. Had vorige week rust gepakt, aan de PWO zal het ook niet liggen. Het is waarschijnlijk gewoon een kutdag.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hier even een progressie door de jaren heen, had ik een tijdje terug ook gepost:very nice goede verhoudingen mooie core!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waardoor het vandaag niet ging. Had vorige week rust gepakt, aan de PWO zal het ook niet liggen. Het is waarschijnlijk gewoon een kutdag.
[..]
Hier even een progressie door de jaren heen, had ik een tijdje terug ook gepost:Dit soort voor en na foto's zijn altijd nice om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waardoor het vandaag niet ging. Had vorige week rust gepakt, aan de PWO zal het ook niet liggen. Het is waarschijnlijk gewoon een kutdag.
![]()
Nee. Jij bent gewoon een pussy.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van faalangst als je met een hoger gewicht traint? Heb het echt vaak met deadliften
Ik wil jou wel eens 160kg zien deadliften zonder straps of beltquote:Op donderdag 18 april 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee. Jij bent gewoon een pussy.
Nee, lukt het vandaag niet, dan wel morgen of volgende week.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van faalangst als je met een hoger gewicht traint? Heb het echt vaak met deadliften
Volgend jaar.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens 160kg zien deadliften zonder straps of belt
Mwah, valt mee heb alleen af en toe dagen dat ik 150kgx5 kan en dagen dat 140kgx3-4 met moeite gaat. Maar komt voornamelijk door een kleine cut. Gewicht wat je gaat lukken merk je wel tijdens de warming up.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar zit je nu op?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is geen uitstel. Eind dit jaar wil ik 100 halen. Volgend jaar 160.
wtfquote:
train vanaf mijn 15e vorig jaar april gestopt en 1.5 maand geleden weer begonnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wtfjij traint nog niet zo lang toch?
respect.
100 gaat wel lukken 160 niet. En ik ben niet van het maxen. Voor een normale training doe ik nu 4x12x60. Maar ik ga het zeker proberen wil ook in kracht groeien.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan hoef je toch geen jaar te doen over die 100?Gaat je gewoon lukken!
ahh, okay.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
train vanaf mijn 15e vorig jaar april gestopt en 1.5 maand geleden weer begonnen.
[..]
Hier even een progressie door de jaren heen, had ik een tijdje terug ook gepost:Snel gecut van januari naar februari o.OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waardoor het vandaag niet ging. Had vorige week rust gepakt, aan de PWO zal het ook niet liggen. Het is waarschijnlijk gewoon een kutdag.
Ik zag laatst een foto van jouw biceps langskomen, respectquote:Op donderdag 18 april 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
100 gaat wel lukken 160 niet. En ik ben niet van het maxen. Voor een normale training doe ik nu 4x12x60. Maar ik ga het zeker proberen wil ook in kracht groeien.
was ik maar 64 kgquote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ahh, okay.
160 is wel erg bikkel, trouwens. 2.5x je lichaamsgewicht, ofzo.
Spieren wegen toch ook meer? Om gewicht maak ik me sowieso geen zorgen, ik kijk liever in die spiegel naar hoe ik er uit ziequote:Op donderdag 18 april 2013 23:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
was ik maar 64 kgben wel zwaar ik weeg 75.
dankjequote:Op donderdag 18 april 2013 23:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van jouw biceps langskomen, respect
i know dan moet ik op de 5-7 reps zitten. Maarja ik wil ook strakker worden ik kan wel krachsetjes er doorheen gooien. @quote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
Als je in kracht wilt groeien moet je ook voor kracht trainen. Die 12 reps op 60kg gaan je niet helpen om de 100 te halen.
Er is niet echt een strakke richtlijn voor, maar je moet er iig voor zorgen dat je het gewicht systematisch omhoog gooit. Dit gaat wat makkelijk met minder reps.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
i know dan moet ik op de 5-7 reps zitten. Maarja ik wil ook strakker worden ik kan wel krachsetjes er doorheen gooien. @
CY, nee ik let nu ook op de spiegel. Als ik 11 kg verlies dan word ik een scharminkel denk ik.
[..]
Hier even een progressie door de jaren heen, had ik een tijdje terug ook gepost:Netjes man! Keep up the good work.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waardoor het vandaag niet ging. Had vorige week rust gepakt, aan de PWO zal het ook niet liggen. Het is waarschijnlijk gewoon een kutdag.
If not now, then when.
Strakker worden heeft niks te maken met het aantal herhalingen, maar met minder vet of meer spiermassa. Tenzij je het als verbranding doet, maar zal misschien 100kcal verschil uitmaken als ik een gok doe.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
i know dan moet ik op de 5-7 reps zitten. Maarja ik wil ook strakker worden ik kan wel krachsetjes er doorheen gooien. @
CY, nee ik let nu ook op de spiegel. Als ik 11 kg verlies dan word ik een scharminkel denk ik.
ik weet dat het cliche klinkt maar ik wil niet breed wordenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Er is niet echt een strakke richtlijn voor, maar je moet er iig voor zorgen dat je het gewicht systematisch omhoog gooit. Dit gaat wat makkelijk met minder reps.
Nu conditioneer je je spieren alleen om 60kg steeds makkelijker te tillen en maak je dus eigenlijk geen gains.
Oh dat is wel een goede, ik hoef namelijk ook geen mannelijke schouders te krijgen ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik weet dat het cliche klinkt maar ik wil niet breed wordendus ik ga of boven de 10 reps zitten of onder de 7
Lees wat Verbo zegt.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik weet dat het cliche klinkt maar ik wil niet breed wordendus ik ga of boven de 10 reps zitten of onder de 7
Soms denk ik echt dat je aan het trollen bent.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zorgen dat je niet uit je voegen groeit? Ik wil nl geen nieuwe kledingkast aan hoeven schaffenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Lees wat Verbo zegt.Het aantal reps maakt in die zin niet uit. Je traint op low reps puur om sneller het gewicht te verhogen.
Het lichaam van iemand die op high reps traint is uiteindelijk hetzelfde als van iemand die alleen op low reps traint. Het maakt geen kont uit.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede, ik hoef namelijk ook geen mannelijke schouders te krijgen ofzo
Vrouwen kunnen dat niet omdat zij geen ballen hebben die testosteron aanmaken, daarom zijn wij mannen superieur.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zorgen dat je niet uit je voegen groeit? Ik wil nl geen nieuwe kledingkast aan hoeven schaffen
ben bezig met cutten en doe aan cardio er naast. Ben niet zo zeer bezig met vetverbranding tijdens het liften meer met uithoudingsvermogen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Strakker worden heeft niks te maken met het aantal herhalingen, maar met minder vet of meer spiermassa. Tenzij je het als verbranding doet, maar zal misschien 100kcal verschil uitmaken als ik een gok doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |