abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125447435
ja, maar jij hebt makkelijk praten met je 2,5kg LEAN MASS per week
pi_125447511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:41 schreef 16meter het volgende:
ja, maar jij hebt makkelijk praten met je 2,5kg LEAN MASS per week
Waar heb jij het over?

Blijkbaar refereer jij naar een ander topic waarin ik het ofwel verkeerd heb neer gezet ofwel jij het verkeerd heb gelezen. Het is namelijk per maand.

[ Bericht 14% gewijzigd door MrGuma op 18-04-2013 18:17:08 ]
pi_125447712
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
geven: Ik ben 21, 1.70 en de laatste keer dat het gemeten werd 55 ki
18% is onder het gemiddelde voor een vrouw :)

Snelle Fix skippen van: Groot Glas Sap! Snikkers! Limonade & Pizza
pi_125447748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
verbaas mij altijd over de tijd die men heeft... om te eten, koken, trainen, etc etc
Ik ben met pensioen
pi_125447779
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:10 schreef Jahr00n het volgende:
Zelfs in een IF window van 6 uur kan ik makkelijk 5000kcal wegwerken. Misschien heb ik wel wormen?
Moet je ook je handen wassen na het poepen.
pi_125448119
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Moet je ook je handen wassen na het poepen.
Doe ik nooit idd. Misschien maar eens mee beginnen.
pi_125448247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:02 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Doe ik nooit idd. Misschien maar eens mee beginnen.
Met zeep en circa 20 seconden.
pi_125448411
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie zit hier trouwens werkloos thuis of heeft een studie?

Ik verbaas mij altijd over de tijd die men heeft... om te eten, koken, trainen, etc etc
20 uren baan, 1 lief, 2 kinderen, een huishouden inclusief koken, boodschappen, schoonmaken, tuin, studie, minimaal 4 keer per week trainen en ik heb naast fok ook nog een serieus sociaal leven :P het kan heus!
Het gekke is dat je van meer doen juist meer energie krijgt en van niets doen zo lui wordt dat je nergens meer toe komt.
pi_125448621
Klein probleempje trouwens, mijn armen kunnen niet recht, te lange ellepijpen en daardoor lastig om de barbell van de haken te pakken op de preacherbank.
Ik kan wel makkelijk curlen met wat meer gewicht, 2 losse dumbbells een goede optie?

Die ellepijpen kunnen ze stukjes tussenuit zagen, maar fuck dat, dat is 3 maanden revalideren én lelijke littekens en ik heb er verder geen last van.
pi_125448662
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het probleem meer is dat niet-sportende mensen massa's KH (en daardoor veel te veel kcals) naar binnen schuiven, want "zo lang ik maar geen vet eet is het goed". :)

Dit patroon wordt overal aangeprezen :'(
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  donderdag 18 april 2013 @ 18:21:14 #101
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125448696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:18 schreef MarMar het volgende:
Klein probleempje trouwens, mijn armen kunnen niet recht, te lange ellepijpen en daardoor lastig om de barbell van de haken te pakken op de preacherbank.
Ik kan wel makkelijk curlen met wat meer gewicht, 2 losse dumbbells een goede optie?

Die ellepijpen kunnen ze stukjes tussenuit zagen, maar fuck dat, dat is 3 maanden revalideren én lelijke littekens en ik heb er verder geen last van.
Ik sta altijd even op om de bar te pakken. Misschien is dat een oplossing?
pi_125448765
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef Pastapipos het volgende:
Omdat het vorige topic zo hard ging:

[..]

Ik heb al gereageerd hierop
pi_125448783
Even teruggeven aan de community hier.

Ik heb onlangs gevraagd naar tips omtrent het versterken van grip. NomanIW heeft mij hierop 2 bestanden gestuurd. Ik heb de vrijheid genomen deze te uploaden naar wetransfer dus ze zullen de aankomende 2 weken voor iedereen beschikbaar zijn. Hieronder mijn eerste indruk,

Getting a Strong Grip (Word)
In principe is het bestand gefocused op grip t.b.v. vechtsporten. Echter is dit natuurlijk ook prima voor krachttrainers bruikbaar. Het gaat kort in op de verschillende soorten grip strenght en welke spieren hier aan bijdragen. Vervolgens worden voor diverse groepen spieren oefeningen gegeven welke je gratis (aka thuis), goedkoop (tennisbal e.d.) of met bepaalde voorwerpen kan doen. Een oefening waar ik naartoe wil werken zelf zijn de finger pushups.

Grip Experts (pdf)
Teringlang bestand, 133 pagina's met bijdragen van verschillende auteurs.

Hoofdstuk 1 : Brutal grip training with Jon Davis (pagina 4)
Jon Davis traint atleten in Amerika voor de typische Amerikaanse sporten zoals American Football en Honkbal. Er staan diverse oefeningen in voor in de sportschool of met spul wat je zelf makkelijk in huis kan halen (pvc-buis, moker e.d.). Ik overweeg zelf om plate swings toe te voegen

Hoofdstuk 2: Grip training manual by Greg Mihovich (pagina 14)
Greg heeft in de MMA gevochten en geeft hier ook trainingen voor, hiernaast geeft hij ook strenght & conditioning. Het gehele bestand gaat in hoe hij grip training inpast binnen zijn workouts zonder hier extra tijd aan kwijt te raken. Alle oefeningen zijn goed beschreven inclusief plaatjes voor mensen die niet kunnen lezen. Bovendien staat zijn gehele schema in het hoofdstuk gepost.

Hoofdstuk 3: Integrated grip training for High School athletes (or those on limited budget) (pagina 31)
Het stuk is geschreven door Rob Isza, strenght training coach voor een college American Football team. Hij gaat kort in op de aspecten waar een goed schema aan moet voldoen (in het algemeen) en hoe ze daar trainen. Ook hier is de grip training zoveel mogelijk geincorpereerd met de normale workouts. Wat wel opvalt is dat het erg Amerikaans is (touwen, farmers walk, sleds) waardoor je dus waarschijnlijk een groot deel niet zal kunnen doen.

Hoofdstuk 4: Alternative support grip solutions (pagina 42)
Het stuk is geschreven door Jedd Johnson. De man werkt gewoon fulltime in een fabriek als safety manager maar is geobsedeerd met het verbeteren van zijn grip. Zijn originele doel was om een pakje kaarten te verscheuren maar nu 10 jaar verder is die nog steeds bezig zijn grip te verbeteren. (kan nu o.a. telefoonboeken verscheuren). Mooi is dat hij specifiek ingaat op de deadlift (meest belastend voor je grip) Samenvatting: werkhandschoenen aan ( :D) want dan voelt de bar dikker en belast je je grip meer. Al met al sla ik deze over :')

Hoofdstuk 5: Old school grip training for the modern day warrior by Spida Hunter (geen grap) (pagina 62)
Spina Hunter geeft training aan o.a. het leger en topatleten. Het stuk wat hij heeft geschreven is erg praktisch en goed toepasbaar in Nederland (amen _O_ ) Met afstand het meest bruikbare stuk wat ik tot nu toe ben tegengekomen.

Hoofdstuk 6: I can't handle it!!! I can't get a hold on!!! Get a hold of the situation!!! Get a grip!!! (pagina 72)
Ja, dit is echt de titel. Ja, er zijn zoveel uitroeptekens gebruikt. Je zal verwachten dat het artikel door een of andere koter is geschreven maar niks is minder waar. Het is geschreven door Jesse's held, de kettlebellauthoriteit: Jason C. Brown. Zoals te verwachten zijn de meeste oefeningen ook met kettlebells. Verder staan er nog wat oefeningen met touwen in, ik geloof het allemaal wel.

Hoofdstuk 7: Grip training made simple (pagina 82)

Pvc-pijpen, een of andere bal welke ze waarschijnlijk zelf verkopen en touwen, ik geloof het allemaal wel, op naar hoofdstuk 8. Geschreven door ene gast die de eigenaar is van grapplers gym, ik heb geen idee of het wat is.

Hoofdstuk 8: How to develop hands of steel that crush like vice grips (pagina 90)
Mocht je gym geen dikkere barbells dan normaal hebben dan kan je deze ook zo goed als overslaan. Stuk is geschreven door Zach (do you) Even (lift), de man geeft voornamelijk training aan vechtsporters.

Hoofdstuk 9: Underground strenght production guide (pagina 119)
Shit man, dit is gewoon reclame :')

Samenvatting
Lees het word bestand en hoofdstuk 5 van het pdf-bestand even goed door. Oefeningen die ik zelf ga doen in de spoiler. Het moet natuurlijk niet een te lange post worden dit.

SPOILER: oefeningen die ik zelf ga doen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 18-04-2013 18:49:29 ]
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  donderdag 18 april 2013 @ 18:50:36 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125449467
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
-knip-
Ik heb je linkje weggehaalt. Het gaat om copy right materiaal, dat mag je hier niet plaatsen.
pi_125449521
quote:
11s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb je linkje weggehaalt. Het gaat om copy right materiaal, dat mag je hier niet plaatsen.
In dat geval, mocht iemand de artikelen willen, stuur even een dm dan geef ik je de download link ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125450755
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

18% is onder het gemiddelde voor een vrouw :)

Snelle Fix skippen van: Groot Glas Sap! Snikkers! Limonade & Pizza
Wat is er mis met sap? :o Daar zitten toch pitamientjes in enzo?
pi_125451119
Hoe staat het met ons dropboxaccount?
pi_125451141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:25 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Veel suikers.
pi_125451247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:25 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Zit over het algemeen meer kcal in dan in eenzelfde hoeveelheid coca cola. :')
(En dan zeg ik nu niet dat je beter cola kunt drinken dan sap)
pi_125451292
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:35 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Veel suikers.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:38 schreef Asgard het volgende:

[..]

Misschien snap ik het nu dan toch niet helemaal goed :D Want het gaat mij niet om afvallen, dus ik dacht dat suikers enzo dan prima zouden zijn. Helemaal omdat mn BF al vrij laag is. Of is het sowieso slecht?

Vruchtensap is net m'n koffie 's ochtends, dat geef ik liever niet op ;(
pi_125451349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:38 schreef Asgard het volgende:

[..]

Meer kcal zegt geen drol over gezond of ongezond.. gewoon wat minder nemen zodat het alsnog in je menu past is een prima optie bij veel kalorierijke producten.
Suikers is wel een goed argument tegen sapjes.
pi_125451395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

[..]

Misschien snap ik het nu dan toch niet helemaal goed :D Want het gaat mij niet om afvallen, dus ik dacht dat suikers enzo dan prima zouden zijn. Helemaal omdat mn BF al vrij laag is. Of is het sowieso slecht?

Verse sapjes? Geen toegevoegde suikers? Gewoon lekker doen dan als je idd niet af hoeft te vallen :)
Smoothies anders een goede optie? Kan je lekker zelf maken, heb je gelijk wat eiwitjes in de zuivel erbij. (kan ook heel goed met kwark gemaakt)
pi_125451443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Verse sapjes? Geen toegevoegde suikers? Gewoon lekker doen dan als je idd niet af hoeft te vallen :)
Smoothies anders een goede optie? Kan je lekker zelf maken, heb je gelijk wat eiwitjes in de zuivel erbij. (kan ook heel goed met kwark gemaakt)
Meestal die coolbest multivitamine meuk, of anders gewoon versgeperste sinasappelsap O+ Smoothies zijn idd wel een idee, denk dat ik sowieso maar een blender aan moet schaffen.
pi_125451521
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:43 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Meestal die coolbest multivitamine meuk, of anders gewoon versgeperste sinasappelsap O+ Smoothies zijn idd wel een idee, denk dat ik sowieso maar een blender aan moet schaffen.
Mjah coolbest is idd meuk, alles uit een pak is meuk :P Geen blender, staafmixer :) soep maken met een blender gaat vervelend :P smoothies maken met een staafmixer gaat prima, daarom.
pi_125451581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik sta altijd even op om de bar te pakken. Misschien is dat een oplossing?
Jah, maar dat gaat nog best stom met kromme armen :P Oh well, firstworldproblems.
pi_125451647
Degene die de blender heeft uitgevonden mag een dikke knuffel van me krijgen. Zonder mijn blender zou ik mijn magere kwark niet binnen kunnen krijgen elke avond. Ik mix het met whey, melk, ijsklontjes en oreo koeken.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_125451748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

Meer kcal zegt geen drol over gezond of ongezond.. gewoon wat minder nemen zodat het alsnog in je menu past is een prima optie bij veel kalorierijke producten.
Suikers is wel een goed argument tegen sapjes.
O really? :o
Ik zeg toch nergens dat meer kcal ongezond zou zijn?
Feit blijft wel dat men over het algemeen tijdens het afvallen frisdranken laat staan en dan overgaat op "gezonde" dingen zoals sap ("is gezond dus ik mag zoveel drinken als ik wil") terwijl je daarmee meer kcal binnenkrijgt dan van frisdrank.
pi_125451773
geraspte kokos door je kwark is ook lekker, vind ik :)
pi_125451798
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef Asgard het volgende:

[..]

O really? :o
Ik zeg toch nergens dat meer kcal ongezond zou zijn?
Feit blijft wel dat men over het algemeen tijdens het afvallen frisdranken laat staan en dan overgaat op "gezonde" dingen zoals sap ("is gezond dus ik mag zoveel drinken als ik wil") terwijl je daarmee meer kcal binnenkrijgt dan van frisdrank.
True, maar als vrouw met 18% bodyfat hoeft ze niet bepaald om d'r lijn te denken dunkt me.
pi_125451822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

[..]

Niks is per definitie slecht, het gaat om de verhoudingen, het totaalbeeld en je doel.
Als je doel niet afvallen is en je dus geen kcal deficit nodig hebt dan kan is een kcal extra hier en daar heus niet erg.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:51 schreef MarMar het volgende:

[..]

True, maar als vrouw met 18% bodyfat hoeft ze niet bepaald om d'r lijn te denken dunkt me.
Ja dat stukje heb ik idd gemist. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')