De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
Vechten.Bij een gevecht zijn er 2 partijen die een kans hebben.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
en jij denkt dat er wat van komt.. een hoop skaffa mannen in een ringquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Oke alleen mur en drommel dan, die blowen allebei niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:48 schreef Olment het volgende:
[..]
en jij denkt dat er wat van komt.. een hoop skaffa mannen in een ring![]()
Gewoon een smokekring in de boksring opzetten en wie het langst blijft staan wint.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:48 schreef Olment het volgende:
[..]
en jij denkt dat er wat van komt.. een hoop skaffa mannen in een ring
Impliceren dat ik zou moeten vechten om je voor me te winnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke alleen mur en drommel dan, die blowen allebei niet.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Impliceren dat ik zou moeten vechten om je voor me te winnen.is leedvermaak ja.
![]()
Ik geef me bij deze gewonnenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon een smokekring in de boksring opzetten en wie het langst blijft staan wint.![]()
![]()
Nee man, al die smoke is slecht voor mn gains. Dat heb ik er niet voor over. Bovendien zal ik ondertussen van alles moeten eten om niet nokkie te gaan van de hongerquote:![]()
![]()
wist niet dat je zo'n pussy was.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee man, al die smoke is slecht voor mn gains. Dat heb ik er niet voor over. Bovendien zal ik ondertussen van alles moeten eten om niet nokkie te gaan van de honger![]()
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=wbq5rk2uv4 imma fookin' ahhrtistquote:Op donderdag 18 april 2013 10:38 schreef Murdera het volgende:
Goede stoner doodle site:
http://weavesilk.com/![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=wbq5rk2uv4 imma fookin' ahhrtist
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
Mijn creatie. :
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=mcy5rk323c
Kosten baten hequote:Op donderdag 18 april 2013 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wist niet dat je zo'n pussy was.![]()
Ben sowieso geen vechter maar als het moet dan zorg ik gewoon dat de tegenstander(s) zo snel mogelijk op de grond ligt/liggen en dan peer ik hemquote:Op donderdag 18 april 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat drom wel een eerlijke vechter is.![]()
![]()
Bij ons thuis zijn er de afgelopen tijd 3 knock-out gegaan na het smokenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon een smokekring in de boksring opzetten en wie het langst blijft staan wint.![]()
![]()
Beste wel, mensen die op hun tegenstander in blijven trappen terwijl ze al op de grond liggenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben sowieso geen vechter maar als het moet dan zorg ik gewoon dat de tegenstander(s) zo snel mogelijk op de grond ligt/liggen en dan peer ik hem.
![]()
Vechtenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste wel, mensen die op hun tegenstander in blijven trappen terwijl ze al op de grond liggen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vecht wel vies denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben sowieso geen vechter maar als het moet dan zorg ik gewoon dat de tegenstander(s) zo snel mogelijk op de grond ligt/liggen en dan peer ik hem
Op je slaap slaan, als je op de grond ligt zo hard mogelijk op je dijen stampen zodat je het komende uur je been niet meer kan gebruiken.![]()
![]()
Shit man mietjes.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bij ons thuis zijn er de afgelopen tijd 3 knock-out gegaan na het smokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon bakstenen gooien.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben sowieso geen vechter maar als het moet dan zorg ik gewoon dat de tegenstander(s) zo snel mogelijk op de grond ligt/liggen en dan peer ik hemquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bij ons thuis zijn er de afgelopen tijd 3 knock-out gegaan na het smoken
Zeker in de auto ramen dicht en volop smoken?
Ja, het was raar. Maar ik denk dat het meer de combinatie was van 7 uur lang op de zelfde plek zitten + te weinig eten + te veel smoken.quote:
1e keer dat het gebeurde schrok ik wel. Duurde ook echt een minuut voordat hij weer bij kwam. En die derde viel met zijn hoofd tegen de verwarming, dat was ook niet echt ideaal![]()
![]()
Tsja je gaat zelf het gevecht aan. Het is geen kickboxen of zo, waarom zou je iemand rustig laten opstaan zodat hij je weer aan kan vliegen?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste wel, mensen die op hun tegenstander in blijven trappen terwijl ze al op de grond liggen.
Nee, maar wel kleine kamer met ramen en deuren over het algemeen dichtquote:[..]
Zeker in de auto ramen dicht en volop smoken?![]()
![]()
Wat voor shit rook je dan veel haze?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja, het was raar. Maar ik denk dat het meer de combinatie was van 7 uur lang op de zelfde plek zitten + te weinig eten + te veel smoken.
1e keer dat het gebeurde schrok ik wel. Duurde ook echt een minuut voordat hij weer bij kwam. En die derde viel met zijn hoofd tegen de verwarming, dat was ook niet echt ideaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was elke keer met andere ganja volgens mij, alhoewel ik me dat niet precies kan herrinneren. Maar over het algemeen lemon haze, G13 of santa maria.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat voor shit rook je dan veel haze?![]()
Heb het echt over doortrappen terwijl ze al lang en breed half KO op de grond liggen en niet eens (snel) op kunnen staan om jou nog aan te vliegenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Tsja je gaat zelf het gevecht aan. Het is geen kickboxen of zo, waarom zou je iemand rustig laten opstaan zodat hij je weer aan kan vliegen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vecht wel vies denk ik.
Op je slaap slaan, als je op de grond ligt zo hard mogelijk op je dijen stampen zodat je het komende uur je been niet meer kan gebruiken.![]()
![]()
Ik ook, maar ik was dan ook een ontzettend boos kind door het pestenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb toen ik jong was kapot veel gevochten![]()
![]()
pestten ze jou?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was dan ook een ontzettend boos kind door het pesten![]()
Gewoon een beetje psycho vertellen dat je hun ruggenmerg eruit wil trekken jaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:38 schreef Murdera het volgende:
ik nooit echt gevochten.meestal kwam het altijd wel goed als ik mn bek open trok.
![]()
![]()
Zieke geest.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon een beetje psycho vertellen dat je hun ruggenmerg eruit wil trekken ja![]()
Ja oke, dat gaat wat ver.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het echt over doortrappen terwijl ze al lang en breed half KO op de grond liggen en niet eens (snel) op kunnen staan om jou nog aan te vliegenOp de basisschool vocht ik ook veel, daarna kreeg ik een grote mond dus kwam het vrijwel nooit meer tot vechten.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb toen ik jong was kapot veel gevochten
Gutemittaaaag......
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Als ze in je ogen zien dat je geen grap maakt werkt het altijd.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon een beetje psycho vertellen dat je hun ruggenmerg eruit wil trekken ja![]()
![]()
Ik werd nooit snel boos maar als ik het werd ging ook voor psyco vechten helemaal als de ander eigenlijk sterker was. Ssj mode on.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Godver, precies op de dag van het Roadburn festival dat ik finaal door mijn wekker heen slaap
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Vechten om Vas?Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Waarom die TT?quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
Ben trouwens 'ziek' thuis.
Ik vind de topicpointer erger.One good thing about music:
Dit had ik gisteren nog niet gedacht
De lucht klaart op en ik zie mijn kra-a-a-a-a-a-a-a-acht
Het is het begin van een (nieuwe dag)
Ik hou me niet meer aan het negatieve vast
Ik betaal morgen met de kansen die ik pa-a-a-a-a-a-a-a-ak
Het is het begin van een (nieuwe dag)Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ah oke.quote:
Nou ik ga weer lekker in bed liggen.
Stu...! ouwe FOK!szangert, mag je alles al weer zien...?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:24 schreef Studeur het volgende:
Het is het begin van een (nieuwe dag)One good thing about music:
Ik haal er Guus bij. Lijkt beetje op wat hij zou makenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:24 schreef Studeur het volgende:
Guust flater?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik haal er Guus bij. Lijkt beetje op wat hij zou maken![]()
Hiddink.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=rkn5ro24olquote:Op donderdag 18 april 2013 10:38 schreef Murdera het volgende:
http://weavesilk.com/Your beauty never ever scared me.![]()
Hi.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=rkn5ro24olThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als jij een rol mocht spelen in gtst welke zou,je dan overnemen?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Hierom. Ik dacht hierbij direct aan Mortal Kombat en moest dan ook wel reageren met "Fatalityquote:Op donderdag 18 april 2013 09:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drom tieft verdomme eens op anders ben ik genoodzaakt je rug open te breken en je ruggenmerg uit je nog naschokkende lichaam te zuigen.", zonder te beseffen daarmee de laatste post te hebben. Dus moest ff snel een TT bedenken en dit leek me wel passend.
Uhm das een goeie. Ik zou wel een achterbaks iemand willen spelen zoals Lorena ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij een rol mocht spelen in gtst welke zou,je dan overnemen?
Your beauty never ever scared me.![]()
Mortal kombat bazen spel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan sex scenes met die gladde belg?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm das een goeie. Ik zou wel een achterbaks iemand willen spelen zoals Lorena ofzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Das wat minderquote:Op donderdag 18 april 2013 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan sex scenes met die gladde belg?Wiet is ook leuk. Niet achterbaks, wel leuke personage en heb je er geen Belg bij kado
Alleen om de naam al hopelijk krijgt ze snel echt iets te doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Das wat minderWiet is ook leuk. Niet achterbaks, wel leuke personage en heb je er geen Belg bij kado
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie zou jij willen spelen in GTST danquote:Op donderdag 18 april 2013 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen om de naam al hopelijk krijgt ze snel echt iets te doen.
*vast Ludo*
Nick wat een baas was dat.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie zou jij willen spelen in GTST danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan nog steeds terug komen als die wilt, hij is niet dood gegaan (ook al maakt dat bij GTST weinig uit)quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Of hoe heet die gozer die altijd met die jonge chickies ging.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uhm uhm uhm..quote:Op donderdag 18 april 2013 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of hoe heet die gozer die altijd met die jonge chickies ging.Your beauty never ever scared me.![]()
Hij zit er nu nog in altijd als er een nieuwe actrice inkwam werden ze aan hem gelinkt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
RIK!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij zit er nu nog in altijd als er een nieuwe actrice inkwam werden ze aan hem gelinkt.Your beauty never ever scared me.![]()
Aahh, oke! Klinkt logisch.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:37 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Hierom. Ik dacht hierbij direct aan Mortal Kombat en moest dan ook wel reageren met "Fatality", zonder te beseffen daarmee de laatste post te hebben. Dus moest ff snel een TT bedenken en dit leek me wel passend.
Ik was al bang dat er een echte ruzie was ofzo
Maar dat past sowieso niet in deze groep.
Nee die vriend van Nina.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb werkelijk nog nooit een hele aflevering van gtst gezien....
Ik ken die namen enkel van horen zeggen....
Die heeft toen die Vicky en Florien gehad.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GTST kijken als man.
Miest altijd meekijken met moeders.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Miest altijd meekijken met moeders.
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Miest altijd meekijken met moeders.Eerst keer dat ik deze hoor.
![]()
Ik keek vroeger ook al die soaps mee, ook nog goudkust en onderweg naar morgen. Zo slecht.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Miest altijd meekijken met moeders.
Omdat je stiekem zelf kijkt.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:54 schreef Silentalarm het volgende:
Als ik heel diep nadenk kan ik 2 gtst personages bedenken en dat zijn nina(?) en ludo.
Je hoeft je niet te schamen hoor.
Elke 'man' heeft wel eens GTST gekeken.Ook in moeilijke tijden.![]()
Iets zien is anders dan het kijken.. imoquote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat je stiekem zelf kijkt.
Elke 'man' heeft wel eens GTST gekeken.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat laatste klopt wel maar als kind ontkwam je er niet aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Iets zien is anders dan het kijken.. imo
Tussen zien en kijken zit geen verschil
Je doet het beiden met je ogen.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik weet nog wel toen die Frits een tv in zijn badkuip kreeg.
Fucking eng als kleinkind.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
xd klein kindquote:Op donderdag 18 april 2013 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet nog wel toen die Frits een tv in zijn badkuip kreeg.
Fucking eng als kleinkind.
Maar dat herinnering ik me ook nog wel.
Dat heeft die rooie toen gedaan.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Aman ben je er nog?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jeff, Nina, Barbera, Ludo, Jeanine, Anita, Die gast achter de bar die met Anita had, die neger, die vriendin van die neger. Meer weet ik niet![]()
![]()
Nee die andere vrouw die moeder van Wiet.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
xd klein kind
Maar dat herinnering ik me ook nog wel.
Dat heeft die rooie toen gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die opa Harmsen was altijd tof pleurde hij stoned van een boot af.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohw ja, dat wijf heeft Ludo laten verdwijnen toch ?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die andere vrouw die moeder van Wiet.
Martien van Houten ?Ook in moeilijke tijden.![]()
Ja die ging toen met Job smokenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die opa Harmsen was altijd tof pleurde hij stoned van een boot af.
in dat keukentje hihih dikke jonko klapfenOok in moeilijke tijden.![]()
Damn jullie hebben wel goede geheugens. Ik kan me geen gebeurtenissen uit GTST voor de geest halen.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nee die zat er toen niet in.
Zo een andere vrouw Hanny nog wat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan zo de vier ninja tutrtles opnoemen de powerangers weet ik ook nog.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef Piye het volgende:
Damn jullie hebben wel goede geheugens. Ik kan me geen gebeurtenissen uit GTST voor de geest halen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahaha ik kan me zelf nog herinneren dat die Hotel Dendermonde is afgefiktquote:Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef Piye het volgende:
Damn jullie hebben wel goede geheugens. Ik kan me geen gebeurtenissen uit GTST voor de geest halen.
Of dat Kim Jef had beschuldigd van aanranding.
Want Kim ging met een schroevendraaier de cd's van Jef fucken
Ik weet er nog maar 2.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan zo de vier ninja tutrtles opnoemen de powerangers weet ik ook nog.
Power rangers keek ik niet, dat vond ik fucking gay. Vind ik nog steeds trouwens.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Anita had kanker (of het was HIV)quote:Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef Piye het volgende:
Damn jullie hebben wel goede geheugens. Ik kan me geen gebeurtenissen uit GTST voor de geest halen.![]()
Daarmee bedoel ik:quote:Op donderdag 18 april 2013 12:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tussen zien en kijken zit geen verschil
Je doet het beiden met je ogen.
Zien zie ik meer als mindlessly kijken omdat het toevallig aanstaat.
Kijken zie ik meer als het serieus volgen..Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja aids ofzo ja. Toen ging ze met die ene dokter chatten.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Anita had kanker (of het was HIV)
De chatslet.Ook in moeilijke tijden.![]()
Rosa de huishoudster wat een bazin.
Kwam er eens een pakketje voor Ludo een totaal verneukt auto onderdeel zegt ze is dit nou kubisme?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haphapquote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik:
Kijken zie ik meer als het serieus volgen..
Ik snap het
Ik heb dat ook wel met bepaalde programma's / afleveringen.Ook in moeilijke tijden.![]()
Kijken is meer "zet het op rtl 4 gtst begint zometeen" ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik:
Kijken zie ik meer als het serieus volgen..
Ik kijk liever pownews en nos op 3.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kijk liever huisje boompje barbie, dat heeft toch wat meer niveau.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nou, die Barbie is ook niet echt een hoogstandje
Die zit inmiddels aan de onderkant van de poten van
de maatschappelijke ladder gespijkerd. Eerst zat ze
nog "aan de onderkant van de laatste trede van deze trap geplakt".
( Aldus Guido W. )Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik heb laatst dat programma een keer gezien (en dan besef je wat voor vrienden je hebt), dat wijf zat heel de tijd te zeiken dat ze het zo druk had en dat ze altijd te veel hooi op d'r vork neemt. Dan denk ik "bitch je hebt niet eens een baan, je krijgt geld om je als een idioot te gedragen
".
Ik heb nooit langer dan 5 minuten er van gezien. Mijn moeder heeft het ook niet gekeken, alleen mijn zusje heeft het denk ik gekeken op het moment dat ik al niet meer thuis woonde. Zo gek is het dus niet dat ik het nooit gezien heb?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat je stiekem zelf kijkt.
Elke 'man' heeft wel eens GTST gekeken.![]()
Die barbie heb ik van de week ook voor het eerst gezien.
Ze had het licht gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahaha, ik erger me dood aan dat Haagse kk accentquote:Op donderdag 18 april 2013 13:21 schreef Piye het volgende:
Ik heb laatst dat programma een keer gezien (en dan besef je wat voor vrienden je hebt), dat wijf zat heel de tijd te zeiken dat ze het zo druk had en dat ze altijd te veel hooi op d'r vork neemt. Dan denk ik "bitch je hebt niet eens een baan, je krijgt geld om je als een idioot te gedragen
".
Ik krijg er letterlijk kippenvel op mijn zak van
Dat ze kan praten vind ik al een wonder, 't wijf is half hersendeaud,
helemaal als je naar die blik in haar ogen kijkt.
En als klap op de vuurpijl gaat t gore mokkel nog webcamhoer worden ook
Die donkere en die andere blonde uit Cherso zijn veel knapper geef die dan een programma. En Barbie als webcam girl wie wil dat nou zien?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Probleemwijken op sbs dat was echt baas.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met kees kankerkachel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha, ik erger me dood aan dat Haagse kk accent
Ik krijg er letterlijk kippenvel op mijn zak van
Dat ze kan praten vind ik al een wonder, 't wijf is half hersendeaud,
helemaal als je naar die blik in haar ogen kijkt.
En als klap op de vuurpijl gaat t gore mokkel nog webcamhoer worden ookZijn er mensen die dat willen zien?
Ze denkt zelf heel veel klanten te trekkenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die donkere en die andere blonde uit Cherso zijn veel knapper geef die dan een programma. En Barbie als webcam girl wie wil dat nou zien?( ja echt, trekken xd )
Want ze vind dat ze een lichaam heeft waar zij zich niet
voor hoeft te schamen.
( totdat mensen er achter komen hoeveel soa's t al te verwerken heeft gehad )Ook in moeilijke tijden.![]()
Whoehaha, ik ben bang dat er wel mannen zijn die dat willen...quote:Op donderdag 18 april 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja?Zijn er mensen die dat willen zien?
Maar goed, die moet je uit een achterstandswijk vissen denk ik.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik vindt die barbie echt een lelijk ding ze is pas 21 ofzo toch en dan al zo veel verbouwt dat ze er uitziet als veertig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet ik veel, ze heeft al te lang het recht op leven gehad.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vindt die barbie echt een lelijk ding ze is pas 21 ofzo toch en dan al zo veel verbouwt dat ze er uitziet als veertig.
Dat ze maar gauw mag stoppen met ademen.Ook in moeilijke tijden.![]()
Bibi als webcam girl dat zou ik wel willen zien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hehe vast en zeker.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Whoehaha, ik ben bang dat er wel mannen zijn die dat willen...
Maar goed, die moet je uit een achterstandswijk vissen denk ik.
Snap dat echt niet. Ook ik vind zo'n doos met veel te veel make-up op best geil hoor, maar barbie is ook gewoon lelijk. Als het nou een geile doos was zou ik niet eens haten.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
http://www.echalk.co.uk/a(...)meInParis/paris.html
lol
Deze site is echt geweldig:
http://www.echalk.co.uk/a(...)sions/illusions.htmlDit -- Parkiet is mijn papa
Oh die chick in lingerie uit gtst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aaarg raaaaah..!quote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef Unscrewed het volgende:
http://www.echalk.co.uk/a(...)Foot/stupidFoot.html
WTF!!
Ik kan het wel ik kan het wel.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
Wat wel weer op tv moet komen is de Gouden Kooi.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Aaarg raaaaah..!
Ik kan het wel ik kan het wel.....
Ik kan het vrij goed nu, alleen maak ik dan geen mooie rondjes meer met mijn voet.. meer driehoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag je dit nou serieus als GTST specialistquote:?!
Ja, Vicky, dat geile mokkeltjeDit dusquote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe vast en zeker.
Snap dat echt niet. Ook ik vind zo'n doos met veel te veel make-up op best geil hoor, maar barbie is ook gewoon lelijk. Als het nou een geile doos was zou ik niet eens haten.
Ik moet echt een jointje hebben en dat ding bekijken:
http://www.larrycarlson.com/medijate/Dit -- Parkiet is mijn papa
Wow wtf is dat.
Klik op de knop: "Aloha" nadat je op Enter drukt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Haha maf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vraag me ergens af hoe je op dit soort sites komtquote:Op donderdag 18 april 2013 14:08 schreef Unscrewed het volgende:
http://www.larrycarlson.com/medijate/
Ik Googlde gewoon: "Trippy shit."quote:Op donderdag 18 april 2013 14:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Vraag me ergens af hoe je op dit soort sites komt
Die websites?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik Googlde gewoon: "Trippy shit."ben je bored ofzo?
Ja, heb me ziek gemeld ivm dat reisgeld probleem..quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Kan ik inkomen. Ga jonkos rokenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, heb me ziek gemeld ivm dat reisgeld probleem..
Heb geen geld, he.quote:
Dus ook geen joints.
In elkaar geheut door vas.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
YeahVerbaal he, en ik pakte hun lichamelijk aan
.
![]()
![]()
Weet niet, gebruikte mn vader altijd.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
geheut? is dat een of ander woord dat ze bezigen in zuid holland?![]()
![]()
Kunnen we niet een lijst met leuke sites voor als je stoned bent in de OP zetten.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:08 schreef Unscrewed het volgende:
http://www.larrycarlson.com/medijate/
Vaak als ik stoned ben heb ik zin om van die gekke dingen te doen maar kan ik het niet meer vinden![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
YeahVerbaal he, en ik pakte hun lichamelijk aan
.
![]()
![]()
tentamentje geknald. als eerste van de 500 man klaar en het ging retegoedHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Netjes!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
tentamentje geknald. als eerste van de 500 man klaar en het ging retegoed
Ik had gister tentamencijfer terug: 7,6![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
tentamentje geknald. als eerste van de 500 man klaar en het ging retegoed![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
tentamentje geknald. als eerste van de 500 man klaar en het ging retegoedChill chill
dit is baasquote:Op donderdag 18 april 2013 10:38 schreef Murdera het volgende:
http://weavesilk.com/
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
volledig eensquote:
zelfs nu ik niet stoned ben zit ik dit de hele tijd te doen
Waarom is Nederlandse Rap opeens weer levend de laatste tijd?Dit -- Parkiet is mijn papa
is dat zo?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:43 schreef Unscrewed het volgende:
Waarom is Nederlandse Rap opeens weer levend de laatste tijd?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Geef maar toe jongens, over wie van jullie gaat het?
OUD / Jongen/man 24jr met PDD-Nos is werkloos, blowt, steelt geld, enz...![]()
Nou hopen dat het niet alleen goed ging, maar het resultaat ook goed isquote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
tentamentje geknald. als eerste van de 500 man klaar en het ging retegoed![]()
Fuckquote:Op donderdag 18 april 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
Geef maar toe jongens, over wie van jullie gaat het?
OUD / Jongen/man 24jr met PDD-Nos is werkloos, blowt, steelt geld, enz...
Ik heb werk en vrienden, dus ik niet.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef Studeur het volgende:
veel te veel van toepassing op mijn leven dit nummer
Typhoon!![]()
Ik hou niet echt van rap, maar deze gozer maakt echt muziek.quote:
En dan heb ik het nog niet eens over zijn teksten.![]()
Ik luister van alles. Typhoon een van de betere rappers in Nederland.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van rap, maar deze gozer maakt echt muziek.
En dan heb ik het nog niet eens over zijn teksten.![]()
Zo niet de beste.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik luister van alles. Typhoon een van de betere rappers in Nederland.
Ik luister ook heel veel, kan ook erg veel waarderen. Maar heb wel bepaalde voorkeuren en die liggen zeker niet bij rap/hiphop.
Wat vind je nog meer relaxte rap dan?![]()
Eminem,voor de rest luister ik niet echt veel rap hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zo niet de beste.
Ik luister ook heel veel, kan ook erg veel waarderen. Maar heb wel bepaalde voorkeuren en die liggen zeker niet bij rap/hiphop.
Wat vind je nog meer relaxte rap dan?![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eminem,voor de rest luister ik niet echt veel rap hoor.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik wil graag vragen aan mijn baas wanneer ik uitbetaald wordt, is dat dom om te vragen of is dat vrij normaal?
(Werk er pas 3 weken, dus ben nog nooit uitbetaald)Dit -- Parkiet is mijn papa
Lijkt me vrij normaal, voor Albert Heijn staan die data gewoon op internet, misschien bij jou ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil graag vragen aan mijn baas wanneer ik uitbetaald wordt, is dat dom om te vragen of is dat vrij normaal?
(Werk er pas 3 weken, dus ben nog nooit uitbetaald)![]()
Vraag je collega's gewoon, die weten het allemaal welquote:Op donderdag 18 april 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
(Werk er pas 3 weken, dus ben nog nooit uitbetaald)![]()
![]()
Ja, bij mij normaal ook, maar dat gaan ze pas erbij zetten als ik door de proefperiode heen ben.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me vrij normaal, voor Albert Heijn staan die data gewoon op internet, misschien bij jou ook.Ik heb het 1 iemand gevraagd die daar ook werkt, die zei dat ie het altijd in het begin van de maand kreeg, zijn laatste keer was 4 april.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag je collega's gewoon, die weten het allemaal wel
Ik werk daar sinds 30 Maart, en de eerste maand krijg je dus nooit uitbetaald (sowieso niet omdat dat dus maar 1 dag was), dus ik denk dat ik dan begin Mei uitbetaald wordt?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik bedoelde gewoon googlen, ik kreeg laatste keer trouwens ook op 4 april uitbetaald en volgende keer is 29 april dus zou goed kunnen dat jij het dan ook krijgt, meestal is het wel ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, bij mij normaal ook, maar dat gaan ze pas erbij zetten als ik door de proefperiode heen ben.
[..]
Ik heb het 1 iemand gevraagd die daar ook werkt, die zei dat ie het altijd in het begin van de maand kreeg, zijn laatste keer was 4 april.
Ik werk daar sinds 30 Maart, en de eerste maand krijg je dus nooit uitbetaald (sowieso niet omdat dat dus maar 1 dag was), dus ik denk dat ik dan begin Mei uitbetaald wordt?![]()
Oke.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon googlen, ik kreeg laatste keer trouwens ook op 4 april uitbetaald en volgende keer is 29 april dus zou goed kunnen dat jij het dan ook krijgt, meestal is het wel ongeveer hetzelfde.
Want ik wil namelijk afspreken met vrienden, dus moet wel zeker weten dat ik dan geld heb.. maar ik wacht wel gewoon af, wil wel een contract krijgen daar en dat ga ik niet riskeren voor een afspraak met vrienden.
Ik heb wel geluk dat ik precies aan het eind van Maart was begonnen en niet begin April, anders moest ik nu wachten tot begin Juni
Vind 't wel goed dat je nu serieus hebt doorgezet en er geen lachertje van hebt gemaakt zoals je in de eerste instantie wou je doenquote:En aangezien je nu al moeilijk loopt te doen met geld kan het geen kwaad
![]()
![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 18 april 2013 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind 't wel goed dat je nu serieus hebt doorgezet en er geen lachertje van hebt gemaakt zoals je in de eerste instantie wou je doenEn aangezien je nu al moeilijk loopt te doen met geld kan het geen kwaad
En ja, precies. Ik heb geld meer nodig (de laatste tijd) dan ik wilde realiseren. Het eerste wat ik ga doen als ik (hopelijk) een contract krijg, is een telefoon op afbetaling kopen.. een nieuwe telefoon heb ik wel hard nodig.
Alles gaat kapot en als je het scherm aan laat staan is ie binnen een uur of twee helemaal leeg
Heeft iemand de Samsung Note II? Ziet eruit als een uitstekend dingetje (qua batterylife en snelheid).
Die is fucking groot toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:11 schreef Unscrewed het volgende:
Heeft iemand de Samsung Note II? Ziet eruit als een uitstekend dingetje (qua batterylife en snelheid).
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja W. toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:26 schreef Murdera het volgende:
kerel die ik ken heeft hem. is wel echt erg groot, maar wel chill opzich.![]()
![]()
mwah, iuk vind het te groot maar is nog wel te doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht ik al, is echt niet chill om mee te nemen zo groot, kan je net zo goed een ipad nemen![]()
quote:Galaxy S3 vs Note IIquote:Op donderdag 18 april 2013 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwah, iuk vind het te groot maar is nog wel te doen.
Valt inderdaad nog mee, het is wel zeker een 2-hand phone, maar.. ik heb nu een vrij kleine telefoon.SPOILER: De HTC HD2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die gebruik ik ook met 2 handen voor typen, etc.
Alles is sneller met 2 handen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Galaxy S3 vs Note II
[ afbeelding ]
Valt inderdaad nog mee, het is wel zeker een 2-hand phone, maar.. ik heb nu een vrij kleine telefoon.Oh die is ongeveer even groot als mijn htc, maar die samsung note is dus wel groter dan dat, past niet meer in je broekzak iigSPOILER: De HTC HD2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die gebruik ik ook met 2 handen voor typen, etc.
Alles is sneller met 2 handen.![]()
![]()
Mijn zus heeft de tablet versie ervan. Dat is pas een grote telefoon.
Hehe, ik denk op het nippertje. Ik denk wel dat mannelijke broeken diepere en wijdere zakken hebben dan vrouwelijke broeken.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die is ongeveer even groot als mijn htc, maar die samsung note is dus wel groter dan dat, past niet meer in je broekzak iigDit -- Parkiet is mijn papa
Daar heb je een goed puntquote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hehe, ik denk op het nippertje. Ik denk wel dat mannelijke broeken diepere en wijdere zakken hebben dan vrouwelijke broeken.![]()
![]()
Pffff i call it a day....
Toch best groot...quote:
En hij is wel wat eerder leeg dan een kleine tel denk ik...quote:
Ik ben echt super lam, maar was vanmorgen om 6 uur nog wakker, en om 12 uur al weer aan de bak.. dus ach... nu lekker languit...
Nee hoor, als je bijvoorbeeld alleen maar Whatsapped en soms even een spelletje speelt gaat ie een dag of 2 mee, wat redelijk veel is voor een smartphone van deze tijd. Aangezien hij groot is, heeft ie ook een grotere batterij, natuurlijk. En een Super AMOLED scherm die veel minder energie vraagt dan een LCD schermpje.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Toch best groot...
En hij is wel wat eerder leeg dan een kleine tel denk ik...
[ afbeelding ]
[..]
Heeft iemand getekend op de Note II in 25minuten.
Echt.. wtf.Dit -- Parkiet is mijn papa
Pfffquote:Op donderdag 18 april 2013 21:06 schreef Snowballed het volgende:
Ik ben echt super lam, maar was vanmorgen om 6 uur nog wakker, en om 12 uur al weer aan de bak.. dus ach... nu lekker languit...Damn
Is zo'n Chinees niets voor je..?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee hoor, als je bijvoorbeeld alleen maar Whatsapped en soms even een spelletje speelt gaat ie een dag of 2 mee, wat redelijk veel is voor een smartphone van deze tijd. Aangezien hij groot is, heeft ie ook een grotere batterij dan, natuurlijk. En een Super AMOLED scherm die veel minder energie vraagt dan een LCD schermpje.
Ik heb nu bijna een jaar een Jiayu g2
Goedkoop, prima kwaliteit, 2050mah accu, erg hoge specs (als je een nieuw modelletje haalt)
Dat ding gaat een dag of 3 a 4 mee, en voor whatsapp (daar had ik m voor gekocht) en een spelletje ruim voldoende
Dit is de g4:
Klinkt goed! Alleen.. de reden waarom ik de Note II interessant vind, is het teken gedeelte (ik teken graag), dus dan kan ik onderweg naar school, of als ik niks te doen heb tekenen of snel gedachtes neer schrijven, etc.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is zo'n Chinees niets voor je..?
Ik heb nu bijna een jaar een Jiayu g2
Goedkoop, prima kwaliteit, 2050mah accu, erg hoge specs (als je een nieuw modelletje haalt)
Dat ding gaat een dag of 3 a 4 mee, en voor whatsapp (daar had ik m voor gekocht) en een spelletje ruim voldoendeDit -- Parkiet is mijn papa
Wow, lijkt gewoon op een A-merk telefoon.quote:
Stonend voor mij is het weekend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow, lijkt gewoon op een A-merk telefoon.
Kost 248 dollar....![]()
Die Samsung kost 600 euro....![]()
Maar er loopt hier een topic over...
Dan kun je de specs en ervaringen ook vergelijken enz...One good thing about music:
Ik wil een Chinese smartphone maar geen insane grote! Vind een groot scherm niet belangrijk maar wil gewoon een betere camera op mijn foon enz
Ik ga d'r zo even in verdiepen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Kost 248 dollar....![]()
Dan kun je de specs en ervaringen ook vergelijken enz...
Bedankt.
In feite zijn bijna alle smartphones Chinees.quote:
Die g2 van mij is een normale grootte, voor 140 dollar, maar er zijn wel nieuwere voor dezelfde prijs nu denk ik...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een Chinese smartphone maar geen insane grote!
Ik was degene die het ding wou bestellen en toen zijn er nog een paar FOK!kers mee gegaan, nu is er een heel topic over en websites etc....
Dat is best goedkoop voor zo'n ding, en heb gehoord dat die Chineze dingen sowieso even goed zijn als Samsung e.dquote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Kost 248 dollar....![]()
Dan kun je de specs en ervaringen ook vergelijken enz...![]()
![]()
Ken momenteel ook iemand die er één heeft en erg tevreden over is. Ik weet zeker dat ik mijn volgende telefoon ook uit China bestelquote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop voor zo'n ding, en heb gehoord dat die Chineze dingen sowieso even goed zijn als Samsung e.dYour beauty never ever scared me.![]()
Misschien wel een goed idee ook, bespaar je uiteindelijk wel een stuk meer geld dan bijv een abbo nemen met telefoon erbij. Alleen ik weet bij god niet welke telefoons ze daar allemaal hebbenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken momenteel ook iemand die er één heeft en erg tevreden over is. Ik weet zeker dat ik mijn volgende telefoon ook uit China bestel![]()
![]()
Ja ik weet dus ook echt niet welke ik zou moeten nemen of wat dan ook. Daarbij zijn er zoveel zo groot en ik vind het juist wel fijn als mijn telefoon nog een normale grootte heeftquote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee ook, bespaar je uiteindelijk wel een stuk meer geld dan bijv een abbo nemen met telefoon erbij. Alleen ik weet bij god niet welke telefoons ze daar allemaal hebben
Mijn S1 blijft een baas.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb geen klachten, en de batterij gaat echt lang mee..quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop voor zo'n ding, en heb gehoord dat die Chineze dingen sowieso even goed zijn als Samsung e.d
Maar de componenten in die dingen zijn allemaal hetzelfde.. een microfoon of processor word bijv gewoon van de plank gepakt, die worden niet zelf gebouwd door Samsung of Jiayu ofzo.. dat loopt allemaal door elkaar... net als bij auto'sOne good thing about music:
Iemand Hansel and Gretel get baked al gezien?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, tenenkrommende kutfilm.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand Hansel and Gretel get baked al gezien?![]()
![]()
Toch wel stonend gezien?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
-weg, doen we niet hier-
[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 22:29:53 ]There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Terechte klachtquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was aan het rukken, ineens zo'n kutding op m'n scherm![]()
![]()
Sorry schat...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was aan het rukken, ineens zo'n kutding op m'n scherm
De gedachte dat jij aan het rukken bent.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
Dat soort dingen doe je maar via je telefoon ofzo, gewoon niet toegestaan, hier niet, nergens niet. Zet het op Marktplaats ofzo.quote:![]()
Okequote:Op donderdag 18 april 2013 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vrij normaal eigenlijk, beter ga je Saucerful of Secrets luisteren.![]()
What happend?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Woah nice!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef Murdera het volgende:
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=lbi5sa9hdg
Ik zou hem zo op mijn arm laten tattooeren.
Ik had net een fucking grote gemaakt.![]()
Stiekem zijn ze ook uit dezelfde fabriek. Ze draaien overuren, plakken een ander logo erop en op die manier krijgen ze meer geld.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop voor zo'n ding, en heb gehoord dat die Chineze dingen sowieso even goed zijn als Samsung e.dDit -- Parkiet is mijn papa
Uitprinten en op groot vel laten maken en ophangenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef Murdera het volgende:
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=lbi5sa9hdg
Ik zou hem zo op mijn arm laten tattooeren.![]()
![]()
Nog niet eens zo'n sdlecht ideequote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uitprinten en op groot vel laten maken en ophangen![]()
![]()
Thuis
straks even wiederen halen, tenminste, dat was het plan. ik zak nu in 1 keer in elkaar nu ik zitHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
4quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
verdomme ik wil blowen maar dat hele pokkestuk tegen de wind in fietsen
Dat zijn pittige dillema's. Herken ik nog wel jaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Studeur het volgende:
verdomme ik wil blowen maar dat hele pokkestuk tegen de wind in fietsen
Doen, des te fijner is de beloning![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gespierd bij vrouwen is echt zo lelijkHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Meestal wel, er zijn enkele schaarse uitzonderingen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gespierd bij vrouwen is echt zo lelijk
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 23:12:12 ]![]()
Waarom bedenk je je dat nooit eerder op de dag?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:10 schreef Studeur het volgende:
verdomme ik wil blowen maar dat hele pokkestuk tegen de wind in fietsen![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zijn pittige dillema's. Herken ik nog wel ja
Doen, des te fijner is de beloningdeed ik wel maar vanmiddag had ik hetzelfde dilemmaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom bedenk je je dat nooit eerder op de dag?Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: