quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Iets zien is anders dan het kijken.. imo
xd klein kindquote:Op donderdag 18 april 2013 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet nog wel toen die Frits een tv in zijn badkuip kreeg.
Fucking eng als kleinkind.
Nee die andere vrouw die moeder van Wiet.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
xd klein kind
Maar dat herinnering ik me ook nog wel.
Dat heeft die rooie toen gedaan.
Ohw ja, dat wijf heeft Ludo laten verdwijnen toch ?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die andere vrouw die moeder van Wiet.
Ja die ging toen met Job smokenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die opa Harmsen was altijd tof pleurde hij stoned van een boot af.
Ik kan zo de vier ninja tutrtles opnoemen de powerangers weet ik ook nog.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef Piye het volgende:
Damn jullie hebben wel goede geheugens. Ik kan me geen gebeurtenissen uit GTST voor de geest halen.
Hahaha ik kan me zelf nog herinneren dat die Hotel Dendermonde is afgefiktquote:Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef Piye het volgende:
Damn jullie hebben wel goede geheugens. Ik kan me geen gebeurtenissen uit GTST voor de geest halen.
Ik weet er nog maar 2.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan zo de vier ninja tutrtles opnoemen de powerangers weet ik ook nog.
Anita had kanker (of het was HIV)quote:Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef Piye het volgende:
Daarmee bedoel ik:quote:Op donderdag 18 april 2013 12:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tussen zien en kijken zit geen verschil
Je doet het beiden met je ogen.
Ja aids ofzo ja. Toen ging ze met die ene dokter chatten.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Anita had kanker (of het was HIV)
Haphapquote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik:
Zien zie ik meer als mindlessly kijken omdat het toevallig aanstaat.
Kijken zie ik meer als het serieus volgen..
Kijken is meer "zet het op rtl 4 gtst begint zometeen" ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik:
Zien zie ik meer als mindlessly kijken omdat het toevallig aanstaat.
Kijken zie ik meer als het serieus volgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |