De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
Vechten.Bij een gevecht zijn er 2 partijen die een kans hebben.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
en jij denkt dat er wat van komt.. een hoop skaffa mannen in een ringquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Oke alleen mur en drommel dan, die blowen allebei niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:48 schreef Olment het volgende:
[..]
en jij denkt dat er wat van komt.. een hoop skaffa mannen in een ring![]()
Gewoon een smokekring in de boksring opzetten en wie het langst blijft staan wint.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:48 schreef Olment het volgende:
[..]
en jij denkt dat er wat van komt.. een hoop skaffa mannen in een ring
Impliceren dat ik zou moeten vechten om je voor me te winnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke alleen mur en drommel dan, die blowen allebei niet.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Impliceren dat ik zou moeten vechten om je voor me te winnen.is leedvermaak ja.
![]()
Ik geef me bij deze gewonnenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon een smokekring in de boksring opzetten en wie het langst blijft staan wint.![]()
![]()
Nee man, al die smoke is slecht voor mn gains. Dat heb ik er niet voor over. Bovendien zal ik ondertussen van alles moeten eten om niet nokkie te gaan van de hongerquote:![]()
![]()
wist niet dat je zo'n pussy was.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee man, al die smoke is slecht voor mn gains. Dat heb ik er niet voor over. Bovendien zal ik ondertussen van alles moeten eten om niet nokkie te gaan van de honger![]()
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=wbq5rk2uv4 imma fookin' ahhrtistquote:Op donderdag 18 april 2013 10:38 schreef Murdera het volgende:
Goede stoner doodle site:
http://weavesilk.com/![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=wbq5rk2uv4 imma fookin' ahhrtist
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
Mijn creatie. :
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=mcy5rk323c
Kosten baten hequote:Op donderdag 18 april 2013 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wist niet dat je zo'n pussy was.![]()
Ben sowieso geen vechter maar als het moet dan zorg ik gewoon dat de tegenstander(s) zo snel mogelijk op de grond ligt/liggen en dan peer ik hemquote:Op donderdag 18 april 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat drom wel een eerlijke vechter is.![]()
![]()
Bij ons thuis zijn er de afgelopen tijd 3 knock-out gegaan na het smokenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon een smokekring in de boksring opzetten en wie het langst blijft staan wint.![]()
![]()
Beste wel, mensen die op hun tegenstander in blijven trappen terwijl ze al op de grond liggenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben sowieso geen vechter maar als het moet dan zorg ik gewoon dat de tegenstander(s) zo snel mogelijk op de grond ligt/liggen en dan peer ik hem.
![]()
Vechtenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste wel, mensen die op hun tegenstander in blijven trappen terwijl ze al op de grond liggen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vecht wel vies denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben sowieso geen vechter maar als het moet dan zorg ik gewoon dat de tegenstander(s) zo snel mogelijk op de grond ligt/liggen en dan peer ik hem
Op je slaap slaan, als je op de grond ligt zo hard mogelijk op je dijen stampen zodat je het komende uur je been niet meer kan gebruiken.![]()
![]()
Shit man mietjes.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bij ons thuis zijn er de afgelopen tijd 3 knock-out gegaan na het smokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon bakstenen gooien.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben sowieso geen vechter maar als het moet dan zorg ik gewoon dat de tegenstander(s) zo snel mogelijk op de grond ligt/liggen en dan peer ik hemquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bij ons thuis zijn er de afgelopen tijd 3 knock-out gegaan na het smoken
Zeker in de auto ramen dicht en volop smoken?
Ja, het was raar. Maar ik denk dat het meer de combinatie was van 7 uur lang op de zelfde plek zitten + te weinig eten + te veel smoken.quote:
1e keer dat het gebeurde schrok ik wel. Duurde ook echt een minuut voordat hij weer bij kwam. En die derde viel met zijn hoofd tegen de verwarming, dat was ook niet echt ideaal![]()
![]()
Tsja je gaat zelf het gevecht aan. Het is geen kickboxen of zo, waarom zou je iemand rustig laten opstaan zodat hij je weer aan kan vliegen?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beste wel, mensen die op hun tegenstander in blijven trappen terwijl ze al op de grond liggen.
Nee, maar wel kleine kamer met ramen en deuren over het algemeen dichtquote:[..]
Zeker in de auto ramen dicht en volop smoken?![]()
![]()
Wat voor shit rook je dan veel haze?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja, het was raar. Maar ik denk dat het meer de combinatie was van 7 uur lang op de zelfde plek zitten + te weinig eten + te veel smoken.
1e keer dat het gebeurde schrok ik wel. Duurde ook echt een minuut voordat hij weer bij kwam. En die derde viel met zijn hoofd tegen de verwarming, dat was ook niet echt ideaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was elke keer met andere ganja volgens mij, alhoewel ik me dat niet precies kan herrinneren. Maar over het algemeen lemon haze, G13 of santa maria.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat voor shit rook je dan veel haze?![]()
Heb het echt over doortrappen terwijl ze al lang en breed half KO op de grond liggen en niet eens (snel) op kunnen staan om jou nog aan te vliegenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Tsja je gaat zelf het gevecht aan. Het is geen kickboxen of zo, waarom zou je iemand rustig laten opstaan zodat hij je weer aan kan vliegen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vecht wel vies denk ik.
Op je slaap slaan, als je op de grond ligt zo hard mogelijk op je dijen stampen zodat je het komende uur je been niet meer kan gebruiken.![]()
![]()
Ik ook, maar ik was dan ook een ontzettend boos kind door het pestenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb toen ik jong was kapot veel gevochten![]()
![]()
pestten ze jou?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was dan ook een ontzettend boos kind door het pesten![]()
Gewoon een beetje psycho vertellen dat je hun ruggenmerg eruit wil trekken jaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:38 schreef Murdera het volgende:
ik nooit echt gevochten.meestal kwam het altijd wel goed als ik mn bek open trok.
![]()
![]()
Zieke geest.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon een beetje psycho vertellen dat je hun ruggenmerg eruit wil trekken ja![]()
Ja oke, dat gaat wat ver.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb het echt over doortrappen terwijl ze al lang en breed half KO op de grond liggen en niet eens (snel) op kunnen staan om jou nog aan te vliegenOp de basisschool vocht ik ook veel, daarna kreeg ik een grote mond dus kwam het vrijwel nooit meer tot vechten.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb toen ik jong was kapot veel gevochten
Gutemittaaaag......
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Als ze in je ogen zien dat je geen grap maakt werkt het altijd.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon een beetje psycho vertellen dat je hun ruggenmerg eruit wil trekken ja![]()
![]()
Ik werd nooit snel boos maar als ik het werd ging ook voor psyco vechten helemaal als de ander eigenlijk sterker was. Ssj mode on.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Godver, precies op de dag van het Roadburn festival dat ik finaal door mijn wekker heen slaap
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Vechten om Vas?Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Waarom die TT?quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
Ben trouwens 'ziek' thuis.
Ik vind de topicpointer erger.One good thing about music:
Dit had ik gisteren nog niet gedacht
De lucht klaart op en ik zie mijn kra-a-a-a-a-a-a-a-acht
Het is het begin van een (nieuwe dag)
Ik hou me niet meer aan het negatieve vast
Ik betaal morgen met de kansen die ik pa-a-a-a-a-a-a-a-ak
Het is het begin van een (nieuwe dag)Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ah oke.quote:
Nou ik ga weer lekker in bed liggen.
Stu...! ouwe FOK!szangert, mag je alles al weer zien...?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:24 schreef Studeur het volgende:
Het is het begin van een (nieuwe dag)One good thing about music:
Ik haal er Guus bij. Lijkt beetje op wat hij zou makenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:24 schreef Studeur het volgende:
Guust flater?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik haal er Guus bij. Lijkt beetje op wat hij zou maken![]()
Hiddink.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=rkn5ro24olquote:Op donderdag 18 april 2013 10:38 schreef Murdera het volgende:
Goede stoner doodle site:
http://weavesilk.com/Your beauty never ever scared me.![]()
Hi.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://r.weavesilk.com/?v=4&id=rkn5ro24olThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als jij een rol mocht spelen in gtst welke zou,je dan overnemen?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Hierom. Ik dacht hierbij direct aan Mortal Kombat en moest dan ook wel reageren met "Fatalityquote:Op donderdag 18 april 2013 09:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drom tieft verdomme eens op anders ben ik genoodzaakt je rug open te breken en je ruggenmerg uit je nog naschokkende lichaam te zuigen.", zonder te beseffen daarmee de laatste post te hebben. Dus moest ff snel een TT bedenken en dit leek me wel passend.
Uhm das een goeie. Ik zou wel een achterbaks iemand willen spelen zoals Lorena ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij een rol mocht spelen in gtst welke zou,je dan overnemen?
Your beauty never ever scared me.![]()
Mortal kombat bazen spel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan sex scenes met die gladde belg?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm das een goeie. Ik zou wel een achterbaks iemand willen spelen zoals Lorena ofzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Das wat minderquote:Op donderdag 18 april 2013 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan sex scenes met die gladde belg?Wiet is ook leuk. Niet achterbaks, wel leuke personage en heb je er geen Belg bij kado
Alleen om de naam al hopelijk krijgt ze snel echt iets te doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Das wat minderWiet is ook leuk. Niet achterbaks, wel leuke personage en heb je er geen Belg bij kado
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie zou jij willen spelen in GTST danquote:Op donderdag 18 april 2013 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen om de naam al hopelijk krijgt ze snel echt iets te doen.
*vast Ludo*
Nick wat een baas was dat.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie zou jij willen spelen in GTST danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan nog steeds terug komen als die wilt, hij is niet dood gegaan (ook al maakt dat bij GTST weinig uit)quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Of hoe heet die gozer die altijd met die jonge chickies ging.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uhm uhm uhm..quote:Op donderdag 18 april 2013 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of hoe heet die gozer die altijd met die jonge chickies ging.Your beauty never ever scared me.![]()
Hij zit er nu nog in altijd als er een nieuwe actrice inkwam werden ze aan hem gelinkt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
RIK!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij zit er nu nog in altijd als er een nieuwe actrice inkwam werden ze aan hem gelinkt.Your beauty never ever scared me.![]()
Aahh, oke! Klinkt logisch.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:37 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Hierom. Ik dacht hierbij direct aan Mortal Kombat en moest dan ook wel reageren met "Fatality", zonder te beseffen daarmee de laatste post te hebben. Dus moest ff snel een TT bedenken en dit leek me wel passend.
Ik was al bang dat er een echte ruzie was ofzo
Maar dat past sowieso niet in deze groep.
Nee die vriend van Nina.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb werkelijk nog nooit een hele aflevering van gtst gezien....
Ik ken die namen enkel van horen zeggen....
One good thing about music:
Die heeft toen die Vicky en Florien gehad.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GTST kijken als man.
Miest altijd meekijken met moeders.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Miest altijd meekijken met moeders.
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Miest altijd meekijken met moeders.Eerst keer dat ik deze hoor.
![]()
Ik keek vroeger ook al die soaps mee, ook nog goudkust en onderweg naar morgen. Zo slecht.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Miest altijd meekijken met moeders.
Omdat je stiekem zelf kijkt.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:54 schreef Silentalarm het volgende:
Als ik heel diep nadenk kan ik 2 gtst personages bedenken en dat zijn nina(?) en ludo.
Je hoeft je niet te schamen hoor.
Elke 'man' heeft wel eens GTST gekeken.Ook in moeilijke tijden.![]()
Iets zien is anders dan het kijken.. imoquote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat je stiekem zelf kijkt.
Je hoeft je niet te schamen hoor.
Elke 'man' heeft wel eens GTST gekeken.Dit -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: