Toch best groot...quote:
quote:
Nee hoor, als je bijvoorbeeld alleen maar Whatsapped en soms even een spelletje speelt gaat ie een dag of 2 mee, wat redelijk veel is voor een smartphone van deze tijd. Aangezien hij groot is, heeft ie ook een grotere batterij, natuurlijk. En een Super AMOLED scherm die veel minder energie vraagt dan een LCD schermpje.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Toch best groot...
En hij is wel wat eerder leeg dan een kleine tel denk ik...
[ afbeelding ]
[..]
Pfffquote:Op donderdag 18 april 2013 21:06 schreef Snowballed het volgende:
Ik ben echt super lam, maar was vanmorgen om 6 uur nog wakker, en om 12 uur al weer aan de bak.. dus ach... nu lekker languit...
Is zo'n Chinees niets voor je..?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee hoor, als je bijvoorbeeld alleen maar Whatsapped en soms even een spelletje speelt gaat ie een dag of 2 mee, wat redelijk veel is voor een smartphone van deze tijd. Aangezien hij groot is, heeft ie ook een grotere batterij dan, natuurlijk. En een Super AMOLED scherm die veel minder energie vraagt dan een LCD schermpje.
Klinkt goed! Alleen.. de reden waarom ik de Note II interessant vind, is het teken gedeelte (ik teken graag), dus dan kan ik onderweg naar school, of als ik niks te doen heb tekenen of snel gedachtes neer schrijven, etc.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is zo'n Chinees niets voor je..?
Ik heb nu bijna een jaar een Jiayu g2
Goedkoop, prima kwaliteit, 2050mah accu, erg hoge specs (als je een nieuw modelletje haalt)
Dat ding gaat een dag of 3 a 4 mee, en voor whatsapp (daar had ik m voor gekocht) en een spelletje ruim voldoende
Wow, lijkt gewoon op een A-merk telefoon.quote:
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow, lijkt gewoon op een A-merk telefoon.
Ik ga d'r zo even in verdiepen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Kost 248 dollar....![]()
Die Samsung kost 600 euro....![]()
Maar er loopt hier een topic over...
Dan kun je de specs en ervaringen ook vergelijken enz...
In feite zijn bijna alle smartphones Chinees.quote:
Die g2 van mij is een normale grootte, voor 140 dollar, maar er zijn wel nieuwere voor dezelfde prijs nu denk ik...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een Chinese smartphone maar geen insane grote!
Dat is best goedkoop voor zo'n ding, en heb gehoord dat die Chineze dingen sowieso even goed zijn als Samsung e.dquote:Op donderdag 18 april 2013 21:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Kost 248 dollar....![]()
Die Samsung kost 600 euro....![]()
Maar er loopt hier een topic over...
Dan kun je de specs en ervaringen ook vergelijken enz...
Ken momenteel ook iemand die er één heeft en erg tevreden over is. Ik weet zeker dat ik mijn volgende telefoon ook uit China bestelquote:Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop voor zo'n ding, en heb gehoord dat die Chineze dingen sowieso even goed zijn als Samsung e.d
Misschien wel een goed idee ook, bespaar je uiteindelijk wel een stuk meer geld dan bijv een abbo nemen met telefoon erbij. Alleen ik weet bij god niet welke telefoons ze daar allemaal hebbenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken momenteel ook iemand die er één heeft en erg tevreden over is. Ik weet zeker dat ik mijn volgende telefoon ook uit China bestel
Ja ik weet dus ook echt niet welke ik zou moeten nemen of wat dan ook. Daarbij zijn er zoveel zo groot en ik vind het juist wel fijn als mijn telefoon nog een normale grootte heeftquote:Op donderdag 18 april 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee ook, bespaar je uiteindelijk wel een stuk meer geld dan bijv een abbo nemen met telefoon erbij. Alleen ik weet bij god niet welke telefoons ze daar allemaal hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |