OMG deze is ook wel heel ergquote:Op donderdag 18 april 2013 00:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat plaatje wou ik niet![]()
Ik word getrolld door mijn iPad
Ik moest mijn poes ook binnenhalen, ze is een beetje de slet van de buurtquote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heb dus een kater.
Ga hem even binnenhalen.
Zo terug!
niet geen slapen
Ik wilde die chernobyl kat en die andere stond ernaast maar toen stond ineens de andere in de opquote:
De mijne de wipper dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik moest mijn poes ook binnenhalen, ze is een beetje de slet van de buurt
Slaap goedquote:Op donderdag 18 april 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Ja zag het netquote:Op donderdag 18 april 2013 01:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik had je nog een DM gestuurd
Slaap ze.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:13 schreef Ceviche het volgende:
Maar ik ga ook maar eens slapen, ik leer morgen achteruit inparkeren
Weltrusten coolcast.
duckiequote:
beertjequote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 07:54 schreef gianni61 het volgende:
iedereen weer fris deze donderdag ochtend?
mwah, heb weleens beter geslapen...quote:Op donderdag 18 april 2013 07:54 schreef gianni61 het volgende:
iedereen weer fris deze donderdag ochtend?
ik heb goed geslapen.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mwah, heb weleens beter geslapen...
Dat heb ik vorige week gedaan, was een goede zetquote:Op donderdag 18 april 2013 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb goed geslapen.
wordt wel tijd om het zomerdekbed op te leggen
Ja, goeie vraag welquote:Op donderdag 18 april 2013 08:16 schreef gianni61 het volgende:
vandaag 16 graden, Zaterdag 10 graden, maandag weer 16
What the fuck is this shit?
Woohooquote:Op donderdag 18 april 2013 10:20 schreef Marco001 het volgende:
Weer op stage.
Net al even lekker bezig geweest en het orientatierapport afgemaakt, nu zo maar bezig met het stageverslag.(tenzij de begeleidster komt, die heeft ook nog van alles te doen voor mij waarschijnlijk.)
hoeveelste les is het?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:10 schreef Ceviche het volgende:
Hoi
Zo rijles dus ben ook meteen weer weg wss
Woohoo doet het hier ook.. stacaravan heeft er een beetje moeite mee recht te blijven staan..quote:
Het waait hier ook wel maar niet zo hardquote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Woohoo doet het hier ook.. stacaravan heeft er een beetje moeite mee recht te blijven staan..
hier binnen helemaal nietquote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het waait hier ook wel maar niet zo hard
Nee, hier binnen ook niet gelukkigquote:
misschien als ik een raam open zet..quote:
Goed dat je het zegt ik moet die kaart meenemen (bijna vergeten)quote:Op donderdag 18 april 2013 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveelste les is het?
hai ceviche
Stenen eronder!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Woohoo doet het hier ook.. stacaravan heeft er een beetje moeite mee recht te blijven staan..
Gaat dat lukken?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt ik moet die kaart meenemen (bijna vergeten)
De 20e ofzo? Ik leer vandaag achteruit inparkeren
zitten eronder.. Het ding heeft een beetje last van bewegende muren e.d.quote:
fileparkeren of dwars op de weg?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt ik moet die kaart meenemen (bijna vergeten)
De 20e ofzo? Ik leer vandaag achteruit inparkeren
De les begint om 12 uurquote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ceviche zit in de auto of zo nu?
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
goedemiddag tijgertjequote:
Beerquote:
Koelkastquote:
geen idee.quote:
Bij jou is het nog een tijdje ochtend jaquote:
Alleen mobiel mag niet of zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
lijkt me sowieso wel fijn, een touchscreen in het stuur.
alleen zo vervelend als die in je gezicht klapt als de airbag ploft
Ja preciesquote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij jou is het nog een tijdje ochtend ja![]()
![]()
Waait bij jullie ook bijna het gebouw omver?
Nou ik zit hier tegen de muur aan en ik voel het gewoon bewegen hoor als er weer een windvlaag komtquote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies
Nee, het waait hier wel maar geen storm ofzo
Dat klinkt niet zo bestquote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik zit hier tegen de muur aan en ik voel het gewoon bewegen hoor als er weer een windvlaag komt
Zit jij in een tuinhuis ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ik zit hier tegen de muur aan en ik voel het gewoon bewegen hoor als er weer een windvlaag komt
Nee in een flatgebouwquote:
Werksequote:
Naja misschien is het hier ook net weer wat erger hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 12:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha oke, zit op mijn werk en heb er geen last van..
Dat zal het zijn Essquote:Op donderdag 18 april 2013 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja misschien is het hier ook net weer wat erger hoorEr zit hier tegenover een vrij groot en hoog flatgebouw, en dan krijg je van die mooie rukwinden eromheen die best wel heftig kunnen zijn..
Dus misschien si dat het
Ja, ik ben blij dat ik gister m'n eerste rondje ben gaan hardlopen en niet vandaagquote:Op donderdag 18 april 2013 12:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat zal het zijn Ess![]()
Maar het waait behoorlijk inderdaad.
haha was wel lekker inderdaad gisteren. Ik ga vandaag na het werk het bos inquote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik gister m'n eerste rondje ben gaan hardlopen en niet vandaag![]()
Ah, bomen houden de wind ook een beetje tegenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha was wel lekker inderdaad gisteren. Ik ga vandaag na het werk het bos in
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
zo, weer terug van tripje Zwijndrecht - Breda - Papendrecht - Zwijndrecht
net op tijd voor de pauzequote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
zo, weer terug van tripje Zwijndrecht - Breda - Papendrecht - Zwijndrecht
quote:
Jep, goede planningquote:
Tjackaquote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha was wel lekker inderdaad gisteren. Ik ga vandaag na het werk het bos in
quote:
Ga je sleeën?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ookLekker even biken in Sleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Eetsequote:
Dat zou ik ook eigenlijk eens moeten doen jaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:39 schreef gianni61 het volgende:
vriendenlijst in facebook opschonen gaat lekker
wij zijn geen vriendenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eigenlijk eens moeten doen ja
quote:
heb er al 40 minder nuquote:Op donderdag 18 april 2013 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eigenlijk eens moeten doen ja
quote:
Idd, ik voeg geen mensen toe die ik nog nooit irl heb ontmoetquote:Op donderdag 18 april 2013 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar jij wil me niet toevoegen![]()
Ik zie het regelmatig voorbij komen in facebook dat mensen een opschoonactie houden.. Ook mensen die ik vrijwel nooit spreek, en om 1 of andere reden gooien ze mij er nooit uitquote:
je bent misschien heel interessant qua status update of foto'squote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd, ik voeg geen mensen toe die ik nog nooit irl heb ontmoet![]()
![]()
[..]
Ik zie het regelmatig voorbij komen in facebook dat mensen een opschoonactie houden.. Ook mensen die ik vrijwel nooit spreek, en om 1 of andere reden gooien ze mij er nooit uit![]()
![]()
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent misschien heel interessant qua status update of foto's
sorryquote:
quote:
quote:
dan moeten we daar maar eens verandering in brengenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd, ik voeg geen mensen toe die ik nog nooit irl heb ontmoet![]()
![]()
Uhuh..quote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moeten we daar maar eens verandering in brengen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja dat is waar hehe, ben benieuwd hoever ik kom vanavond met die windquote:Op donderdag 18 april 2013 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, bomen houden de wind ook een beetje tegenMaar wat een verschil hè.. gister waaide het nauwelijks..
Naja, nu weet ik tenminste dat m'n conditie nog redelijk ok is
Als je meteen met flinke tegenwind begint wordt je zo snel ontmoedigt omdat je niet zo ver komt
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Met 100 meter buiten adem uiteraardquote:Op donderdag 18 april 2013 13:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja dat is waar hehe, ben benieuwd hoever ik kom vanavond met die wind
handbalveld is gelukkig maar 40 meterquote:Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met 100 meter buiten adem uiteraard
quote:
Dan redt je dat netquote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handbalveld is gelukkig maar 40 meter
moet wel vaak op en neerquote:
Ja maar je hebt dan ook wind mee hè?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dan ook wind mee hè?Kun je bijkomen en weer terug
Ik hoop toch wel verder te komen als datquote:Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met 100 meter buiten adem uiteraard
weet ook een voetbalveld met 2m hoogteverschil. de thuisploeg zorgt altijd dat ze 2de helft bergaf spelenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dan ook wind mee hè?Kun je bijkomen en weer terug
Ohquote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel verder te komen als dat
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ook een voetbalveld met 2m hoogteverschil. de thuisploeg zorgt altijd dat ze 2de helft bergaf spelen
Trieste ploeg als je zo moet winnenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ook een voetbalveld met 2m hoogteverschil. de thuisploeg zorgt altijd dat ze 2de helft bergaf spelen
logisch, wij spelen de tweede helft ook altijd naar de kantine toe, psychologisch voordeelquote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, die 1 wedstrijd per 3 jaar dat ze winnenquote:
Oh dus het werkt ook nog eens niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, die 1 wedstrijd per 3 jaar dat ze winnen
denk niet dat het helpt. ze zijn al blij als ze 11 man op het veld hebbenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus het werkt ook nog eens niet?Misschien moeten ze het eens andersom proberen dan
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat het helpt. ze zijn al blij als ze 11 man op het veld hebben
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zwaai Zwaai....
[..]
Wil het een beetje lukken mevrouwtje?
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fileparkeren of dwars op de weg?
eerste keer dat ik achteruit de bocht om moest kreeg ik commentaar dat ik dat absoluut nooit meer zo mocht doen (met 1 hand op het stuur rondjes draaien)
Nee batterij was leegquote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Stonden die er wel?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Achteruitparkeren.
Geen auto's geraakt
dat is toch allebei achteruit?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Achteruitparkeren.
Geen auto's geraakt
en weer op, net als die banaanquote:
nee, ze wil gewoon niet met je dm'enquote:Op donderdag 18 april 2013 13:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is je dm stuk ceviche? Krijg ik ook elke keer melding van
Ik vroeg niet of ze wou dm-en, lees het nog een keer.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ze wil gewoon niet met je dm'en
Fokken achter het stuur?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee batterij was leeg![]()
Teveel geFOK!t
nou, je kunt file parkeren, dat is parallel aan de weg, of in een vak dat dwars staat op naast de wegquote:Op donderdag 18 april 2013 13:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Dwars op de weg' ken ik niet hoor
Wut?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is je dm stuk ceviche? Krijg ik ook elke keer melding van
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ze wil gewoon niet met je dm'en
Ik word gedwongenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of ze wou dm-en, lees het nog een keer.
Nee tijdens mijn rijles lekker opgeladenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Fokken achter het stuur?
Oh. Dat dwarsequote:Op donderdag 18 april 2013 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, je kunt file parkeren, dat is parallel aan de weg, of in een vak dat dwars staat op naast de weg
107 vrienden verwijderdquote:Op donderdag 18 april 2013 13:51 schreef gianni61 het volgende:
pff, 107 vrienden verwijderen op facebook is wel even genoeg.
zo hou ik niks meer over.
ik heb geen vrienden
Ik heb er maar 26 en 24 zijn collega's of collega's geweest.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:51 schreef gianni61 het volgende:
pff, 107 vrienden verwijderen op facebook is wel even genoeg.
zo hou ik niks meer over.
ik heb geen vrienden
En die 107 sturen straks allemaal een boze Mailquote:Op donderdag 18 april 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
107 vrienden verwijderdHoeveel had je er dan wel niet?
Dat zijn dan helemaal trieste mensen die je zo snel mogelijk moet verwijderen uit je levenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En die 107 sturen straks allemaal een boze Mail
434, maar dr zaten veel tussen die ik eigenlijk niet ken.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
107 vrienden verwijderdHoeveel had je er dan wel niet?
Nou, ik zou ook wel willen weten waarom als ik.zomaar als vriend verwijdert word.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zijn dan helemaal trieste mensen die je zo snel mogelijk moet verwijderen uit je leven
Naja, ik ga er vanuit dat je alleen mensen verwijdert die je toch nooit spreekt ofzo..quote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook wel willen weten waarom als ik.zomaar als vriend verwijdert word.
nu het uitgedund is ken ik de meesten ook wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef Xeor het volgende:
Ik heb maar 150 vrienden of FB, en dat zijn alleen maar mensen die ik zie of gezien heb.
Ik heb ook alleen mensen die ik echt ontmoet hebquote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef Xeor het volgende:
Ik heb maar 150 vrienden of FB, en dat zijn alleen maar mensen die ik zie of gezien heb.
Daarom had ik ook facebook, maar dan zonder de spelvrienden.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
434, maar dr zaten veel tussen die ik eigenlijk niet ken.
had facebook ooit aangemaakt gewoon om spelletjes te spelen, dus gewoon allemaal mensen toegevoegd die ook die spellen speelden om maar vooruit te komen in die spellen..
in die tijd dacht ik nog dat hyves zou blijven bestaan en ik facebook nooit echt zou gaan gebruiken
FOK!kers die je irl hebt ontmoet?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu het uitgedund is ken ik de meesten ook wel.
en een paar fokkers
Ik heb geen Fokkersquote:Op donderdag 18 april 2013 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu het uitgedund is ken ik de meesten ook wel.
en een paar fokkers
Dit ja, al da vreemde volk moetk erniet in, of mensen die denken mij te kennenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daarom had ik ook facebook, maar dan zonder de spelvrienden.
ik heb nog bijna geen fokkers irl ontmoetquote:
Dus die fokvrienden op facebook heb je nog nooit gzien?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog bijna geen fokkers irl ontmoet
Omdat hij vaak met ze Fok'tquote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dus die fokvrienden op facebook heb je nog nooit gzien?
Waarom/hoe heb je ze dan op facebook?
een paar heb ik irl wel gezien.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dus die fokvrienden op facebook heb je nog nooit gzien?
Waarom/hoe heb je ze dan op facebook?
Oh vandaar.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een paar heb ik irl wel gezien.
bij de anderen was het gewoon handig om te communiceren of foto's te delen of iets dergelijks.
whatsapp kan daar ook handig voor zijnquote:
Maar dan moet je je nummer delenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whatsapp kan daar ook handig voor zijn
Waarheenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:22 schreef Xeor het volgende:
Ik denk dat ik mijn vakantie gevonden heb voor dit jaar
ik denk dat ik de mijne kan vergeten voor dit jaarquote:Op donderdag 18 april 2013 14:22 schreef Xeor het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:22 schreef Xeor het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik de mijne kan vergeten voor dit jaar
[..]
dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Taiwan verhaalquote:
welk verhaal?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Taiwan verhaal![]()
Sowieso moet vriend hard sparen en ik ga altijd met vriend
En als ik even op 'bezoek' wil moet ik ook hard aan het sparen..
quote:
das ook niet echt om de hoek neequote:Op donderdag 18 april 2013 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]Blijkbaar was je er toen niet dat ik dat hier vertelde
Vriend gaat van september t/m januari/februari in Taiwan studeren..
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga een treinkaartje kopen voor Europe en 3-4 weken door europa reizen "Mini Backpack"
[..]
Neequote:
bij mij is het gewoon gebrek aan geld en vriendenquote:
Kaartje kopen bij http://www.interrail.eu/ en dan 3-4 weken er alleen op uit door Europa, lijkt me echt een toffe ervaring.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij hadden van de zomer een global pas voor 21 dagenHartstikke leuk
![]()
![]()
Ja dat kan ook hè?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij is het gewoon gebrek aan geld en vrienden
Zekersquote:Op donderdag 18 april 2013 14:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kaartje kopen bij http://www.interrail.eu/ en dan 3-4 weken er alleen op uit door Europa, lijkt me echt een toffe ervaring.
Volgens mij maak en kom je ook de meest te gekke dingen tegen dan
nja, tis niet zo dat ik er geen geld voor heb, maar dat geld wil ik liever aan andere dingen uitgeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat kan ook hè?
Ik ga misschien nog een stedentripje doen met 2 vriendinnen, van een dag of 3 ofzo, maar daar moeten we nog even goed over nadenken, ook ivm geld
Wel een klein beetje plannen waar ik eventueel zou kunnen slapen maar verder geen planning nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers![]()
Ga je van te voren een planning maken of ga je gewoon op reis met een idee van 'ik zie wel' ?
Wij hadden wel van te voren de hostels enzo geboektquote:Op donderdag 18 april 2013 14:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wel een klein beetje plannen waar ik eventueel zou kunnen slapen maar verder geen planning nee.
Geniaal toch, ik kan ook wel met iemand gaan maar het probleem is dat die persoon dan een blok aan je been kan zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden wel van te voren de hostels enzo geboektMaar dat was meer omdat we als stelletje wel graag met z'n 2en een kamer wilden, en niet hij in een kamer met mannen, en ik in een kamer met vrouwen..
En zo werden we ook 'gedwongen' weer de volgende stad te ontdekken
Ook al is het nog zo leuk waar we waren
![]()
wat is dat?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kent er hier iemand, iemand die holle bolle big heeft (gekocht) ?
en dat gebruik je als drinkspel zoals stef stuntpiloot?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koop je iets voor iemand, gaat die big stuk na een maand. Nu verwachten ze dat je even de bon opstuurt.![]()
Het zal met gewoon vrienden inderdaad anders zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 14:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geniaal toch, ik kan ook wel met iemand gaan maar het probleem is dat die persoon dan een blok aan je been kan zijn.
Ik wil naar punt B en die ander naar punt A
Dit bedoel ik Ess, volgens mij maak je echt de meeste (TE) gekke dingen mee. Heel anders als een saaie zon,zee,strand vakantiequote:Op donderdag 18 april 2013 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zal met gewoon vrienden inderdaad anders zijnMaar ik heb me in ieder geval prima vermaakt en we hebben echt een heel erg leuke vakantie gehad
![]()
![]()
![]()
In goedkope tentjes gegeten, in Kopenhagen zijn we in een tentje belandt waar eigenlijk alleen locals kwamen en die zat stampvol. Er was nog 1 vierpersoons tafeltje over, en wij stonden daar, en nog een Noors stel van ergens in de 60. Toen zijn we met z'n vieren daar gaan zitten en dat was echt heel gezelligEn in Wenen zaten we ergens een ijsje te eten in het zonnetje, kwam er ineens een demonstratie op gang op dat pleintje, hartstikke leuk met die mensen gepraat daar
Ja dat dus idd!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik Ess, volgens mij maak je echt de meeste (TE) gekke dingen mee. Heel anders als een saaie zon,zee,strand vakantie
Nee, het spel is van een zusjequote:Op donderdag 18 april 2013 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat gebruik je als drinkspel zoals stef stuntpiloot?
Lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 15:13 schreef essnhills het volgende:
Zo, de nodige calorieën naar binnen gewerkt in de vorm van cracottes met pindakaas
Maar de pindakaas welquote:Op donderdag 18 april 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker
Maar cracottes zijn nauwelijks calorieën natuurlijk
ik heb net de nodige calorieën weer weggewerktquote:Op donderdag 18 april 2013 15:13 schreef essnhills het volgende:
Zo, de nodige calorieën naar binnen gewerkt in de vorm van cracottes met pindakaas
stuartquote:
iddquote:
Even op het potje gekeken: 624 kcal per 100 gramquote:
Dat heb ik gisteravond gedaanquote:Op donderdag 18 april 2013 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net de nodige calorieën weer weggewerkt
pinda's zijn heel vetquote:
Dat is wel veel. Maar goed, je eet natuurlijk geen 100 gram en ook nog geen 50 waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even op het potje gekeken: 624 kcal per 100 gram
ik nietquote:
Dat klinkt echt heel vet.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga een treinkaartje kopen voor Europe en 3-4 weken door europa reizen "Mini Backpack"
Een soort van stedentrip inderdaad, en ik kan uitstappen waar en wanneer ik wil dus ben er eigenlijk niet bang voor neequote:Op donderdag 18 april 2013 15:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel vet.
Een soort stedentrip ofzo? En ben je dan niet bang dat je de halve vakantie in de trein zit?
(Of snap ik het gewoon niet?)
Klinkt wel cool inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 15:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een soort van stedentrip inderdaad, en ik kan uitstappen waar en wanneer ik wil dus ben er eigenlijk niet bang voor nee
De langste reisdag die wij hebben gehad was van kopenhagen, via malmö, berlijn en warschau naar krakau.. we vertrokken s avonds om 7 uur en kwamen pas om 4 uur s middags in krakau aanquote:Op donderdag 18 april 2013 15:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een soort van stedentrip inderdaad, en ik kan uitstappen waar en wanneer ik wil dus ben er eigenlijk niet bang voor nee
Dat doe je goedquote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef essnhills het volgende:
Lekker bezigzowel mm telefoon als laptop zijn bijna leeg en ik heb van beiden geen lader bij me
Halen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef essnhills het volgende:
Lekker bezigzowel mm telefoon als laptop zijn bijna leeg en ik heb van beiden geen lader bij me
Nouquote:
Het regent hier momenteel ongelooflijk hard. Verder geen klachtenquote:
Ik begrijp het. Beetje frustrerend wel voor jequote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou![]()
Maar dan weet je waar het door komt als ik plotseling stop met posten
Meh, dan moet ik lopen, m'n fiets is ook niet hierquote:
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Beetje frustrerend wel voor je
Ben bang van welquote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaMaarja, ik moe thet er maar mee doen
En dan te bedenken aan de overkant geen wolk aan de lucht.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het regent hier momenteel ongelooflijk hard. Verder geen klachten
blontquote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef essnhills het volgende:
Bij jullie is het mooi weerquote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dan te bedenken aan de overkant geen wolk aan de lucht.
Dat zou ook kunnen. Je kunt ook ergens iets langer blijven 'hangen'quote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben benieuwd, misschien vind ik er wel geen klap aan en wil ik z.s.m weer naar huis
En een keer een lange dag in de trein zitten is ook niet erg, beetje landschap kijken (wat er te kijken valt) en rustenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
De langste reisdag die wij hebben gehad was van kopenhagen, via malmö, berlijn en warschau naar krakau.. we vertrokken s avonds om 7 uur en kwamen pas om 4 uur s middags in krakau aan![]()
Maar de meesten waren tussen de 2.en 5 uur
quote:
Daagquote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier stort hier en af en toe hoor je zelf donderquote:Op donderdag 18 april 2013 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]alleen waait het wel flink
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daag![]()
Is het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is bijna stormquote:Op donderdag 18 april 2013 15:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, blauw maar met een kut wind van 80km.
Klopt, is ook voorspeld..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt, is ook voorspeld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Niks mis met een keer een wat langere reisdag maar 21 uur treinen is errug lang en ook heel vermoeiendquote:Op donderdag 18 april 2013 15:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
En een keer een lange dag in de trein zitten is ook niet erg, beetje landschap kijken (wat er te kijken valt) en rusten
We hadden ook maar heel.korte overstappen, hooguit 20 minuten.. dat zou ik je niet aanraden.om te gaan doen hoor
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Dat klinkt niet erg ontspannenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met een keer een wat langere reisdag maar 21 uur treinen is errug lang en ook heel vermoeiend
We hadden ook maar heel.korte overstappen, hooguit 20 minuten.. dat zou ik je niet aanraden.om te gaan doen hoor
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laptop.is uit inmiddels
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt, is ook voorspeld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn hier tegenover aan het verven, maar die hele steiger is net omgewaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevaarlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn hier tegenover aan het verven, maar die hele steiger is net omgewaaid
Was het ook nietquote:maar dat was gelukkig maar 1x
Als de trein stopt stap ik uit en ga ik rondkijken (denk ik).quote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met een keer een wat langere reisdag maar 21 uur treinen is errug lang en ook heel vermoeiend
We hadden ook maar heel.korte overstappen, hooguit 20 minuten.. dat zou ik je niet aanraden.om te gaan doen hoor![]()
Met verf en mensen in 1?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn hier tegenover aan het verven, maar die hele steiger is net omgewaaid![]()
Gelukkig maar. Dan is het misschien nog net te doenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was het ook nietmaar dat was gelukkig maar 1x
Levengevaarlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn hier tegenover aan het verven, maar die hele steiger is net omgewaaid![]()
![]()
![]()
Dat zou wel ernstig zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 15:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Met verf en mensen in 1?
Niemand gewond gelukkigquote:
Dat zou kunnen inderdaad. Of je hebt 'gewoon' betere dingen te doenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha ik weet het, heb niet zoveel vrije tijd als jullie
Vandaag wel, mijn baas is er nietquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Of je hebt 'gewoon' betere dingen te doen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: