haha was wel lekker inderdaad gisteren. Ik ga vandaag na het werk het bos inquote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik gister m'n eerste rondje ben gaan hardlopen en niet vandaag![]()
Ah, bomen houden de wind ook een beetje tegenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha was wel lekker inderdaad gisteren. Ik ga vandaag na het werk het bos in
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
zo, weer terug van tripje Zwijndrecht - Breda - Papendrecht - Zwijndrecht
net op tijd voor de pauzequote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
zo, weer terug van tripje Zwijndrecht - Breda - Papendrecht - Zwijndrecht
quote:
Jep, goede planningquote:
Tjackaquote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha was wel lekker inderdaad gisteren. Ik ga vandaag na het werk het bos in
quote:
Ga je sleeën?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ookLekker even biken in Sleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Eetsequote:
Dat zou ik ook eigenlijk eens moeten doen jaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:39 schreef gianni61 het volgende:
vriendenlijst in facebook opschonen gaat lekker
wij zijn geen vriendenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eigenlijk eens moeten doen ja
quote:
heb er al 40 minder nuquote:Op donderdag 18 april 2013 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eigenlijk eens moeten doen ja
quote:
Idd, ik voeg geen mensen toe die ik nog nooit irl heb ontmoetquote:Op donderdag 18 april 2013 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar jij wil me niet toevoegen![]()
Ik zie het regelmatig voorbij komen in facebook dat mensen een opschoonactie houden.. Ook mensen die ik vrijwel nooit spreek, en om 1 of andere reden gooien ze mij er nooit uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |