Hoe kom je ineens bij Fidan???quote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik had hem al aangepast. Stond per ongeluk nog op een Fidan-modus.
Omdat ik Fidan had gemaakt met de kotssmiley's voor DWDD topic en Karina reageerde.quote:
Je kan hem gewoon knippel-plakken trouwens. ff uit de Quote-tags halen.quote:
Haha zoiets.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorschrift: [ afbeelding ],,
,
![]()
Naschrift:,
,
,
,
Precies, je moet er tegen kunnen maar is als humor bedoeld.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Verjaardagen bij twee homofiele kennisen van me zijn inderdaad altijd zo. Dan is de halve kamer gevuld met nichtenkift.
We hebben een nieuwe barman in mijn stamkroeg. Die heeft een paar weken terug terwijl iedereen al lam was 'onderwijs' gegeven over de scene. Eigenlijk zat ik nog met het personeel na sluitingstijd trouwens.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, je moet er tegen kunnen maar is als humor bedoeld.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:04 schreef OProg het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe barman in mijn stamkroeg. Die heeft een paar weken terug terwijl iedereen al lam was 'onderwijs' gegeven over de scene. Eigenlijk zat ik nog met het personeel na sluitingstijd trouwens.
Toen gingen de oren ook wel klapperen.
Een vriend van me was vooral over de indruk dat de 'Bottom-Bear' zo moeilijk te vinden is.quote:
Dat zegt me niks, maar bottom bears inderdaad zijn er niet zoveel. Maja moet ook maar net je ding zijn, zo'n ruige Harley Rijder die graag bukt.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Een vriend van me was vooral over de indruk dat de 'Bottom-Bear' zo moeilijk te vinden is.
En dan waren er ook nog bevers en kalfjes geloof ik. De rest is me ontschoten gelukkig.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zegt me niks, maar bottom bears inderdaad zijn er niet zoveel. Maja moet ook maar net je ding zijn, zo'n ruige Harley Rijder die graag bukt.
Zoiets.quote:
Alleen twink zegt me niks, doet me denken aan een Twinkey, een of ander koekje.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
Twink, frat, jock, bear, top, bottom, sub, noem maar op.
Ja die, dat is dus de bear.quote:
Klopt dan ook, het betreft een jong persoon, danwel jong uitziend, geen lichaamsbeharing etc.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen twink zegt me niks, doet me denken aan een Twinkey, een of ander koekje.
Het zogeheten petshoppen.. (dat overigens - in tegenstelling tot wat Rob Stenders graag beweert - totaal niks te maken heeft met een bepaald popduo)quote:Op donderdag 18 april 2013 14:25 schreef Specularium het volgende:
Het toeval wil dat hij daar een hamster in zijn reet krijgt.
Dit is toch niet een serieus iets he?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zogeheten petshoppen.. (dat overigens - in tegenstelling tot wat Rob Stenders graag beweert - totaal niks te maken heeft met een bepaald popduo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |