quote:
quote:
Nee maar waar gaat het over om te benadrukken in de nabeschouwingen van een interview (quote:
Gooi het er maar uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen als jij (IQ onder de 75) horen gewoon in ONZ, KLB of VBL te blijven
oeioeioei, ik zou uitkijken. nu komen de VBL-SC mocro's hier even matten.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen als jij (IQ onder de 75) horen gewoon in ONZ, KLB of VBL te blijven
Ik denk dat ze wel moeten.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:27 schreef roos85 het volgende:
Jammer dat Nieman en vrouwke van de NOS zo stijfjes waren..
Dan post ik gewoon een moeilijk woord en rennen ze weer huilend wegquote:Op woensdag 17 april 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oeioeioei, ik zou uitkijken. nu komen de VBL-SC mocro's hier even matten.
solemneelquote:Op woensdag 17 april 2013 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dan post ik gewoon een moeilijk woord en rennen ze weer huilend weg
Ik vond het weinig spraakmakendquote:Op woensdag 17 april 2013 21:46 schreef Misty_eyes het volgende:
Al met al was het een goed en spraakmakend interview.Ik heb in ieder geval genoten.
Het was wel een interview ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:46 schreef Misty_eyes het volgende:
Al met al was het een goed en spraakmakend interview.Ik heb in ieder geval genoten.
Geeft niks, blijft een lekker wijf.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Die Kysia heeft echt maar een ding onthouden van het interview
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Het leuke is dat ze zo bij P&W gewoon doorgaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |