Weet je, heel veel hotels in Spanje, Griekenland maar ook Nederland serveren een engels ontbijt. Heerlijk is dat, lekker getoast brood, eieren, spek, witte bonen in tomatensaus, gebakken worst of bloedworst, lkker rauwkost erbij en gebakken champignons en tomaat.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Maar, Ik ga binnenkort naar LondenIk mag echt wel even serieus hopen dat ik geen fucking worstjes met witte bonen als ontbijt krijg
Broodje en een bakkie yoghurt graag
Dat krijg je toch ook niet weg, die vette hap 's morgens
Ik moet dat echt echt echt niet als ontbijt hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet je, heel veel hotels in Spanje, Griekenland maar ook Nederland serveren een engels ontbijt. Heerlijk is dat, lekker getoast brood, eieren, spek, witte bonen in tomatensaus, gebakken worst of bloedworst, lkker rauwkost erbij en gebakken champignons en tomaat.
Gewoon eten, de rest van de dag nog 2 stuks fruit want honger heb je absoluut niet meer
Avondeten met veel groente en stukje vlees, nog wat kwark en klaar is kees,.
Het werkt als een tiet
Nou ja ik heb wel echt zo'n maagje wat nu ook zo'n knaagje heeft van "vullllllll me!!"quote:Op donderdag 18 april 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1. Al is honger niet het juiste woord. Ik kan gewoon altijd eten.
Ik ook, geloof mij. Ben ook de hele dag aan het 'eten' wel heel gezond maar toch. En elke keer heb ik na zo'n ontbijt de hele dag geen zin meer in eten.quote:
nee want het is bijna half vijf en iedereen stikt de moord van de hongerquote:Op donderdag 18 april 2013 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook, geloof mij. Ben ook de hele dag aan het 'eten' wel heel gezond maar toch. En elke keer heb ik na zo'n ontbijt de hele dag geen zin meer in eten.
Misschien komt het ook wel een beetje door de hoeveelheid bier in de middag op vakantie
Ja maar als het goddelijk broodje nou ook eens heel gezond is dan mag het natuurlijk wel
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook, geloof mij. Ben ook de hele dag aan het 'eten' wel heel gezond maar toch. En elke keer heb ik na zo'n ontbijt de hele dag geen zin meer in eten.
Misschien komt het ook wel een beetje door de hoeveelheid bier in de middag op vakantie
Ja maar als het goddelijk broodje nou ook eens heel gezond is dan mag het natuurlijk wel
Datquote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want het is bijna half vijf en iedereen stikt de moord van de honger
Hoezo, dat maakt voor hem toch geen ruk uit? Je moet echt van het idee af dat jouw afvallen voor andere mensen niet leuk is hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]van zuipen krijg ik juist extra trek. Ff naar de mac hier, ff zak chips daar
Naja, ik ga 4 dagen, ik zie ht wel als ik terug kom. Vind het ook zo wat om daar loeistreng te zijn. Voor mijn vriend ook niet tof.
Tuurlijk wel. "Ja mop we gaan niet in een restaurant eten want daar serveren ze geen dingen die ik mag. Dus ik haal wel een salade uit de supermarkt"quote:Op donderdag 18 april 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, dat maakt voor hem toch geen ruk uit? Je moet echt van het idee af dat jouw afvallen voor andere mensen niet leuk is hoor
Onzin, in elk restaurant serveren ze dingen die jij mag. Tenzij je naar de heart attack grill gaatquote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. "Ja mop we gaan niet in een restaurant eten want daar serveren ze geen dingen die ik mag. Dus ik haal wel een salade uit de supermarkt"
Wok en buffet... Ideaal!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. "Ja mop we gaan niet in een restaurant eten want daar serveren ze geen dingen die ik mag. Dus ik haal wel een salade uit de supermarkt"
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, in elk restaurant serveren ze dingen die jij mag. Tenzij je naar de heart attack grill gaat
Heerlijke salades (temninste wij hebben en hele goede met echt tig soorten rauwkost, verse rauwe vis e.d.), alle groente die je lekker vind. Laten bakken of wokken, kan allebei zonder saus.quote:
Dan eet je geen voorgerecht en wat minder frieten bij je hoofdgerecht en gewoon een bak koffie of thee toe. No rocket sciencequote:Op donderdag 18 april 2013 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]was ik niet van plan.
Maar als ik bv kijk bij jamie oliver :
Carpaccio vooraf
Als hoofd biefstuk of tbone, weet ik veel, met salade patat en aardappelen
Als toetje thee of ijs.
Hup, Zitten we al met de lunch en ontbijt over de 1700 hoorook zonder ijs.
Dan zit ik niet vol hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan eet je geen voorgerecht en wat minder frieten bij je hoofdgerecht en gewoon een bak koffie of thee toe. No rocket science
Snap je wel hoor, heb ook honger na een 'gewoon' restaurant bezoek.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zit ik niet vol hoor.
Nou dat zeg ik, ik zie het wel hoor. Jammer dan.
Serieus, honger?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snap je wel hoor, heb ook honger na een 'gewoon' restaurant bezoek.
Ik had dat was vroeger marvelon was, is dat die M30 ook denk ik?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef douche-eendje het volgende:
BE, welke pil heb je voorgeschreven gekregen? Ik heb destijds de standaard M30 gehad, dik/doodongelukkig en depressief werd ik ervan. Yasmin werkt hier een stuk beter. En ik heb nog libido. En geen vriend. Bweh.
.
Er zijn zoveel andere vormen van anticonceptie, bespreek die anders ook eens?
Nou honger.... meer onbevredigend.quote:
Marvelon is een minipil met alleen progesteron geloof ik... is weer anders dusquote:Op donderdag 18 april 2013 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had dat was vroeger marvelon was, is dat die M30 ook denk ik?
Ik twijfel idd ook over de Yasmin, een van de andere OUD dames met flinke PMS klachten vaart daar wel bij. Mss moet ik dat toch maar eens gaan proberen ook, just for the sake of it.
Manlief is geknipt dus daar hoeven we het verder niet voor te doen, maar iets gelijkmatiger in mijn vel zou wel fijn zijn.
Hoewel ik ook eerlijk moet zijn en het dus tussen September en Januari PMS-gewijs eigenlijk vrij goed ging en dat was de periode dat ik heel goed voor mezelf zorgde qua elke avond echt op tijd slapen en vrijwel elke dag een mindfulness-oefening. Lijnen ging niet supergoed, maar ook niet superslecht, stond gweoon op een laag pitje en had geen rare vreetbuien zoals nu.
hehehequote:Op donderdag 18 april 2013 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik krijg ads voor chats voor "volslanke" singles.
dat ga ik dus niet vertellenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe ziet het meest goddelijke broodje eruit, details willen we
Niet bepaald, ik bedoelde diner (stoofpotje) met bovendien een stukje stokbrood.quote:
Ja, nee, dat kan en wil ik dus echt niet, persoonlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 18:12 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik bedoelde diner (stoofpotje) met bovendien een stukje stokbrood.
(Eén dus, niet honderd. Best wel winst voor mij.)
Straks een avondje uit op spa rood. En al gesport ook. Het went.
Wat kan en wil je niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, dat kan en wil ik dus echt niet, persoonlijk
Op zich heb je gelijk... Gelukkig viel het wat mij betreft wel mee, het werd een kipschnitzel met een gepofte aardappel, maiskolf en kidneybonen. Ik heb het bakje kruidenboter (jum) wat erbij zat weggedaan, dus de schade valt mee. Zit nu op 1680 kcals, en eet zo nog een bakje yoghurt met appel en pecannoten.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:42 schreef Tink89 het volgende:
Clumsy, je gaat je echt niet beter voelen van thuisbezorgde zooi. Gezond kan ook snel en makkelijk...
ik ben een beetje flauw af en toequote:Op donderdag 18 april 2013 18:12 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik bedoelde diner (stoofpotje) met bovendien een stukje stokbrood.
(Eén dus, niet honderd. Best wel winst voor mij.)
Straks een avondje uit op spa rood. En al gesport ook. Het went.
Elke motivatie die goed genoeg is, is goed genoeg! Succesquote:Op donderdag 18 april 2013 19:32 schreef Isabeau het volgende:
ok, kogel is door de kerk. Mijn nichtje die altijd véél dikker was dan ik (runs in the family) krijgt deze zomer een gastric bypass. Nu gun ik haar dat van harte(moge ze maar vele malen slanker worden dan haar zus die het altijd nodig vond haar te kleineren met haar gewicht), maar ik wil niet dikker zijn dan zij is
Dus nu moet ik echt aan het werk
Ik denk verdorie dat ik het nog kan ook...quote:Op donderdag 18 april 2013 19:54 schreef sigme het volgende:
Elke motivatie die goed genoeg is, is goed genoeg! Succes.
Zet een bookmark op dit topicquote:Op donderdag 18 april 2013 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk verdorie dat ik het nog kan ook...
Zit nu nog altijd op mijn werk en dus geen honger he.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef Brighteyes het volgende:
Gadverdamme, muffe blueberries in mijn kwark. En ik moet toch al zo wennen... heb een flinke tijd geen kwark op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |