Snap je wel hoor, heb ook honger na een 'gewoon' restaurant bezoek.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zit ik niet vol hoor.
Nou dat zeg ik, ik zie het wel hoor. Jammer dan.
Serieus, honger?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snap je wel hoor, heb ook honger na een 'gewoon' restaurant bezoek.
Ik had dat was vroeger marvelon was, is dat die M30 ook denk ik?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:51 schreef douche-eendje het volgende:
BE, welke pil heb je voorgeschreven gekregen? Ik heb destijds de standaard M30 gehad, dik/doodongelukkig en depressief werd ik ervan. Yasmin werkt hier een stuk beter. En ik heb nog libido. En geen vriend. Bweh.
.
Er zijn zoveel andere vormen van anticonceptie, bespreek die anders ook eens?
Nou honger.... meer onbevredigend.quote:
Marvelon is een minipil met alleen progesteron geloof ik... is weer anders dusquote:Op donderdag 18 april 2013 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had dat was vroeger marvelon was, is dat die M30 ook denk ik?
Ik twijfel idd ook over de Yasmin, een van de andere OUD dames met flinke PMS klachten vaart daar wel bij. Mss moet ik dat toch maar eens gaan proberen ook, just for the sake of it.
Manlief is geknipt dus daar hoeven we het verder niet voor te doen, maar iets gelijkmatiger in mijn vel zou wel fijn zijn.
Hoewel ik ook eerlijk moet zijn en het dus tussen September en Januari PMS-gewijs eigenlijk vrij goed ging en dat was de periode dat ik heel goed voor mezelf zorgde qua elke avond echt op tijd slapen en vrijwel elke dag een mindfulness-oefening. Lijnen ging niet supergoed, maar ook niet superslecht, stond gweoon op een laag pitje en had geen rare vreetbuien zoals nu.
hehehequote:Op donderdag 18 april 2013 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik krijg ads voor chats voor "volslanke" singles.
dat ga ik dus niet vertellenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe ziet het meest goddelijke broodje eruit, details willen we
Niet bepaald, ik bedoelde diner (stoofpotje) met bovendien een stukje stokbrood.quote:
Ja, nee, dat kan en wil ik dus echt niet, persoonlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 18:12 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik bedoelde diner (stoofpotje) met bovendien een stukje stokbrood.
(Eén dus, niet honderd. Best wel winst voor mij.)
Straks een avondje uit op spa rood. En al gesport ook. Het went.
Wat kan en wil je niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, dat kan en wil ik dus echt niet, persoonlijk
Op zich heb je gelijk... Gelukkig viel het wat mij betreft wel mee, het werd een kipschnitzel met een gepofte aardappel, maiskolf en kidneybonen. Ik heb het bakje kruidenboter (jum) wat erbij zat weggedaan, dus de schade valt mee. Zit nu op 1680 kcals, en eet zo nog een bakje yoghurt met appel en pecannoten.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:42 schreef Tink89 het volgende:
Clumsy, je gaat je echt niet beter voelen van thuisbezorgde zooi. Gezond kan ook snel en makkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |