Een rijbewijs haal je niet, dat komt naar je toe.quote:
Kudos voor de moeite te nemen hem te wassen ondanks dat hij er niet beter op wordt.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:05 schreef Braddie het volgende:
Er is mij wel door m`n ma aangeboden dat ik in haar autotje mag rijden als ik m`n rijbewijs heb... maar dat is dit dus:
[ link | afbeelding ]
Het is wel echt 2x zo duur als normaal...quote:Op woensdag 17 april 2013 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat?!
Het is een compact cursusZodat ik m`n rijbewijs binnen 2 maanden heb.
Autootje is al een tijd weg, was helemaal doorgerot, nu staat er een Seicento voor de deur waar ik voor geen goud in ga rijden (Is nog kleiner van binnen dan een Cinq)quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Kudos voor de moeite te nemen hem te wassen ondanks dat hij er niet beter op wordt.
Bij mij nu wel ja ondertussenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het is wel echt 2x zo duur als normaal...
Volgens mij begrijp je het niet helemaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nee maar hij wil vast en auto kopen. Dat hij al zeven keer is gezakt voor zijn theorie heeft hem niet doen besluiten om even te wachten met het kopen van een auto totdat hij zeker weet dat hij überhaupt in staat is een rijbewijs te halen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:05 schreef Dven het volgende:
Ik heb een Trabant op het oog van omgerekend 5000 euro.
Trabant
Ik krijg een rode Bulgaarse tekst te zien.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
http://nfs.mobile.bg/pcgi(...)details&slink=2q2x1z
Zoals in bovengenoemde postValt nog wel wat vanaf te lullen waarschijnlijk
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:33 schreef Kriegel het volgende:
Tegen de tijd dat jij je theorie eens hebt gehaald is dat ¤1000 barrel al een hoopje roest ergens in de hoek waar hij "aan de kant staat".
28 Aprilquote:Op woensdag 2 april 2014 23:31 schreef KoningPils het volgende:
Braddie wanneer moet je weer je theorie maken?
Veel succesquote:Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
28 AprilBen elke dag flink aan het leren en oefenen, want ik moet hem deze keer gewoon halen.
Hoe lang ben je nu al bezig, Bradley?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
28 AprilBen elke dag flink aan het leren en oefenen, want ik moet hem deze keer gewoon halen.
Waarom?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef rosalinde93 het volgende:
Ik zie jou liever helemaal niet rijden op de weg om eerlijk te zijn.
laat je dan ook heel eerlijk hier weten als je (god forbid) het niet haalt? Hoop t niet voor je natuurlijk, maar als je een paard was zou ik op iemand anders wedden,quote:Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit dus, zien er meestal ook netjes en representatief uit. Voor de diesels van VAG rijden heerlijk. Ik snap echt niet wat Fok!ers hebben met die vage plastic troep uit Japan. Nu gaat men zeggen dat VW sjonnie autos zijn, iedere auto waar je een grote uitlaat, halfords bumper etc op zet is sjonnie.quote:Op donderdag 18 april 2013 04:57 schreef PKRChamp het volgende:
Ik snap niet waarom mensen haten op VW, veruit een van de beste autos die je voor dat geld kunt kopen vooral de dieseltjes zijn top.
Op FOK! is het nogal populair om goede merken zoals BMW, VW, Audi en Mercedes onderuit te halen en dan komen ze met een plastic Jappanertje aanzetten of een Fransoos met de wegligging van een dweil.
Hoeveel mensen hier hebben eigenlijk ervaring met BMW, VW enz? Ik krijg sterk het gevoel dat mensen een auto afkraken omdat een bepaald volk ook graag in dat soort auto`s rijden.
Hoe triest kun je zijn.
Met dit soort topics ga je nooit een TTT krijgen natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Als ik mijn theorie niet heb komt er ook geen auto, de auto komt er pas als ik mijn TTT heb gehaald (En daarvoor is mijn Theorie nodig)
Tegen de tijd dat jij je rijbewijs haalt Braddie mag je mijn IV kopen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:58 schreef ecktebaas123 het volgende:
TS ga voor een Golf IV 1.4 benzine. (dat past bij jouw wensen)
Rij jij een IV? Welk model? Type motor?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:03 schreef Aberella het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij je rijbewijs haalt Braddie mag je mijn IV kopen.
Dat doe ik... Je bedoelt in een hokje met 1 computer met een man/vrouw er naast?.. Al 2 keer gedaan, maar allebei de keren gezakt door gewoon niet goed leren, en denken van " ooh, ik heb nu 1 weekje even 10 minuten per dag geleerd, nu haal ik het wel"quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef monsterd. het volgende:
Waarom neem je je theorie niet 1 op 1 af? No offence, maar 7 keer zakken is wel erg zonde van het geld.
We hebben ooit eens een Ford Fiesta uit `91 gehad, ding heeft 4 jaar probleem loos gereden, elk jaar naar spanje of frankrijk op vakantie, en zuuiiinniiigggquote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die beweren dat je per definitie een falende auto koopt voor 1000*infinity.
Mijn eerste auto kostte 500, 3 jaar mee gereden en enkel licht onderhoud gehad (hij dronk wel graag een slokje olie, maar dit kostte me ongeveer 30 euro per jaar met action olie.)
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Als ik mijn theorie niet heb komt er ook geen auto, de auto komt er pas als ik mijn TTT heb gehaald (En daarvoor is mijn Theorie nodig)
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag nog niet meteen een auto kopen, ik ga KIJKEN of er een leuke auto tussen zit, als die er tussen zit dan laat ik hem aan de kant houden (Lang leven het kennen van de eigenaar van de garage) en zodra ik mijn TTT heb gehaald (En dus mijn Theorie, want anders mag je geen TTT doen) koop ik die auto
Dat klopt toch gewoon?quote:
Tegen mij bedoeld?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die beweren dat je per definitie een falende auto koopt voor 1000*infinity.
Mijn eerste auto kostte 500, 3 jaar mee gereden en enkel licht onderhoud gehad (hij dronk wel graag een slokje olie, maar dit kostte me ongeveer 30 euro per jaar met action olie.)
Snap het dan malloot, je laat 'm opzij zetten, dat is precies wat ik in eerste instantie zei.quote:Op donderdag 3 april 2014 02:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon?
Ik ga kijken voor een auto, en zodra ik mijn theorie/tussentijdse heb gehaald KOOP ik ook daadwerkelijk een auto.
Sorry "Malloot"quote:Op donderdag 3 april 2014 02:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Snap het dan malloot, je laat 'm opzij zetten, dat is precies wat ik in eerste instantie zei.Ik beweer nergens dat je 'm gaat kopen.
Oké.quote:Op donderdag 3 april 2014 02:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sorry "Malloot"Dat ik even niet goed las.
Er is inderdaad flink wat aan gesleuteld geweestquote:Op woensdag 2 april 2014 23:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]. Maar 5000 voor een Trabant is wel belachelijk duur. Voor ~700 euro heb je er een die door de keuring heen komt en voor ~2500 eentje in perfecte staat. Of is het zo een die omgebouwd is tot cabrio?
Het is dan ook in Bulgarije. Auto staat er inmiddels niet meer opquote:Op woensdag 2 april 2014 23:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik krijg een rode Bulgaarse tekst te zien.
Maar Trabanten zijn echt. Paar jaar geleden bijna zelf ook eentje gekocht.
quote:Op donderdag 3 april 2014 02:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Snap het dan malloot, je laat 'm opzij zetten, dat is precies wat ik in eerste instantie zei.Ik beweer nergens dat je 'm gaat kopen.
Als je al een jaar (of langer) elke dag leert voor je theorie en het nog steeds niet kent, zou je NOOIT je rijbewijs mogen krijgen! Het aantal regels is vrij beperkt en zijn hartstikke simpel. Je gaat me niet vertellen dat je 7 keer zakt op vragen over de min profieldiepte van banden... Ik begin oprecht te twijfelen aan je denkvermogen.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik... Je bedoelt in een hokje met 1 computer met een man/vrouw er naast?.. Al 2 keer gedaan, maar allebei de keren gezakt door gewoon niet goed leren, en denken van " ooh, ik heb nu 1 weekje even 10 minuten per dag geleerd, nu haal ik het wel"
Nee dat haal je niet, dat mis je. Over een half uur gaat er weer eentjequote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Een rijbewijs haal je niet, dat komt naar je toe.
Hihihihi!quote:Op donderdag 3 april 2014 02:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Tegen mij bedoeld?
Weet ik namelijk ook wel, maar in zo'n geval als dit is het gewoon leuk om de boel even aan te dikken.
Hoop niet dat het Braddie zoals mij vergaat, want de keer/keren die ik nodig had om theorie te halen had ik ook rijbewijs.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:06 schreef BlueMage het volgende:
Ga nou eerst je theorie eens halen, Braddie en zie dan verder hoe het loopt met die TTT en het echte praktijkexamen, lijkt me veel verstandiger. Aangezien je ook al vol vertrouwen 7 x ofzo opgeweest bent voor je theorie verwacht ik niet dat het praktijkgedeelte zo soepeltjes zal verlopen als jij zelf denkt.
Oh en als eerste auto voor jou lijkt me dit heel geschikt trouwens:
[ afbeelding ]
1 x theorie en 1 x praktijk zeker?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoop niet dat het Braddie zoals mij vergaat, want de keer/keren die ik nodig had om theorie te halen had ik ook rijbewijs.
In Braddies geval kan dat 7/7 worden.Of 8/8 misschien zelfs 10/10
Ik ben een slome starter 2xquote:Op donderdag 3 april 2014 19:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
1 x theorie en 1 x praktijk zeker?
ts is gewoon een verwend rotjong, hij krijgt gratis de auto van z;n ma aangeboden maar dat vindt ie niet 'cool' genoeg. echt, dan mag ie van mij een end opflikkeren met z'n grote muil terwijl ie nog geeneens een rijbewijs heeft.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:29 schreef LethalNinja het volgende:
Veel verzuurde reacties, maar het zijn helaas voor jou TS ook reacties die je beter goed in je kan opnemen in plaats rebels te gaan doen.
De aanschafwaarde van de auto is echt niet het duurste, das wellicht nog het goedkoopste. Probeer dit aan te nemen.
Hierna komt het pas
- belasting & verzekering, moet je elke maand dokken ook al gebruik je de auto niet
- garage beurten (al is 't al om door de apk te komen) kan bij luxe autos in de duizenden zitten
En dan heb ik de benzine/ diesel nog niet eens genoemd zie je? Auto rijden is gewoon best duur, aan te raden als je echt of best wat vermogen hebt of een vast inkomen. Anders gewoon niet doen. Of een oude auto die je makkelijk kan weg doen en waarvan de afschrijvingen te verwaarlozen zijn.
5 jaarquote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu al bezig, Bradley?
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef rosalinde93 het volgende:
Je vergeet dat hij dit allemaal financiert met zijn wajong uitkeringquote:Op donderdag 3 april 2014 19:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ts is gewoon een verwend rotjong, hij krijgt gratis de auto van z;n ma aangeboden maar dat vindt ie niet 'cool' genoeg. echt, dan mag ie van mij een end opflikkeren met z'n grote muil terwijl ie nog geeneens een rijbewijs heeft.
Ja en gelukkig zijn onderdelen gratisquote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb me heel goed ingelezen. En ik weet dat een Delta of een 156 niet echt goedkoop is in onderhoud (en wegenbelasting) maar met een opa die veel doet qua reparaties en 20+ jaar bij een garage gewerkt heeft zit dat wel goed.
Ongelovelijk dat meisjes uit 1994 al volledige zinnen kunnen schrijven. Ik word oud.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef rosalinde93 het volgende:
93 staat in de user name zelfs maar dan ben je gewoon al 20+ hehquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:20 schreef Zith het volgende:
[..]
Ongelovelijk dat meisjes uit 1994 al volledige zinnen kunnen schrijven. Ik word oud.
Ik... Ik zou dus gewoon meisjes uit 1993 kunnen doen? Hier heb ik mijn hele leven op gewacht. De tijd van het Schede Schenken is aangebroken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:24 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
93 staat in de user name zelfs maar dan ben je gewoon al 20+ heh
Je mag ze het snot voor de ogen naaien. Remmen los zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik... Ik zou dus gewoon meisjes uit 1993 kunnen doen? Hier heb ik mijn hele leven op gewacht. De tijd van het Schede Schenken is aangebroken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |