Dat doe ik... Je bedoelt in een hokje met 1 computer met een man/vrouw er naast?.. Al 2 keer gedaan, maar allebei de keren gezakt door gewoon niet goed leren, en denken van " ooh, ik heb nu 1 weekje even 10 minuten per dag geleerd, nu haal ik het wel"quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef monsterd. het volgende:
Waarom neem je je theorie niet 1 op 1 af? No offence, maar 7 keer zakken is wel erg zonde van het geld.
We hebben ooit eens een Ford Fiesta uit `91 gehad, ding heeft 4 jaar probleem loos gereden, elk jaar naar spanje of frankrijk op vakantie, en zuuiiinniiigggquote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die beweren dat je per definitie een falende auto koopt voor 1000*infinity.
Mijn eerste auto kostte 500, 3 jaar mee gereden en enkel licht onderhoud gehad (hij dronk wel graag een slokje olie, maar dit kostte me ongeveer 30 euro per jaar met action olie.)
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Als ik mijn theorie niet heb komt er ook geen auto, de auto komt er pas als ik mijn TTT heb gehaald (En daarvoor is mijn Theorie nodig)
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag nog niet meteen een auto kopen, ik ga KIJKEN of er een leuke auto tussen zit, als die er tussen zit dan laat ik hem aan de kant houden (Lang leven het kennen van de eigenaar van de garage) en zodra ik mijn TTT heb gehaald (En dus mijn Theorie, want anders mag je geen TTT doen) koop ik die auto
Dat klopt toch gewoon?quote:
Tegen mij bedoeld?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die beweren dat je per definitie een falende auto koopt voor 1000*infinity.
Mijn eerste auto kostte 500, 3 jaar mee gereden en enkel licht onderhoud gehad (hij dronk wel graag een slokje olie, maar dit kostte me ongeveer 30 euro per jaar met action olie.)
Snap het dan malloot, je laat 'm opzij zetten, dat is precies wat ik in eerste instantie zei.quote:Op donderdag 3 april 2014 02:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon?
Ik ga kijken voor een auto, en zodra ik mijn theorie/tussentijdse heb gehaald KOOP ik ook daadwerkelijk een auto.
Sorry "Malloot"quote:Op donderdag 3 april 2014 02:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Snap het dan malloot, je laat 'm opzij zetten, dat is precies wat ik in eerste instantie zei.Ik beweer nergens dat je 'm gaat kopen.
Oké.quote:Op donderdag 3 april 2014 02:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sorry "Malloot"Dat ik even niet goed las.
Er is inderdaad flink wat aan gesleuteld geweestquote:Op woensdag 2 april 2014 23:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]. Maar 5000 voor een Trabant is wel belachelijk duur. Voor ~700 euro heb je er een die door de keuring heen komt en voor ~2500 eentje in perfecte staat. Of is het zo een die omgebouwd is tot cabrio?
Het is dan ook in Bulgarije. Auto staat er inmiddels niet meer opquote:Op woensdag 2 april 2014 23:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik krijg een rode Bulgaarse tekst te zien.
Maar Trabanten zijn echt. Paar jaar geleden bijna zelf ook eentje gekocht.
quote:Op donderdag 3 april 2014 02:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Snap het dan malloot, je laat 'm opzij zetten, dat is precies wat ik in eerste instantie zei.Ik beweer nergens dat je 'm gaat kopen.
Als je al een jaar (of langer) elke dag leert voor je theorie en het nog steeds niet kent, zou je NOOIT je rijbewijs mogen krijgen! Het aantal regels is vrij beperkt en zijn hartstikke simpel. Je gaat me niet vertellen dat je 7 keer zakt op vragen over de min profieldiepte van banden... Ik begin oprecht te twijfelen aan je denkvermogen.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik... Je bedoelt in een hokje met 1 computer met een man/vrouw er naast?.. Al 2 keer gedaan, maar allebei de keren gezakt door gewoon niet goed leren, en denken van " ooh, ik heb nu 1 weekje even 10 minuten per dag geleerd, nu haal ik het wel"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |