quote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Brazilië ook druk ofzo?.
En ik wil graag een keer je verstekbakje lenen.
Ah vandaar. Had gevraagd offie tijd had om na het werk ff wat te eten. Maar hij reageert niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iedereen is druk.We zitten eindelijk in de eindfase van 'alles', dus veel geregel/overleggen...
Dat kan.
Vergaderingen.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah vandaar. Had gevraagd offie tijd had om na het werk ff wat te eten. Maar hij reageert niet..
Dit was een persoonlijk date-verzoek voor die gast met die dikke pens uit Brazilië.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vergaderingen.
Ik heb geen uitnodiging gezien?
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit was een persoonlijk date-verzoek voor die gast met die dikke pens uit Brazilië..
Nee geintje. Ik hoef dat toch niet persé aan iedereen afzonderlijk te vragen dan..
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Bericht van sollicitatie zoals verwacht.. Er zijn momenteel geen functies, maar houden m'n CV wel op de stapel voor de toekomst
Och zit hier niet heel verkeerdquote:Op woensdag 17 april 2013 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Ofwel: daar wordt de open haard van manager mee aangestoken.
Jammer Cue. Ik had het je gegund.
Kom straks wel ff langs denk ik. Heb sierlijsten gehaald, dat is het laatste voor het halletje.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee hoor.
Verstkbakkie kan je straks ophalen, of anders vrijdag. Morgen ben ik er niet en dit weekend zit ik in Zeeland met Wauser.Dus dan kan het dinsdag pas...
Scheelt me een hoop werk.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom straks wel ff langs denk ik. Heb sierlijsten gehaald, dat is het laatste voor het halletje.
Heb geen lijm nodig; gewoon met acrilaatkit. Werkt als een tiet.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Scheelt me een hoop werk.
Nee, sorry maar ik heb de laatste weken erg weinig puf 's avonds.Heb nog wel lijm voor je, om mijn laksheid toch nog een beetje goed te maken.
Ik weet niet of dat lang goed plakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb geen lijm nodig; gewoon met acrilaatkit. Werkt als een tiet.
En maakt niet uit.
Ik heb de laatste tijd juist veel zin om 's avonds dingen te doen, maar niemand kan/wil/heeft zin/weet dat ik zin heb.
Dag Marko,quote:Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Bericht van sollicitatie zoals verwacht.. Er zijn momenteel geen functies, maar houden m'n CV wel op de stapel voor de toekomst
Nice!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dag Marko,
Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken betreft de uitnodiging voor het eerste gesprek. Het gesprek vindt op donderdag 18 april a.s. om 9.15 uur plaats op het kantoor in Almelo.
Yesquote:
Ik heb ook wat gezien in almelooo. Hoop niet dat het hetzelfde is.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yes
Ben t zat om elke dag minimaal 3 uur onderweg te zijn om naar mn werk te gaan.
Hakt er best in elke dag.
en als je dan ook nog 's zaterdags moet werkenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yes
Ben t zat om elke dag minimaal 3 uur onderweg te zijn om naar mn werk te gaan.
Hakt er best in elke dag.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als je dan ook nog 's zaterdags moet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:11 schreef Kreator het volgende:
Heb gisteren nog wel ff snel een nieuwe korte broek gekocht.Blijkbaar heb ik ook jouw berichten geblocked op Facebook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je als je 3 miljard keer per dag een uitnodiging krijgt van dat cholera Candy Crush tyfushoerenpoepspel.![]()
Ja, dat is wel irritant. Kwam ik pas na een tijdje achter.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik ook jouw berichten geblocked op Facebook.
Dat krijg je als je 3 miljard keer per dag een uitnodiging krijgt van dat cholera Candy Crush tyfushoerenpoepspel.
Verstuur ik die dingen sinds gister ook?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik ook jouw berichten geblocked op Facebook.
Dat krijg je als je 3 miljard keer per dag een uitnodiging krijgt van dat cholera Candy Crush tyfushoerenpoepspel.
Nog niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verstuur ik die dingen sinds gister ook?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja heb toevallig gister/vandaag gespeeld en zie dat er niets komt, dus wees gerust
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig maar.
Kreeg net al een '<naam> fertilized a crop on Farmville 2'. Who gives a shit?![]()
![]()
Viezerikquote:Op donderdag 18 april 2013 10:46 schreef Redbaron het volgende:
Moin!
ik heb een kind van 17 achter me aan zitten
Nice.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:46 schreef Redbaron het volgende:
Moin!
ik heb een kind van 17 achter me aan zitten
Moet je ook rood worden, dan komen ze ineens uit alle hoeken en gaten achter je aan!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.
Hoe regel je zoiets? Mij wil het nooit lukken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je ook rood worden, dan komen ze ineens uit alle hoeken en gaten achter je aan!Ik denk eerder dat het door zijn fijne lichaam komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeen idee, ze is in de verste verte niet wat ik zoek in een vrouw.. maar dat figuurquote:Op donderdag 18 april 2013 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.
Hoe regel je zoiets? Mij wil het nooit lukken...
Naam en rugnummer?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geeen idee, ze is in de verste verte niet wat ik zoek in een vrouw.. maar dat figuur
Als ze een pols heeft, zou ze je type moeten zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geeen idee, ze is in de verste verte niet wat ik zoek in een vrouw.. maar dat figuur
Je gaat naar een show van haar? Kewl!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yeaaaah!![]()
![]()
![]()
Oh, wat is ze geil
Dit is de 5e keer dat ik dr Live ga zienquote:Op donderdag 18 april 2013 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat naar een show van haar? Kewl!
ik heb haar vorige gezien .. dat circus.. kom nu niet op de naam. Was ook erg gaaf en idd ook soms geil
Gelukkig mogen smaken verschillenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:54 schreef Kreator het volgende:
Ik vind pink dus echt niet geil. Gewoon niet. Nul. -10.
Zeker. Het was ook geen oordeel ofzo.Maar ja, ik ben dan ook van de Kim Wilde generatie (die ook naar Enschede komt geloof ik)quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig mogen smaken verschillen
Klopt, die komt in Atak!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Het was ook geen oordeel ofzo.Maar ja, ik ben dan ook van de Kim Wilde generatie (die ook naar Enschede komt geloof ik)
Die idd. Gaaf joh! Zou ik ook wel willen.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is de 5e keer dat ik dr Live ga zien
Funhouse, bedoel je. Daar was ik ook bijIk was overal bij (in NL)
Ben je naar Michael Jackson geweest ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ooit nog live gezien in het voorprogramma van een show van Michael Jackson.
2x zelfs. In de kuip. Bad tour en Dangerous tour. Vond het toen heel tof. Nog wel eigenlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je naar Michael Jackson geweest ja?Veet!!
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
2x zelfs. In de kuip. Bad tour en Dangerous tour. Vond het toen heel tof. Nog wel eigenlijk..
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij was het bij Dangerous dat ie met een jetpack aan kwam vliegen. Dat was wel baas.
Ik heb de voorprogramma's niet gezien.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
Cris Cross (oid) was toen nog in het voorprogramma. Die de broek verkeerd om aandeden en dan 'jump, jump'..
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat naar een show van haar? Kewl!
ik heb haar vorige gezien .. dat circus.. kom nu niet op de naam. Was ook erg gaaf en idd ook soms geil
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
2x zelfs. In de kuip. Bad tour en Dangerous tour. Vond het toen heel tof. Nog wel eigenlijk..
Zeg, ik ben David toch niet? Je mag me gerust doodwensen hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg de neiging om 'sterf' te zeggen.. maar dat is volgens mij banwaardig
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeg, ik ben David toch niet? Je mag me gerust doodwensen hoor.
Oh.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh.
Je gaat haar toch wel ballen hoop ik? Nu kan het nog, Bas. Voor je het weet ben je een kale dikke gast net als ik.
dude, doe normaal. ze is tien! jaar jongerquote:Op donderdag 18 april 2013 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh.
Je gaat haar toch wel ballen hoop ik? Nu kan het nog, Bas. Voor je het weet ben je een kale dikke gast net als ik.
En wie weet nog maagd.. grijp je kans zou ik zeggen!quote:Op donderdag 18 april 2013 13:58 schreef Redbaron het volgende:
dude, doe normaal. ze is tien! jaar jonger
Mooi toch.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:58 schreef Redbaron het volgende:
Achtien jaar jonger dan ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Wie? Zij of Baron?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wie weet nog maagd.. grijp je kans zou ik zeggen!
Dat is geen enkel bezwaar.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Bukkertquote:
Precies. Nu kan ie tenminste nog schieten. Dat is over een paar jaar, als ie net zo oud als ons is, wel anders.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: niet geschoten is altijd mis.
Is ze licht ontvlambaar?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pas je op dat ze niet in brand vliegt?
Ik weet nog mijn eerste keer...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies. Nu kan ie tenminste nog schieten. Dat is over een paar jaar, als ie net zo oud als ons is, wel anders.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet nog mijn eerste keer...
...dat ik voor ouwe rimpelpik werd uitgemaakt
Rocks niet, want dan ga ik zuipen en moet morgen werkenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
ONELOVE!![]()
Vanavond nog het café in/naar Rico?
Dat moet ik nog mee makenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet nog mijn eerste keer...
...dat ik voor ouwe rimpelpik werd uitgemaakt
Nu nog 5 als ik mij niet vergisquote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Nog 20 minuten. .en dan weer stukkie fieten naar de fysio
quote:
Waaien doet het inderdaad goed, gelukkig hoef ik nu niet meer naar buitenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:37 schreef Cue_ het volgende:
Anders heb ik gewoon een half uur lang fikse tegenwind. Leuk voor mn fysio
Ik merkte omdat ik balkondeur open had staan.quote:
quote:
Werk je vandaag op de nevenlocatie Maaskantje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:42 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon in trainingsbroek op het werkZit mie lekker!
Beetje brak, verder wel okay.quote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Werk je vandaag op de nevenlocatie Maaskantje?
Gefeest?quote:Beetje brak, verder wel okay.
Het is pas vrijdag hè.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb mezelf na een drukke werkweek getrakteerd op een fles wijn.
STERF!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een flesquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb mezelf na een drukke werkweek getrakteerd op een fles wijn.
Aah ja, dan is t goed te doenquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ja, dan is t goed te doen![]()
Was uiteindelijk naar de kroeg gegaan.. 3 wijntjes gehad.. 1.50 euro moeten betalenHoezo goedkoop avondje.
Nouja zat met twee stamgasten en die delen altijd uit. Doe ik zelf ook, maarja we gingen alledrie vroeg naar huis. Dus enkel m'n eerste wijntje moeten betalen a 1.50 aangezien t lady's night wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
![]()
Dat is niet duur voor 3 wijntjes.
One of the benefits of being a woman.
Dat leer ziet er idd niet mooi uit op foto.. Sowieso plak spul.. niet goed voor naaktheidquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:05 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was 1800 euro, want leer. En is niet mooi op de foto.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:00 schreef Kreator het volgende:
Gisteravond eindelijk 2 bankstellen gezien die ik écht mooi vond. 1 was 1800 euro (te duur) en de ander 10cm te breed..
Dit is bewerkt leer. Dus niet plakkerig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat leer ziet er idd niet mooi uit op foto.. Sowieso plak spul.. niet goed voor naaktheid
Ja, daar rij je dan voor naar Vriezenveen.quote:
ben nog niet thuis geweest he.. en zaterdag ook niet in Hengelo te vinden :-)quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mogge.
Heb je die 17-jarige al uit elkaar getrokken?
Zit op Seats & Sofas te kijken, maar dat is ook niet je van het. Of veel te breed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is bewerkt leer. Dus niet plakkerig.
[..]
Ja, daar rij je dan voor naar Vriezenveen.Wel een enorme zaak trouwens met veel mooi spul.
Ik ook niet. Dan zit ik waarschijnlijk in de bajes van Vlissingen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
...en zaterdag ook niet in Hengelo te vinden :-)
Die breedte is echt kut. Komt door de open haard. denk dat ik dit weekend maar eens wat foto's maak en dan de woonkamer aan de achterkant ga plaatsen (shoppen). Kijken of dat beter is. Dan heb ik meer ruimte. Of ik moet niet zo'n bank nemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zit op Seats & Sofas te kijken, maar dat is ook niet je van het. Of veel te breed.
en terecht als je een 17-jarige zou neuken...quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan zit ik waarschijnlijk in de bajes van Vlissingen.
Is prima legaal hoor, vraag maar aan je zusje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en terecht als je een 17-jarige zou neuken...
Dat is ook een optie.quote:
In theorie is tot 2.70m mogelijk, maar 2,50 zou ideaal zijn ivm gordijnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Zou die van mij eigenlijk wel bij jou passen? Die is 2.50 breed dacht ik.
Okay.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
In theorie is tot 2.70m mogelijk, maar 2,50 zou ideaal zijn ivm gordijnen.
Ja, dat zit wel goed. Huidige bank is ook 2.50quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Okay.
Hou je dan wel genoeg ruimte over tussen de bank en de haard? Want dat wil wel wat warmte afgeven. Hoewel dat bij jou wel redelijk te regelen is.
Sloopwerkzaamheden maak ik altijd af.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
*insert opmerking over beginnen en dan niet afmaken*
Dit loopt tot op de fundering hè. Anders had ik het zelf al gedaan. En dan moet er een nieuwe vloer in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sloopwerkzaamheden maak ik altijd af.
Zijn er honderden van. Wel de goede maat, maar dan lilluk als de nacht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Zelfs Willems Woonwereld heeft niets leuks wat past.
http://www.willemswoonwereld.nl/
Loungbank Arles zou wel passen, maar is niet mijn smaak.
Goed bezig man! Kerel gewoon met een S-klasse naar Hulst...quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, de laatste uurtjes in Goes gaan in... om 13u heb ik de laatste keer de taxi naar Hulst
Ik heb net twee saucijzenbroodjes gekocht.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu nog even eindgesprek, dan eten en om 13u de taxi
Flinke bips heeft ze welquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet niet met wie je een gesprek hebt, maar ik zou hem/haar keihard kontneuk'n!
Geen idee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:11 schreef Cue_ het volgende:
Programma gebouwd in Visual Studie (C++) . Als ik hem debug dan is een connectie naar een server erg snel (ophalen van een openstreepmap kaart). Start ik hem op vanuit de release versie. is ie traag, echt traag..
Jullie enig idee?
jammerquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Geen idee.
Wat ik wel weet, is dat het Visual Studio heet.
Connecties maken met andere systemen in Visual Studio heb ik geen ervaring mee.quote:
Nouja de connectie werkt. Alleen de snelheid verschilt of ik hem opstart vanuit een release versie (de .exe) .. of vanuit VS zelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Connecties maken met andere systemen in Visual Studio heb ik geen ervaring mee.Niet in Visual Basic en dus zeker niet in C++.
Hoi Cuequote:Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Mensen.. tis vrijdag.. doe eens posten!
Ratel
Kreaquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef Kreator het volgende:
Ratel..
Nog wilde plannen dit weekend dan? Ik heb vrij weinig op de agenda staan. Misschien zondag even naar Ootmarsum.
Draganquote:
Als jij 'chillen' zegt, dan zie ik je zo op de bank zitten:quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
KreaGeen plannen. Gewoon lekker chillen.
En ik er naast.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als jij 'chillen' zegt, dan zie ik je zo op de bank zitten:.
Jij hebt de boobies van ratel naast je op de bank zitten en dan ga je FM spelen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En ik er naast.Met een laptop op schoot.
Met Football Manager.
Kunnen ze mooi bouncen als ik de Bekerfinale win.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt de boobies van ratel naast je op de bank zitten en dan ga je FM spelen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spring voor Twente, spring voor Twente!
Misschien wel.. Maar dan nog moet ik nog een uurtje of twee volmakenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:
...om op te staan.
Nog even volhouden Kjoetje!
Kan je niet wat eerder weg?
Doe als Babs, gewoon lekker een uurtje gaan schijten. Dan ben je al op de helft.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien wel.. Maar dan nog moet ik nog een uurtje of twee volmaken
Dat doe ik altijd smorgensquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Doe als Babs, gewoon lekker een uurtje gaan schijten. Dan ben je al op de helft.
Ik ook!quote:
Verbinding is op de wc wat slecht.. dus speel dan altijd spelletjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ook!![]()
Je kan ook net doen alsof je aan het poepen bent hè. Maar eigenlijk zit je dan gewoon op het deksel te Fokken met je smartphone.
Heb je wel eens Football Manager gespeeld?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verbinding is op de wc wat slecht.. dus speel dan altijd spelletjesMaar dat doe ik nu ook wle gewoon achter de pc. Zit toch alleen
Dat lag in de lijn der verwachtingen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Dat Koningslied is ook niet echt je van het
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je wel eens Football Manager gespeeld?![]()
Broodje schaap in de stad denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik moet ook nog boodschappen doen..
Ik wil best een poging doen, maar ik ben niet zo'n ster in dingen uitleggen aan n00bs (nofi).quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Even kaarten voor de chippendales regelen in november
Ik hoor het alweerquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil best een poging doen, maar ik ben niet zo'n ster in dingen uitleggen aan n00bs (nofi).Bovendien is het een voetbalspel en best complex, dus ik denk dat je binnen 10 seconden de aandacht verliest.
Wie zetten we vandaag rechts op het middenveld tegen SC Heerenveen? Krohn-Dehli omdat ie een assist-baas is maar die we eigenlijk beter sparen voor de CL-wedstrijd van volgende week, of Bajrami die links beter presteert dan rechts. Of toch Berghuis een kans gunnen?quote:
Lekker weer ervoor wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Broodje schaap in de stad denk ik.
Goed antwoord! En Ola links i.p.v. Chadli.quote:
Heb heel optimistisch een t-shirt aangetrokken vanmorgen.quote:
Dit deed ik gisteren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb heel optimistisch een t-shirt aangetrokken vanmorgen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit deed ik gisteren.. 450x commentaar op gehad ook.
Sinds zaterdag al t-shirt en goed te doen,, lente moet je blijkbaar afdwingen in NLquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb heel optimistisch een t-shirt aangetrokken vanmorgen.
het mag rustig wat minderquote:
vroeg en werkenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:02 schreef Kreator het volgende:
Aangehouden op de a35 omdat ik 110 reed waar ik 100 mocht en de pliesie inhaalde.
Geen boete..
Levensgevaarlijk gek!quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:02 schreef Kreator het volgende:
Aangehouden op de a35 omdat ik 110 reed waar ik 100 mocht en de pliesie inhaalde.
Geen boete..
Het irriteerde hem dat ik hem even daarvoor met 135 inhaalde terwijl hij 110 reed. Typisch een snor.quote:
Kom straks wel ff weer kijken.quote:Op zondag 21 april 2013 11:52 schreef Daywalk3r het volgende:
In de trein naar Eanske. Startnummer 5496 voor de 10k. Blauw shirt, zwarte korte broek met oranje erin en oranje asiscs.
Daar is het nu inderdaad mooi weer voorquote:Op zondag 21 april 2013 13:58 schreef rulerofdeath het volgende:
Zometeen mooi stukje toeren op de motor
quote:
Was niet best neequote:Op zondag 21 april 2013 15:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee
Gelukkig niet zo te lezen, prutsers
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op maandag 22 april 2013 10:51 schreef Cue_ het volgende:
En over 2 weken heb je die droom alweer weg laten ebben?
Gaat vaak zo met van die spontane ingevingen na aanleiding van een evenement dat is geweest / of iets dat je gezien hebt.quote:
Merciquote:Op maandag 22 april 2013 11:04 schreef Redbaron het volgende:
er is er een jarig, hoera hoera...
GEFELICITEERD Hen
Ik ben het al een tijd van plan en heb gisteren gewoon de knoop doorgehakt.quote:Op maandag 22 april 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Gaat vaak zo met van die spontane ingevingen na aanleiding van een evenement dat is geweest / of iets dat je gezien hebt.
nice!quote:Op maandag 22 april 2013 11:10 schreef Kreator het volgende:
Ik ben het al een tijd van plan en heb gisteren gewoon de knoop doorgehakt.
Suiker is overrated. Koffie zwartquote:Op maandag 22 april 2013 12:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kutzooi, suiker op.Daar gaat mn lekkere net gezette bakkie.
Geen knappe hunk als buurman?quote:Op maandag 22 april 2013 12:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kutzooi, suiker op.Daar gaat mn lekkere net gezette bakkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |