Kunnen ze mooi bouncen als ik de Bekerfinale win.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt de boobies van ratel naast je op de bank zitten en dan ga je FM spelen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spring voor Twente, spring voor Twente!
Misschien wel.. Maar dan nog moet ik nog een uurtje of twee volmakenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:
...om op te staan.
Nog even volhouden Kjoetje!
Kan je niet wat eerder weg?
Doe als Babs, gewoon lekker een uurtje gaan schijten. Dan ben je al op de helft.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien wel.. Maar dan nog moet ik nog een uurtje of twee volmaken
Dat doe ik altijd smorgensquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Doe als Babs, gewoon lekker een uurtje gaan schijten. Dan ben je al op de helft.
Ik ook!quote:
Verbinding is op de wc wat slecht.. dus speel dan altijd spelletjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ook!![]()
Je kan ook net doen alsof je aan het poepen bent hè. Maar eigenlijk zit je dan gewoon op het deksel te Fokken met je smartphone.
Heb je wel eens Football Manager gespeeld?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verbinding is op de wc wat slecht.. dus speel dan altijd spelletjesMaar dat doe ik nu ook wle gewoon achter de pc. Zit toch alleen
Dat lag in de lijn der verwachtingen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Dat Koningslied is ook niet echt je van het
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je wel eens Football Manager gespeeld?![]()
Broodje schaap in de stad denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik moet ook nog boodschappen doen..
Ik wil best een poging doen, maar ik ben niet zo'n ster in dingen uitleggen aan n00bs (nofi).quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Even kaarten voor de chippendales regelen in november
Ik hoor het alweerquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil best een poging doen, maar ik ben niet zo'n ster in dingen uitleggen aan n00bs (nofi).Bovendien is het een voetbalspel en best complex, dus ik denk dat je binnen 10 seconden de aandacht verliest.
Wie zetten we vandaag rechts op het middenveld tegen SC Heerenveen? Krohn-Dehli omdat ie een assist-baas is maar die we eigenlijk beter sparen voor de CL-wedstrijd van volgende week, of Bajrami die links beter presteert dan rechts. Of toch Berghuis een kans gunnen?quote:
Lekker weer ervoor wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Broodje schaap in de stad denk ik.
Goed antwoord! En Ola links i.p.v. Chadli.quote:
Heb heel optimistisch een t-shirt aangetrokken vanmorgen.quote:
Dit deed ik gisteren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb heel optimistisch een t-shirt aangetrokken vanmorgen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit deed ik gisteren.. 450x commentaar op gehad ook.
Sinds zaterdag al t-shirt en goed te doen,, lente moet je blijkbaar afdwingen in NLquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb heel optimistisch een t-shirt aangetrokken vanmorgen.
het mag rustig wat minderquote:
vroeg en werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |