quote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Brazilië ook druk ofzo?.
En ik wil graag een keer je verstekbakje lenen.
Ah vandaar. Had gevraagd offie tijd had om na het werk ff wat te eten. Maar hij reageert niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iedereen is druk.We zitten eindelijk in de eindfase van 'alles', dus veel geregel/overleggen...
Dat kan.
Vergaderingen.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah vandaar. Had gevraagd offie tijd had om na het werk ff wat te eten. Maar hij reageert niet..
Dit was een persoonlijk date-verzoek voor die gast met die dikke pens uit Brazilië.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vergaderingen.
Ik heb geen uitnodiging gezien?
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit was een persoonlijk date-verzoek voor die gast met die dikke pens uit Brazilië..
Nee geintje. Ik hoef dat toch niet persé aan iedereen afzonderlijk te vragen dan..
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Bericht van sollicitatie zoals verwacht.. Er zijn momenteel geen functies, maar houden m'n CV wel op de stapel voor de toekomst
Och zit hier niet heel verkeerdquote:Op woensdag 17 april 2013 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Ofwel: daar wordt de open haard van manager mee aangestoken.
Jammer Cue. Ik had het je gegund.
Kom straks wel ff langs denk ik. Heb sierlijsten gehaald, dat is het laatste voor het halletje.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee hoor.
Verstkbakkie kan je straks ophalen, of anders vrijdag. Morgen ben ik er niet en dit weekend zit ik in Zeeland met Wauser.Dus dan kan het dinsdag pas...
Scheelt me een hoop werk.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom straks wel ff langs denk ik. Heb sierlijsten gehaald, dat is het laatste voor het halletje.
Heb geen lijm nodig; gewoon met acrilaatkit. Werkt als een tiet.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Scheelt me een hoop werk.
Nee, sorry maar ik heb de laatste weken erg weinig puf 's avonds.Heb nog wel lijm voor je, om mijn laksheid toch nog een beetje goed te maken.
Ik weet niet of dat lang goed plakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb geen lijm nodig; gewoon met acrilaatkit. Werkt als een tiet.
En maakt niet uit.
Ik heb de laatste tijd juist veel zin om 's avonds dingen te doen, maar niemand kan/wil/heeft zin/weet dat ik zin heb.
Dag Marko,quote:Op woensdag 17 april 2013 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Bericht van sollicitatie zoals verwacht.. Er zijn momenteel geen functies, maar houden m'n CV wel op de stapel voor de toekomst
Nice!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dag Marko,
Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken betreft de uitnodiging voor het eerste gesprek. Het gesprek vindt op donderdag 18 april a.s. om 9.15 uur plaats op het kantoor in Almelo.
Yesquote:
Ik heb ook wat gezien in almelooo. Hoop niet dat het hetzelfde is.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yes
Ben t zat om elke dag minimaal 3 uur onderweg te zijn om naar mn werk te gaan.
Hakt er best in elke dag.
en als je dan ook nog 's zaterdags moet werkenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yes
Ben t zat om elke dag minimaal 3 uur onderweg te zijn om naar mn werk te gaan.
Hakt er best in elke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |