Bukkertquote:
Precies. Nu kan ie tenminste nog schieten. Dat is over een paar jaar, als ie net zo oud als ons is, wel anders.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: niet geschoten is altijd mis.
Is ze licht ontvlambaar?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pas je op dat ze niet in brand vliegt?
Ik weet nog mijn eerste keer...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies. Nu kan ie tenminste nog schieten. Dat is over een paar jaar, als ie net zo oud als ons is, wel anders.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet nog mijn eerste keer...
...dat ik voor ouwe rimpelpik werd uitgemaakt
Rocks niet, want dan ga ik zuipen en moet morgen werkenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
ONELOVE!![]()
Vanavond nog het café in/naar Rico?
Dat moet ik nog mee makenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet nog mijn eerste keer...
...dat ik voor ouwe rimpelpik werd uitgemaakt
Nu nog 5 als ik mij niet vergisquote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Nog 20 minuten. .en dan weer stukkie fieten naar de fysio
quote:
Waaien doet het inderdaad goed, gelukkig hoef ik nu niet meer naar buitenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:37 schreef Cue_ het volgende:
Anders heb ik gewoon een half uur lang fikse tegenwind. Leuk voor mn fysio
Ik merkte omdat ik balkondeur open had staan.quote:
quote:
Werk je vandaag op de nevenlocatie Maaskantje?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:42 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon in trainingsbroek op het werkZit mie lekker!
Beetje brak, verder wel okay.quote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Werk je vandaag op de nevenlocatie Maaskantje?
Gefeest?quote:Beetje brak, verder wel okay.
Het is pas vrijdag hè.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb mezelf na een drukke werkweek getrakteerd op een fles wijn.
STERF!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een flesquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb mezelf na een drukke werkweek getrakteerd op een fles wijn.
Aah ja, dan is t goed te doenquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ja, dan is t goed te doen![]()
Was uiteindelijk naar de kroeg gegaan.. 3 wijntjes gehad.. 1.50 euro moeten betalenHoezo goedkoop avondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |