SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Noem je dat zo tegenwoordig ja?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nog een spelletje doen en dan lekker op tijd naar bed (denk ik)
Jaquote:
Speel ze en slaap zequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nog een spelletje doen en dan lekker op tijd naar bed (denk ik)
Trustequote:
Dat meen je niet?quote:
quote:
Geniet ervan schatquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Speel ze en slaap ze.
Ik ga een prisonbreak kijken.
quote:
Klinkt gezellig, maar ook vermoeiend. Trusten alvast muhahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik lig er al in, beetje ouwehoeren op wa
Gisteravond stuurde ze dat als ik mn spullen toch wil hebben, ik ze op kan halen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
En wat smst ze dan? Sorry, ik ben nieuwsgierig
Slecht geslapen, 05:17 klaar wakker, half 7 eruit, aangekleed en gaan lopen.quote:
Oh, da's minder.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slecht geslapen, 05:17 klaar wakker, half 7 eruit, aangekleed en gaan lopen.
Nu ff lekker douchen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 06:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteravond stuurde ze dat als ik mn spullen toch wil hebben, ik ze op kan halen.
Dikke doei. Gestuurd dat zij het maar op stuurt en las vanmorgen weer hetzelfde smsje wat ze als antwoord daarop stuurde
Goedemorgen trouwens
Ik vind het wel schattig hoe wanhopig ze isquote:
She wants the D(ick)quote:Op woensdag 17 april 2013 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien omdat ik mijn koffie nog nie op heb maar uhm ik snap em nie
Goedemorgen wijffiequote:
Bijna wakker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna wakker hoor
Heus, echt waar...Hoe komt het dat je zo slecht had geslapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Kopzorgen en normaal is het dat als ik mijn kussen raak dat ikquote:Op woensdag 17 april 2013 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo slecht had geslapen?
Dat is wel zo prettigquote:Op woensdag 17 april 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
normaal is het dat als ik mijn kussen raak dat ik![]()
Ik kan me nog al die jaren herinneren dat ik dat niet kon, daardoor waardeer ik het nog meerquote:Op woensdag 17 april 2013 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
9 van de 10 keer wel... binnen 5 minuten weg
Thanksquote:Op woensdag 17 april 2013 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan me nog al die jaren herinneren dat ik dat niet kon, daardoor waardeer ik het nog meer
ik wens je voor vannacht meer geluk
Dat instort-gedeelte heb ik vaak last van. Niet leukquote:Op woensdag 17 april 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks
en anders stort ik vanzelf wel weer een keer in
Gohquote:Op woensdag 17 april 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat instort-gedeelte heb ik vaak last van. Niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gohik vind het wel tof
Jij hebt nog dat je meestal binnen 5 minuten slaapt. Dat lukt mij alleen als ik flink heb gedronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het godsgruwelijk irritant.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig hoe wanhopig ze is
Ja dat is gewoon comazuipen, zo kan ik het ook he?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt nog dat je meestal binnen 5 minuten slaapt. Dat lukt mij alleen als ik flink heb gedronken
Logischquote:Op woensdag 17 april 2013 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het godsgruwelijk irritant.
dit gaat over een ex neem ik aan?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het godsgruwelijk irritant.
Ghehequote:Op woensdag 17 april 2013 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon comazuipen, zo kan ik het ook he?
Tuurlijk, zo zijn exen, duh.quote:
Duur grapjequote:Op woensdag 17 april 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Maar om dat nou elke avond te doen![]()
omdat je dronken niet gaat liggen stressen hoogstwaarschijnlijk?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt nog dat je meestal binnen 5 minuten slaapt. Dat lukt mij alleen als ik flink heb gedronken
Stress is behoorlijk aanwezig hier jaquote:Op woensdag 17 april 2013 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je dronken niet gaat liggen stressen hoogstwaarschijnlijk?
Ik spreek nog maar 2 exen, 1 want vader oudste, en de 2e is een goede vriendquote:Op woensdag 17 april 2013 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
heb maar 1 gekke ex.. de rest kan ik prima mee door een deur
Ik zou mijn ex wel willen spreken hoorquote:
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 17 april 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
1 ex belde me altijd dronken op![]()
Dat vond ik altijd wel grappig
Ja man die lalde er op losquote:
Herkenbaar...quote:Op woensdag 17 april 2013 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk heb ik vandaag best een drukke dag.
Ik heb alleen vet veel moeite met opstarten![]()
Eerst nog maar een bak thee!!
Kut is dat hequote:
Zit je dan... een week op je bank...quote:Op woensdag 17 april 2013 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut is dat he![]()
Ik zit nu ook te wachten tot ik word terug gebeld door een instantie, dat kan vast wel een week gaan duren
Kon dat maarquote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit je dan... een week op je bank...
Ja om al die thee die ik drink als ik op de bank zit te lozen!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee je moet toch naar de wc enzulks
teiltje eronder?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja om al die thee die ik drink als ik op de bank zit te lozen!
Dat is bah!!quote:
Succesquote:
Anders doe je het even voor... ?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SuccesNja beter dan lopen.
Weet je nog wel hoe je moet fietsen?
In het geval van Tam is een betere vraag of ze nog wel kan fietsenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SuccesNja beter dan lopen.
Weet je nog wel hoe je moet fietsen?
Ik ben al op het werk, anders had ik graag geholpen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders doe je het even voor... ?
Toeter ook gemonteerd?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben al op het werk, anders had ik graag geholpen.
En de zijwieltjes e.d. erop gemonteerd. En zo'n oranje vlag.
Nee ook vergeten. Damn.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toeter ook gemonteerd?
[ afbeelding ]
Oh dit neemt wel heel erge vormen aanquote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
Zit je in een meeting, word je gebeld
Beter was dat m'n ex niet
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar ik gerust een dagomzet van fl 1,95 hadquote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
jezelf zo vervelen als dat ik vandaag doe is ook niet leuk
geef mij maar drukte...
Mja ik ga altijd andere dingen doen als het rustig is. Leren, ander werk zoeken, stage zoeken, fokken, 9gaggen, mailtjes sturen.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
jezelf zo vervelen als dat ik vandaag doe is ook niet leuk
geef mij maar drukte...
Gelukkig maarquote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
Oh het was iemand van de rechtsbijstand dat de schade in behandeling is en er een expert gestuurd wordt
Is toch handig?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:07 schreef Tamashii het volgende:
Deze trein ook. Waarom plaats je tvs in een trein die de weg laten zien?
Haha ook gedaan ja. Lekker aardbeien verkopen en mensen laten proeven op straat. Niemand koopt die dingen hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar ik gerust een dagomzet van fl 1,95 had![]()
DAT was pas kut!
Als het misschien van dezelfde rit was geweest, maar een hele andere treinreisquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha ook gedaan ja. Lekker aardbeien verkopen en mensen laten proeven op straat. Niemand koopt die dingen hoor
Ik vond het ook altijd kut als onze folder pauper niet op tijd foldertjes brachtquote:Op woensdag 17 april 2013 11:24 schreef Tamashii het volgende:
Maarja gekke banen gekke mensen. Toen ik folderde had ik eigenlijk na 4 weken wel gezien maar toch geld willen dus ging ik het te laat doen en op zondag enzo. Serieus mensen die letten op folders...
Pfffft! Ga es vegen joh.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd kut als onze folder pauper niet op tijd foldertjes bracht
Ga jij maar lekker lopenquote:
Koeien melkenquote:
die gaan ongelezen de kliko in, ben te lui om een nee-nee sticker te regelenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd kut als onze folder pauper niet op tijd foldertjes bracht
Echt he!!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 11:48 schreef rival het volgende:
Toen ik de zondagochtend krant rondbracht deed ik dat soms zaterdagavond laat al.. als ik zondag moest voetballen....
kreeg ik klachten, dat ie te vroeg binnen was....
dan lees je hem toch nog niet
Is daar iets mis mee? HEAH?quote:
Ik snap dat nietquote:Op woensdag 17 april 2013 11:48 schreef rival het volgende:
Toen ik de zondagochtend krant rondbracht deed ik dat soms zaterdagavond laat al.. als ik zondag moest voetballen....
kreeg ik klachten, dat ie te vroeg binnen was....
dan lees je hem toch nog niet
Alstublieftquote:Op woensdag 17 april 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
die gaan ongelezen de kliko in, ben te lui om een nee-nee sticker te regelen
Echt he? Luiheid ten topquote:Op woensdag 17 april 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alstublieft![]()
http://www.purmerend.nl/formulier/neeja-sticker
Of moet ik hem ook nog voor je invullen?![]()
Hij gaat heus wel zeggen dat ik hem ook moet invullen. Of iets als, heb je hem nog niet ingevuld dan?quote:
quote:
Wat hebben die mensen toch een zorgeloos leven als ze zich daar druk over kunnen makenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap dat niet![]()
Ik krijg nu ook de zondagskrant ook op zaterdag
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben die mensen toch een zorgeloos leven als ze zich daar druk over kunnen maken
dankje!quote:Op woensdag 17 april 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alstublieft![]()
http://www.purmerend.nl/formulier/neeja-sticker
Of moet ik hem ook nog voor je invullen?![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 april 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
dankje!
ik ben voor de nee/ ja gegaan!
Soms wel hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
Er zit ook serieus nooit wat boeiends tussen die folders
Kleine winkelgalerij?quote:Winkels, scholen...
Bij de ingang van de wijk aan de W. de Vries Robbéweg bevinden zich twee opvallende gebouwen. Een dependance van het Merewadecollege en het districtskantoor van de politie. Dienstencentrum De Bogerd neemt een centrale plaats in de Lingewijk in waar senioren uit de wijk wonen. In de wijk bevinden zich een supermarkt en een kleine winkelgalerij. In de Lingewijk is ook een openbare basisschool gevestigd.
Geen nieuwe lijken meer in mijn achtertuinquote:De ijsbaan van de plaatselijke ijsclub ligt in dit gedeelte van de stad. In de wijk liggen drie begraafplaatsen, waarvan alleen de Algemene Begraafplaats incidenteel nog in gebruik is. Op de Joodse begraafplaats en de Rooms-katholieke begraafplaatsen worden geen personen meer ter aarde besteld.
Lol ik voel me niet eens Gorcummerquote:Bewoners
De bewoners van de Lingewijk voelen zich echte Lingewijkers!
vind het wel handig om te weten wanneer het bier en/of cola ergens in de aanbieding is.... maar daar heb je internet ook wel voorquote:Op woensdag 17 april 2013 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
Er zit ook serieus nooit wat boeiends tussen die folders
Dat weet ikquote:Op woensdag 17 april 2013 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
al die voorgestelde reacties waren trouwens wel waarheid.
Vaatwastabletten van de lidl, zijn best verrassend goed, doosje 40stuks voor 3 euroquote:Op woensdag 17 april 2013 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
vind het wel handig om te weten wanneer het bier en/of cola ergens in de aanbieding is.... maar daar heb je internet ook wel voor
trouwens, ook met dingen als schijtpapier en vaatwastabletten e.d... soms zijn die 2 halen 1 betalen... dan ben je weer blij dat je de folder hebt gezien
goed bezigquote:Op woensdag 17 april 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Over vaatwastabletten gesproken... ik ga de afwas maar eens doen... ouderwets... met de hand
die W5 dingen van de reclame bedoel je?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vaatwastabletten van de lidl, zijn best verrassend goed, doosje 40stuks voor 3 euro
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
die W5 dingen van de reclame bedoel je?
instant noodles. Water koken en erop gieten. Klaarquote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen idee wat ik vanavond zal eten.
Zwaar tafelen kan niet want kiddo moet trainen, overigens heeft dat snotjong al een behoorlijk atletisch lichaam dat is gewoon niet leuk meer, maar het moet wel vullen.
Oh en ik moet er zo min mogelijk tijd voor in de keuken doorbrengen!
Ghehequote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
instant noodles. Water koken en erop gieten. Klaar
O, ik werd gek van al dat papierwerk dat ik binnen kreeg. Een nee-nee sticker regelen vond ik nog de betere optie dan steeds naar de papierbak te moeten gaan met al die troepquote:Op woensdag 17 april 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik sinds kort vanaf gestapt...schijnt toch niet zo heel goed te zijn voor je lichaam.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
instant noodles. Water koken en erop gieten. Klaar
die papierbak staat in mijn voortuinquote:Op woensdag 17 april 2013 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, ik werd gek van al dat papierwerk dat ik binnen kreeg. Een nee-nee sticker regelen vond ik nog de betere optie dan steeds naar de papierbak te moeten gaan met al die troep
Pardon?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
die papierbak staat in mijn voortuin
maar heb net een stikker geregeld
Kan best. Ik kocht altijd van die jumboverpakkingen van calgon of finish ofzo bij de kruidvat.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
ja die kwamen volgens die reclame als beste uit de CB test
Hij stond al ingevuld bij mij ik wist alleen niet of je nee/ja of nee/nee wildequote:Op woensdag 17 april 2013 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
voor props had je hem in moeten vullen
Dus ik heb het nog voor niks in moeten vullen ook............quote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stond al ingevuld bij mij ik wist alleen niet of je nee/ja of nee/nee wilde
Luie hondquote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dus ik heb het nog voor niks in moeten vullen ook............
Als postbezorger zag ik wel eens Ja-Ja-en-een-kusje-voor-de-postbode stickersquote:Op woensdag 17 april 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Wat stom...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef substep het volgende:
[..]
Als postbezorger zag ik wel eens Ja-Ja-en-een-kusje-voor-de-postbode stickers
Mij stonden ze op te wachten met thee, dozen merci, koekjes enzquote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef substep het volgende:
[..]
Dan kennen ze mijn postbode zeker niet....quote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef substep het volgende:
[..]
wat LoLa zegtquote:Op woensdag 17 april 2013 14:21 schreef substep het volgende:
[..]
spul is niet te vreten man. astronauten voedselquote:Op woensdag 17 april 2013 14:03 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Daar ben ik sinds kort vanaf gestapt...schijnt toch niet zo heel goed te zijn voor je lichaam.
Die noodles zijn omringd met een of ander laagje....
Jammer, vond het altijd lekker...
Dat dus, mijn opa is nog knapper en die is al 3 jaar doodquote:Op woensdag 17 april 2013 14:28 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dan kennen ze mijn postbode zeker niet....
Die laat ik mijn hond nog niet eens zoenen!!!
Ach, die bami soepjes van YumYum etc, zijn wel ok...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
spul is niet te vreten man. astronauten voedsel
Jij kent mijn postbode??...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dus, mijn opa is nog knapper en die is al 3 jaar dood
Dat blijkt wel ja...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we beide niet een heel aantrekkelijke postbode?
scherp observatievermogen jijquote:
Dat dit kan in NLquote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja...
Onbegrijpelijk....
Nou je het zegt.....quote:
Huuuu awkwardquote:Op woensdag 17 april 2013 15:07 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nou je het zegt.....
Misschien is het Alberto wel....
In een undercover actie....
Die herken je wel hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:07 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nou je het zegt.....
Misschien is het Alberto wel....
In een undercover actie....![]()
First world problemsquote:Op woensdag 17 april 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Mama, wil je kokosbrood voor mij meenemen?
- Natuurlijk jongen!
Ik heb mn eigen een breuk gezocht in die winkel verdomme
Das belegquote:Op woensdag 17 april 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
- Natuurlijk jongen!
LOL!!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das beleg
Jij keek.bij het brood zeker
Ik keek bij het beleg want ik weet dat het beleg is.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das beleg
Jij keek.bij het brood zeker
Fles > blikquote:Op woensdag 17 april 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek bij het beleg want ik weet dat het beleg is.
Ze hadden het alleen verstopt onder zakjes hagelslag!!
Maar de supermarkt heeft tegenwoordig wel blikjes HJ![]()
![]()
Klopt helemaalquote:
En toch bevat het geen kunstmatige kleurstoffen en conserveringsmiddelenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:14 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!!!
Die chemische kleuren kan je toch niet missen????
Is dat dat beleg?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
- Natuurlijk jongen!
Meen je dat serieus??quote:Op woensdag 17 april 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toch bevat het geen kunstmatige kleurstoffen en conserveringsmiddelen
Omdat een krat zwaar isquote:Op woensdag 17 april 2013 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom dan zo blij dat ze blikjes hebben?
Ik ben trots op je!!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
Huppel, ik heb daarnet een tenenkrommend stukje tekst grammaticaal verbeterd.
Ik vond mijn tas al zwaar zat en ik had echt geen zin om 2x te lopen oid!!quote:
Volgens mij is er maar 1 merk en dat is junglequote:Op woensdag 17 april 2013 15:23 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Meen je dat serieus??
Lijkt me zo hard voor te stellen als ik die kleuren zie....
Dus een lui mietjequote:Op woensdag 17 april 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!!
Pak nu maar een snoepje
[..]
Ik vond mijn tas al zwaar zat en ik had echt geen zin om 2x te lopen oid!!
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben trots op je!!
Pak nu maar een snoepje
Nooooooit geweten...quote:Op woensdag 17 april 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 merk en dat is jungleen ik weet nog van VROEGAH dat ik dat wel mocht
et voila...quote:Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nooooooit geweten...
Maar klopt!!
Het is in verschillende smaken te koop, ieder met een eigen kleur zoals wit, roze, geel en bruin.
Het witte kokosbrood heeft de natuurlijke kleur (van kokos). In de roze wordt karmijnzuur gebruikt als kleurstof, in de gele wordt curcumine of luteine gebruikt. In het bruine kokosbrood zit cacao.
Door het gebruik van gelatine is kokosbrood niet per se geschikt voor vegetariërs.
bron: Wiki....
Ook jij kan te ver gaan hequote:
Gelukkig heb ik het niet voor jou gehaaldquote:
Haal maar popcorn.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het niet voor jou gehaald
Dat merk je vanzelf welquote:Op woensdag 17 april 2013 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat wil je daar aan gaan doen dan?
Was je van plan langs te komen dan?quote:
Nee, maar het is leuk als Jules je lastig valtquote:Op woensdag 17 april 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was je van plan langs te komen dan?
quote:
Kutbeest viel net mn voet aanquote:Op woensdag 17 april 2013 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar het is leuk als Jules je lastig valt
Ga je trouwen met Ries dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Heb je al zin in het grote feest?
Waar haal jij het idee vandaan dat ik überhaupt ooit zal gaan trouwen?quote:
Ik verwacht dat hij elk moment een aanzoek kan gaan doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat ik überhaupt ooit zal gaan trouwen?
Vrouw naar mijn hart...quote:Op woensdag 17 april 2013 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat ik überhaupt ooit zal gaan trouwen?
De vorige die mij een aanzoek deed heb ik keihard in zn gezicht uitgelachenquote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij elk moment een aanzoek kan gaan doen.
Ghehe op facebook.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij elk moment een aanzoek kan gaan doen.
Sowiesoquote:
LOL!!quote:
Ik denk dat het een type is die geen nee accepteert.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vorige die mij een aanzoek deed heb ik keihard in zn gezicht uitgelachen![]()
Het feit dat er een aanzoek wordt gedaan wil echt niet zeggen dat er ook getrouwd gaat worden!!
En ik heb hem koest gekregen door even goed boos te worden op hem
Dan heeft ie sowieso een foute aan mij en kan ie beter vrolijk doorzoekenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een type is die geen nee accepteert.
Dat soort typesquote:Op woensdag 17 april 2013 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een type is die geen nee accepteert.
Klopt, want ik ga niet trouwenquote:
Die bestaat niet....quote:Op woensdag 17 april 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ook niet als je de liefde van je leven hebt?
Ik heb niet het idee dat er zoiets bestaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Trouwen voor het feest.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die bestaat niet....
En dat is niet lullig bedoeld naar Cryo maar nee ik geloof daar niet (meer) in
En dan nog al was dat wel het geval, daar hoef ik niet voor te trouwen
Ik denk dat dat een beetje een wassen neus is...quote:Op woensdag 17 april 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik eigenlijk wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er zoiets bestaat.
Prima tochquote:
Dan was ze niet de ware.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet als je denkt dat de ware al bij je weg is gegaan.
Dan was ze toch niet de ware voor jou?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best kan, maar dat ik dus blijkbaar niet de ware voor haar was.
Maar dat kan ook zonder die poppenkast dat trouwen heetquote:
Ik heb daarna nooit meer zulke sterke gevoelens gehad voor wie dan ook.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan was ze toch niet de ware voor jou?
De ware is, naar mijn idee, degene die jou als als zijn/haar ware ziet, behandeld, respecteert en eert.
quote:
ja ik kan elk weekend feestjes houden, met elke reden..... wat een bitterheid zeg!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat kan ook zonder die poppenkast dat trouwen heet
Wanneer geef je feest dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet te trouwen![]()
![]()
![]()
Was het je eerste liefde?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb daarna nooit meer zulke sterke gevoelens gehad voor wie dan ook.
Dat bedoel ik ... daar hoef je niet voor te trouwenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ja ik kan elk weekend feestjes houden, met elke reden..... wat een bitterheid zeg!
KLOPT!!quote:
Kloptquote:
Just say whenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:15 schreef MOON76 het volgende:
[..]
KLOPT!!
Zit er aan te denken om een scheidingsfeest te houden....:)
Over die feestjes maakte ik een grapje maar meets doe ik echt niet meerquote:
Ohh....nou dat scheelt weer een uitnodiging...quote:
Whahahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 16:15 schreef MOON76 het volgende:
[..]
KLOPT!!
Zit er aan te denken om een scheidingsfeest te houden....:)
Wat saai en burgerlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik ga weer even verder met huishoudelijke taken
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over die feestjes maakte ik een grapje maar meets doe ik echt niet meer
Em je deed niet aan feestjes?????...quote:
Het blijft een vrouwquote:Op woensdag 17 april 2013 16:16 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Em je deed niet aan feestjes?????...
Waarom niet....quote:
Je doet het dan ook voor het trouwen zelf.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ... daar hoef je niet voor te trouwen
LOL!!quote:
Stiekem ben jij ook gewoon een hopeloze romanticus hequote:Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Je doet het dan ook voor het trouwen zelf.
Voor die mooie romantische dag met je geliefde en goede familie en vrienden
Ja doeiquote:Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Optimistquote:Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik of LoLa?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!
Nou bij deze dan uitgenodigd....
Ja lach maar, kutbeest hing wel in mn verse tatoeagequote:
hoezo hopeloos?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem ben jij ook gewoon een hopeloze romanticus he
Ehhhh.....dat hoeft niet hoor...quote:Op woensdag 17 april 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo optimist? Daar doe je het toch voor?quote:
quote:
Omdat de uitdrukking "hopeloze romanticus" is toch?quote:
misschien heb jij het niet zo meegemaakt.. of kan je je er niks bij voorstellen.. dat vind ik best lulligquote:
Ik heb zelf gezien hoe het kan, daar zou ik voor tekenenquote:
Van je zus?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
misschien heb jij het niet zo meegemaakt.. of kan je je er niks bij voorstellen.. dat vind ik best lullig
[..]
Ik heb zelf gezien hoe het kan, daar zou ik voor tekenen
Dat krijgt dat beest wel vakerquote:Op woensdag 17 april 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik of LoLa?
[..]
Ja lach maar, kutbeest hing wel in mn verse tatoeage![]()
Vliegles gekregen zeker
Bedankjes mogen naar mijn exquote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
misschien heb jij het niet zo meegemaakt.. of kan je je er niks bij voorstellen.. dat vind ik best lullig
[..]
En zijn die personen nog bijelkaar???quote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Lets shake hands....quote:
dat zeg je volgens mij alleen als er geen hoop voor is.... maja.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Omdat de uitdrukking "hopeloze romanticus" is toch?
dat zijn ze... en al waren ze uit elkaar.... dat neemt niemand ze meer af toch....quote:Op woensdag 17 april 2013 16:20 schreef MOON76 het volgende:
[..]
En zijn die personen nog bijelkaar???
Vind het zonde van het geld...eig..
Ik kan me er werkelijk niks bij voorstellenquote:
dus 1 nare ervaring en het gehele idee is maar meteen ruk.... die bedankjes gaan toch echt richting jezelf toch?quote:
+1 Op een gegeven moment is je achterachterneef weer getrouwd met de stiefdochter van je opaquote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel mooi dat Rival er nog zo in "gelooft".
Ik ben jaloers op hem wat dat aangaat.
Ik kom uit een familie waar ze aan de lopende band scheiden en opgeven en ik denk dat als mijn ouders beter hun best hadden gedaan om het huwelijk te laten slagen dat ik er dan ook anders (meer zoals Rival) tegenaan had gekeken
Dat was zeker niet mijn bedoeling dan hoor!!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg je volgens mij alleen als er geen hoop voor is.... maja.
En allemaal 5 kids met minimaal 4 verschillende vaders/moeders.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1 Op een gegeven moment is je achterachterneef weer getrouwd met de stiefdochter van je opa
Ofzo
ik leef mijn eigen leven zegmaar.... ik zie ook overal om me heen mensen scheiden. ook in mijn familie. ook ik kijk het nieuws, ik zie ook de ellende in de wereld hoor....quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom uit een familie waar ze aan de lopende band scheiden en opgeven en ik denk dat als mijn ouders beter hun best hadden gedaan om het huwelijk te laten slagen dat ik er dan ook anders (meer zoals Rival) tegenaan had gekeken
Ik geloof er ook wel in.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Worden we dan toch familie???quote:Op woensdag 17 april 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1 Op een gegeven moment is je achterachterneef weer getrouwd met de stiefdochter van je opa
Ofzo
Hulde.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik leef mijn eigen leven zegmaar.... ik zie ook overal om me heen mensen scheiden. ook in mijn familie. ook ik kijk het nieuws, ik zie ook de ellende in de wereld hoor....
Maar daarom kan ik het voor mij nog wel allemaal positief zien
Ja en wellicht ben ik daar een beetje lichtelijk overdreven skeptisch in.....quote:Op woensdag 17 april 2013 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
dus 1 nare ervaring en het gehele idee is maar meteen ruk.... die bedankjes gaan toch echt richting jezelf toch?
Zo'n vriendin had mijn ex maar dan andersomquote:Op woensdag 17 april 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En allemaal 5 kids met minimaal 4 verschillende vaders/moeders.
dat zou je ook nooit iemand over mij horen zeggen waarschijnlijk.... op 2 mensen naquote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen
then again... de meeste mannen zijn niet zo romantisch
True. En hulde daarvoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik leef mijn eigen leven zegmaar.... ik zie ook overal om me heen mensen scheiden. ook in mijn familie. ook ik kijk het nieuws, ik zie ook de ellende in de wereld hoor....
Ik ben ook positief hoor. Cryo houdt het toch ook al bijna 6 jaar met me uitquote:Op woensdag 17 april 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Dat denken alle mannen....quote:Op woensdag 17 april 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou je ook nooit iemand over mij horen zeggen waarschijnlijk.... op 2 mensen na
Ik zie een nieuw programma voor SBS6 who is your daddy?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n vriendin had mijn ex maar dan andersom
3 kinderen mogelijk 5 vaders
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n vriendin had mijn ex maar dan andersom
3 kinderen mogelijk 5 vaders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |