SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Noem je dat zo tegenwoordig ja?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nog een spelletje doen en dan lekker op tijd naar bed (denk ik)
Jaquote:
Speel ze en slaap zequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nog een spelletje doen en dan lekker op tijd naar bed (denk ik)
Trustequote:
Dat meen je niet?quote:
quote:
Geniet ervan schatquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Speel ze en slaap ze.
Ik ga een prisonbreak kijken.
quote:
Klinkt gezellig, maar ook vermoeiend. Trusten alvast muhahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik lig er al in, beetje ouwehoeren op wa
Gisteravond stuurde ze dat als ik mn spullen toch wil hebben, ik ze op kan halen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
En wat smst ze dan? Sorry, ik ben nieuwsgierig
Slecht geslapen, 05:17 klaar wakker, half 7 eruit, aangekleed en gaan lopen.quote:
Oh, da's minder.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slecht geslapen, 05:17 klaar wakker, half 7 eruit, aangekleed en gaan lopen.
Nu ff lekker douchen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 06:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteravond stuurde ze dat als ik mn spullen toch wil hebben, ik ze op kan halen.
Dikke doei. Gestuurd dat zij het maar op stuurt en las vanmorgen weer hetzelfde smsje wat ze als antwoord daarop stuurde
Goedemorgen trouwens
Ik vind het wel schattig hoe wanhopig ze isquote:
She wants the D(ick)quote:Op woensdag 17 april 2013 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien omdat ik mijn koffie nog nie op heb maar uhm ik snap em nie
Goedemorgen wijffiequote:
Bijna wakker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna wakker hoor
Heus, echt waar...Hoe komt het dat je zo slecht had geslapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Kopzorgen en normaal is het dat als ik mijn kussen raak dat ikquote:Op woensdag 17 april 2013 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo slecht had geslapen?
Dat is wel zo prettigquote:Op woensdag 17 april 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
normaal is het dat als ik mijn kussen raak dat ik![]()
Ik kan me nog al die jaren herinneren dat ik dat niet kon, daardoor waardeer ik het nog meerquote:Op woensdag 17 april 2013 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
9 van de 10 keer wel... binnen 5 minuten weg
Thanksquote:Op woensdag 17 april 2013 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan me nog al die jaren herinneren dat ik dat niet kon, daardoor waardeer ik het nog meer
ik wens je voor vannacht meer geluk
Dat instort-gedeelte heb ik vaak last van. Niet leukquote:Op woensdag 17 april 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks
en anders stort ik vanzelf wel weer een keer in
Gohquote:Op woensdag 17 april 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat instort-gedeelte heb ik vaak last van. Niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gohik vind het wel tof
Jij hebt nog dat je meestal binnen 5 minuten slaapt. Dat lukt mij alleen als ik flink heb gedronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het godsgruwelijk irritant.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig hoe wanhopig ze is
Ja dat is gewoon comazuipen, zo kan ik het ook he?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt nog dat je meestal binnen 5 minuten slaapt. Dat lukt mij alleen als ik flink heb gedronken
Logischquote:Op woensdag 17 april 2013 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het godsgruwelijk irritant.
dit gaat over een ex neem ik aan?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het godsgruwelijk irritant.
Ghehequote:Op woensdag 17 april 2013 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon comazuipen, zo kan ik het ook he?
Tuurlijk, zo zijn exen, duh.quote:
Duur grapjequote:Op woensdag 17 april 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Maar om dat nou elke avond te doen![]()
omdat je dronken niet gaat liggen stressen hoogstwaarschijnlijk?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt nog dat je meestal binnen 5 minuten slaapt. Dat lukt mij alleen als ik flink heb gedronken
Stress is behoorlijk aanwezig hier jaquote:Op woensdag 17 april 2013 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je dronken niet gaat liggen stressen hoogstwaarschijnlijk?
Ik spreek nog maar 2 exen, 1 want vader oudste, en de 2e is een goede vriendquote:Op woensdag 17 april 2013 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
heb maar 1 gekke ex.. de rest kan ik prima mee door een deur
Ik zou mijn ex wel willen spreken hoorquote:
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 17 april 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
1 ex belde me altijd dronken op![]()
Dat vond ik altijd wel grappig
Ja man die lalde er op losquote:
Herkenbaar...quote:Op woensdag 17 april 2013 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk heb ik vandaag best een drukke dag.
Ik heb alleen vet veel moeite met opstarten![]()
Eerst nog maar een bak thee!!
Kut is dat hequote:
Zit je dan... een week op je bank...quote:Op woensdag 17 april 2013 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut is dat he![]()
Ik zit nu ook te wachten tot ik word terug gebeld door een instantie, dat kan vast wel een week gaan duren
Kon dat maarquote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit je dan... een week op je bank...
Ja om al die thee die ik drink als ik op de bank zit te lozen!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee je moet toch naar de wc enzulks
teiltje eronder?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja om al die thee die ik drink als ik op de bank zit te lozen!
Dat is bah!!quote:
Succesquote:
Anders doe je het even voor... ?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SuccesNja beter dan lopen.
Weet je nog wel hoe je moet fietsen?
In het geval van Tam is een betere vraag of ze nog wel kan fietsenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SuccesNja beter dan lopen.
Weet je nog wel hoe je moet fietsen?
Ik ben al op het werk, anders had ik graag geholpen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders doe je het even voor... ?
Toeter ook gemonteerd?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben al op het werk, anders had ik graag geholpen.
En de zijwieltjes e.d. erop gemonteerd. En zo'n oranje vlag.
Nee ook vergeten. Damn.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toeter ook gemonteerd?
[ afbeelding ]
Oh dit neemt wel heel erge vormen aanquote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
Zit je in een meeting, word je gebeld
Beter was dat m'n ex niet
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar ik gerust een dagomzet van fl 1,95 hadquote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
jezelf zo vervelen als dat ik vandaag doe is ook niet leuk
geef mij maar drukte...
Mja ik ga altijd andere dingen doen als het rustig is. Leren, ander werk zoeken, stage zoeken, fokken, 9gaggen, mailtjes sturen.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
jezelf zo vervelen als dat ik vandaag doe is ook niet leuk
geef mij maar drukte...
Gelukkig maarquote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
Oh het was iemand van de rechtsbijstand dat de schade in behandeling is en er een expert gestuurd wordt
Is toch handig?quote:Op woensdag 17 april 2013 11:07 schreef Tamashii het volgende:
Deze trein ook. Waarom plaats je tvs in een trein die de weg laten zien?
Haha ook gedaan ja. Lekker aardbeien verkopen en mensen laten proeven op straat. Niemand koopt die dingen hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een winkel gewerkt waar ik gerust een dagomzet van fl 1,95 had![]()
DAT was pas kut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |