SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Noem je dat zo tegenwoordig ja?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nog een spelletje doen en dan lekker op tijd naar bed (denk ik)
Jaquote:
Speel ze en slaap zequote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nog een spelletje doen en dan lekker op tijd naar bed (denk ik)
Trustequote:
Dat meen je niet?quote:
quote:
Geniet ervan schatquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Speel ze en slaap ze.
Ik ga een prisonbreak kijken.
quote:
Klinkt gezellig, maar ook vermoeiend. Trusten alvast muhahahaquote:Op woensdag 17 april 2013 00:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik lig er al in, beetje ouwehoeren op wa
Gisteravond stuurde ze dat als ik mn spullen toch wil hebben, ik ze op kan halen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
En wat smst ze dan? Sorry, ik ben nieuwsgierig
Slecht geslapen, 05:17 klaar wakker, half 7 eruit, aangekleed en gaan lopen.quote:
Oh, da's minder.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slecht geslapen, 05:17 klaar wakker, half 7 eruit, aangekleed en gaan lopen.
Nu ff lekker douchen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 06:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteravond stuurde ze dat als ik mn spullen toch wil hebben, ik ze op kan halen.
Dikke doei. Gestuurd dat zij het maar op stuurt en las vanmorgen weer hetzelfde smsje wat ze als antwoord daarop stuurde
Goedemorgen trouwens
Ik vind het wel schattig hoe wanhopig ze isquote:
She wants the D(ick)quote:Op woensdag 17 april 2013 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien omdat ik mijn koffie nog nie op heb maar uhm ik snap em nie
Goedemorgen wijffiequote:
Bijna wakker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna wakker hoor
Heus, echt waar...Hoe komt het dat je zo slecht had geslapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Kopzorgen en normaal is het dat als ik mijn kussen raak dat ikquote:Op woensdag 17 april 2013 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo slecht had geslapen?
Dat is wel zo prettigquote:Op woensdag 17 april 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
normaal is het dat als ik mijn kussen raak dat ik![]()
Ik kan me nog al die jaren herinneren dat ik dat niet kon, daardoor waardeer ik het nog meerquote:Op woensdag 17 april 2013 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
9 van de 10 keer wel... binnen 5 minuten weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |