het is een komplotquote:
Je hebt 'm wel verplaatst?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik was net te laat met reeksen in het vorige topic, maar is gedaan nu
Ik schrok ook alquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:05 schreef ddx het volgende:
Huh opeens melding over prive toegang tot forum nodig ?
gebeurd in de beste relatiesquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Af en toe een beetje kibbelen met elkaar hoort er bij.
Ja ze laten zich wsl heel makkelijk drijven, maar uit zichzelf in het hokje niet zo gauw hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Op een gegeven moment weten die schapen ook wel wat de bedoeling is...
goedmaakseksquote:
Goedelequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:13 schreef tralalala het volgende:
Van wie is die vrouwenstem die je elke keert hoort?
Als hij echt 24/7 zo is dan wordt het wel rete irritantquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:13 schreef Specularium het volgende:
Jaap heeft het format prima begrepen, bazenacteur.
Inderdaad..quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef DeLuna het volgende:
Als hij altijd zo is wordt het wel wat irritant kan ik mij indenken
Oh Oh Europa.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:15 schreef Travel. het volgende:
Anita en Peter hebben al in een heel slecht programma gezeten, iemand weet weer welk?
De Bus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:15 schreef Travel. het volgende:
Anita en Peter hebben al in een heel slecht programma gezeten, iemand weet weer welk?
Jij begrijpt het. Niet teveel dat is ook irritant.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
AANDACHT KEREL. VROUWEN WILLEN AANDACHT
Ervaringsdeskundige hequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Niet teveel dat is ook irritant.
Story of my life...quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
AANDACHT KEREL. VROUWEN WILLEN AANDACHT
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Niet teveel dat is ook irritant.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Story of my life...
"Schat wat is er?"
"Ik krijg geen aandacht!!"
[ afbeelding ]
Was het maar waarquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil jij dan dat iemand dag en nacht om je heen hangt?
krijg je in de bijlmerquote:
idd. en makkeljkquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:20 schreef Travel. het volgende:
Lijkt me een beetje een uhh simpel meisje.
Eenzaam aan de topquote:
Aan de top van onderopquote:
Jaap maakt het programma leukquote:
Laat ze zelf toe.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Die marokkaan heeft haar volgens mij alleen omdat ze zo makkelijk te vormen is
Mannen hebben geen programma nodig. Die slaan de vrouw en dan is alles weer pais en vree.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Het stomme hier aan is dat de maatstaaf de blijheid van de vrouwen is en de mannen moeten zich maar aanpassen. Je kan dit net zo makkelijk omkeren en dan?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Mannen hebben geen programma nodig. Die slaan de vrouw en dan is alles weer pais en vree.
Ben ik het wel mee eens, al ben ik zelf een vrouw. Altijd gezeik over de mannen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Waar is ons programma? Help mijn vrouw is een zeikwijf!
Daar hebben jullie FOK voor !quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
ik weet niet waar jouw lul zit, maar die steekt wel naar vorenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe kan een erectiestoornis nou tussen jullie in staan? Dan staat er per definitie toch juist niets tussen jullie?![]()
Omdat we nog steeds in een tijd leven waarin feminisme nog steeds is achtergesteld alleen niemand heeft dat door. Vrouwen worden nog steeds behandelt als een object en schuiven zichzelf maar al te graag in een slachtofferrol.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar serieus, de mannen zijn altijd de lul. Help mijn man heeft een hobby. Help mijn man is klusser. Help mijn man is een slechte echtgenoot.
Haha, dan zouden al die vrouwen opeens belangrijke klusjes voor hun mannen hebben klaarliggen zodat de tv niet aankon.....quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar serieus, de mannen zijn altijd de lul. Help mijn man heeft een hobby. Help mijn man is klusser. Help mijn man is een slechte echtgenoot.
Uhm corr. ...(veel) vrouwen willen zich als een object laten behandelen (en wel het meest kostbare op aarde) en als dat niet gebeurd kruipen ze in de slachtofferrolquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Deckard het volgende:
[..]
Omdat we nog steeds in een tijd leven waarin feminisme nog steeds is achtergesteld alleen niemand heeft dat door. Vrouwen worden nog steeds behandelt als een object en schuiven zichzelf maar al te graag in een slachtofferrol.
Je ziet ook bij al deze 'huwelijken' dat het allemaal van die traditionele huishoudens zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:42 schreef Thorgard het volgende:
[..]
Uhm corr. ...(veel) vrouwen willen zich als een object laten behandelen (en wel het meest kostbare op aarde) en als dat niet gebeurd kruipen ze in de slachtofferrol
Waar vrouwen de rechten van mannen hebben overgenomen zijn ze vergeten de plichten erbij te nemen
Helaas bestaan dit soort figuren echt. Dat is eigenlijk het trieste.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:47 schreef golfer het volgende:
Waar vind je zoveel goede acteurs?
Je wilt me toch niet wijs maken dat dit soort figuren met namen als Charlene, Kimberley, Rochele etc. bestaan en die kerels die ze erbij gecast hebben zijn helemaal goed.
Ergerde mijquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik irriteerde me er al aan binnen de eerste 10 minuten![]()
Ik twijfel ook wel, maar dat heb ik met AL dit soort programma's. Natuurlijk bestaan dit soort figuren echt, maar geven ze zich ook op voor zo een programma?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Helaas bestaan dit soort figuren echt. Dat is eigenlijk het trieste.
Ik heb eerder het idee dat ze echt zo zijn. Wie gaat er namelijk met zijn kop tv om als slechtste echtgenoot te worden betiteld? Dan neem je het huwelijk en/of je partner niet zo serieus.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik twijfel ook wel, maar dat heb ik met AL dit soort programma's. Natuurlijk bestaan dit soort figuren echt, maar geven ze zich ook op voor zo een programma?
Misschien zijn het geen acteurs maar worden ze wel flink gesouffleerd.
Maar iemand die een slechte echtgenoot is vindt dat waarschijnlijk niet van zichzelf en wil dan toch ook niet zo betiteld worden?quote:Op woensdag 17 april 2013 08:13 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ze echt zo zijn. Wie gaat er namelijk met zijn kop tv om als slechtste echtgenoot te worden betiteld? Dan neem je het huwelijk en/of je partner niet zo serieus.
Ach die hebben toch een bord voor hun kop .....quote:Op woensdag 17 april 2013 08:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar iemand die een slechte echtgenoot is vindt dat waarschijnlijk niet van zichzelf en wil dan toch ook niet zo betiteld worden?
Nou ja, of ze vinden het gewoon leuk om op tv te komen, kan ook. Ik begrijp mensen die aan dit soort programma's meedoen sowieso niet. Je moet de volgende dag weer naar je werk, je buren zien je , je familie.
Dat was een mooie actie ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef Jula123 het volgende:
Leuk programma wel. Ruben nicolai ergert zich ook nu al aan jaap. Geen serieus antwoord, dan meteen afkappen.
captain obvious strikes again!quote:Op donderdag 18 april 2013 01:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb vanavond de rest gezien via uitzending gemist maar volgens mij is het hartstikke gecast![]()
Die ene vent met dat wit geblondeerde haar (kustenaar/schilder) was ook bij de Bunker,
en ik kan niet geloven dat bijna geen van de mannen hun trouwdatum wisten en ook
niet welke kleur ogen hun vrouw hadden.
Ik heb het bij mijn eigen vent getest en die wist het het juiste antwoord op beide vragen binnen
2 seconden.![]()
Als het wél echt is, snap ik niet dat je aan zo'n programma meedoet trouwens
http://glamora.ma/2013/04/door_rtl_gesloopt_koppel_meldt.htmlquote:Op donderdag 11 april 2013 22:42 schreef iBenny het volgende:
Peter en Anita (1:44) deden mee aan Oh, Oh Europa. Toen was er niks mis met het stel. Sterker nog... ze waren prima op elkaar ingespeeld.
Zie hierzo: Hun introductie in Oh oh Europa
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lingerie kopen voor de vrouw vanavond.
En schoenen: ik zag het voorstukje, je moet ze wel op de grond zetten, want ze staat op de grondquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lingerie kopen voor de vrouw vanavond.
Vind ik wel leuker dan af en toe een of ander dom cadeautje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Goh wat romantisch, in Zandvoort een ijsje eten, omdat hij zijn nieuwe auto wilde uitproberen.
Dat wel, maar het was in dit geval echt om zijn auto even te proberen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind ik wel leuker dan af en toe een of ander dom cadeautje.
Ja dat! Het ijsje gedeelte is dan wel weer liefquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar het was in dit geval echt om zijn auto even te proberen.
Had hij haar moeten laten rijden eigenlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat! Het ijsje gedeelte is dan wel weer lief
Ja maar dit is juist leuke tv denken ze.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Zo gek vind ik het niet dat een man de bh maat niet weet.
Nou idd ja!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik ook niet. En verschilt ook nogal eens per merk. Pak zelf ook vaak gewoon paar verschillende behas en in verschillende maten die ik leuk vind en dan kijken welke goed zitten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Je bent genomineerd !quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou idd ja!
Ben niet aan het kijken trouwens, voetbal is even belangrijker
Ik kijk na dit de tweede helftquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou idd ja!
Ben niet aan het kijken trouwens, voetbal is even belangrijker
Neem ik je dat kwalijk dan??quote:
dat zeg ik toch niet !quote:
Ik nog nooitquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg zelden kleding. Kan me niet zo snel iets herinneren.
Sowieso kleding voor een ander kopen is heel lastig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef roos85 het volgende:
Schoenen voor een ander kopen is ook zoiets
Ik heb niet de makkelijkste voeten (breed en hoge wreef) dus dat gaat Frankje niet zo snel lukken.
Dat vind ik weer makkelijker dan schoenen enzo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso kleding voor een ander kopen is heel lastig.
Lijkt mij ook hoor, ik kan het ze niet eens kwalijk nemenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef BlueMage het volgende:
Ik zou het ook een lastige opdracht vinden idd.
Hij wil nooit weg denk ik?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, maar wat bedoelt ze daar nou precies mee?
Hij werk 70 uur per week dus hij zal wel moe zijn al hij thuiskomt, nogal logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, maar wat bedoelt ze daar nou precies mee?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Grote voordeel van dit programma, ik realiseer me dat ik een gewekdige man heb.
Ik realiseer me dat ik een geweldige vrouw ben. Schuif communicatieprobleempjes niet op hem af en zeur weinig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Grote voordeel van dit programma, ik realiseer me dat ik een gewekdige man heb.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou hetvertikken als man, een serenade brengen. Te erg.
Best welquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef Pietepietje het volgende:
Die vrouw met dat korte haar is gewoon de naarste echtgenote van Nederland
Nee, die met dat lange rode hasr.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef Pietepietje het volgende:
Die vrouw met dat korte haar is gewoon de naarste echtgenote van Nederland
Verdomd scheitprogramma van de geemancipeerde maatschappij.. het barst van de tv programma's van nederlandse vrouwen die met buitenlanders trouwen, en programma's als Help mijn man is klusser enz. Waar blijft het programma 'mijn vrouw is een lui varken dat niets in het huishouden doet'quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:04 schreef zoem het volgende:
Na zijn zoektocht naar De Allerslechtste Chauffeur van Nederland, komt Ruben Nicolai nu met het nieuwe programma De Allerslechtste Echtgenoot van Nederland. Dat heeft BNN maandag aangekondigd. De tv-reeks draait om mannen die er volgens hun vrouw weinig van bakken in de relatie. “In het programma nemen acht mannen het tegen elkaar op om te bewijzen dat ze lang niet zo’n slechte kerel zijn als hun vrouw iedereen wil doen geloven“, legt een woordvoerder uit.
Er wordt gezocht naar kandidaten. “Is jouw echtgenoot een ontzettende workaholic, megajaloers, een extreme sloddervos, een geobsedeerde hobbyist of een Don Juan die met iedereen staat te flirten? Dan is BNN naar hem op zoek!“, luidt de oproep.
Onder begeleiding van een strenge jury worden de mannen wekelijks getest. “Ze worden blootgesteld aan verleidelijke proeven en lastige praktijksituaties om haarfijn te laten zien hoe ze als echtgenoot functioneren.”
Na acht weken gaat de allerslechtste echtgenoot er met de dubieuze titel vandoor. De man die de meeste vooruitgang boekt, wint een tweede huwelijksreis naar een paradijselijk oord.
“Ik ben benieuwd hoe het met de gemiddelde echtgenoot is gesteld. Veel dramatischer dan de chauffeurs kan het niet worden!“, zegt Nicolai.
De eerste aflevering is op woensdag 3 april 2013 op Nederland 3.
Bron
Leuker dan slechtste chauffeur wordt het vast niet.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Verdomd scheitprogramma van de geemancipeerde maatschappij.. het barst van de tv programma's van nederlandse vrouwen die met buitenlanders trouwen, en programma's als Help mijn man is klusser enz. Waar blijft het programma 'mijn vrouw is een lui varken dat niets in het huishouden doet'
Jah, als het echt bedoeld is als controle wel, maar volgens mij is het gewoon een goedzakquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef BlueMage het volgende:
Mja kan me wel voorstellen dat je een beetje gek wordt van controlerend gedrag maar als vrouw kun je toch ook wel bedenken dat ie dat uit (over)bezorgdheid doet. Terecht dat hij naar huis mag.
Ik vind het ook een beetje een stom programma eigenlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vind het echt niks dit programma, sorry.
Wilde het net weer kijken maar zat vaker te zappen (oa naar "Fun with Dick & Jane) dan te kijken.
En als ik dan al keek zag ik die kenau met d'r hij-is-te-lief-gezeik of die Turk met zijn huichellachje![]()
Dus nee, dit is hem niet.
Morgen op uitzending gemist!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ik denk al: ben 3 x alle zenders bij langsgegaan maar niks te zien
Volgens mij kan je nu al kijken !quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ik denk al: ben 3 x alle zenders bij langsgegaan maar niks te zien
Precies! Ik schaam me ervoor, maar ik word lichtelijk racistisch van dit programma. Wat een vent zeg, die Turk, ik weet niet of ik het zielig voor- of ontzettend naief van zn vriendin moet vinden..quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vind het echt niks dit programma, sorry.
Wilde het net weer kijken maar zat vaker te zappen (oa naar "Fun with Dick & Jane") dan te kijken.
En als ik dan al keek zag ik die kenau met d'r hij-is-te-lief-gezeik of die Turk met zijn huichellachje![]()
Dus nee, dit is hem niet.
Nou, mijn heimelijk racisme gaat geloof ik eerder naar die rapper.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:26 schreef eemie het volgende:
[..]
Precies! Ik schaam me ervoor, maar ik word lichtelijk racistisch van dit programma. Wat een vent zeg, die Turk, ik weet niet of ik het zielig voor- of ontzettend naief van zn vriendin moet vinden..
Tis gewoon een KUTturkquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:26 schreef eemie het volgende:
[..]
Precies! Ik schaam me ervoor, maar ik word lichtelijk racistisch van dit programma. Wat een vent zeg, die Turk, ik weet niet of ik het zielig voor- of ontzettend naief van zn vriendin moet vinden..
Ja dat vond ik ook leuk.quote:
Ik had niet eens meegedaan. Scheiden/uit elkaar gaan is een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook leuk.Ik zou ook zo'n soort tekst schrijven als 't allemaal zo geforceerd in opdracht van zo'n programma moet.
Dat sowieso idd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had niet eens meegedaan. Scheiden/uit elkaar gaan is een stuk makkelijker.
Yeeey.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nu al kijken !
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/15515881
Echt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf bij m'n mening dat ik De Allerslechtste Chauffeur van Nederland beter vind. Gelukkig komt dat programma aan het eind van de zomer weer terug.
Jawel staat op de bnn site en op hun fbpagina en last but not least in 't topic voor dat programma hier op FOK!quote:
Mja maar het ging haar er meer om - als ik het goed hoor - dat hij ook wel dingen voor zichzelf kan doen, lekker met vrienden op stap en gewoon minder bezig is met haar i.p.v. altijd zo klef en alles met haar willen doen. Dus simpelweg een eigen leven naast de relatie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef BlueMage het volgende:
Mja kan me wel voorstellen dat je een beetje gek wordt van controlerend gedrag maar als vrouw kun je toch ook wel bedenken dat ie dat uit (over)bezorgdheid doet. Terecht dat hij naar huis mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |