Gereed voor bestelling zelfs? Hier nog paid dacht ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef marcelp79 het volgende:
nog ff snel gecheckt op buysku...artikelen staan nog steeds gereed voor verzending...nog ff w8en dan..
Zo vroeg alquote:Op donderdag 18 april 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Mijn eerste bestelling is van 10:31... nog geen mail.
EBay.com, voor de verschillende shop even cufflinks intypen op chinaprices.us.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:49 schreef marcelp79 het volgende:
iemand toevallig uit zijn hoofd wetend waar je leuke cufflinks kan kopen voor overhemden? iig uit china dan..
Deze wel, heb er ook een besteld om 11 uur op een ander account, daar wacht ik nog op reactie.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jij was 1 van de ''late'' bestellers of niet? (lees na een uur of 3)
Zou zelf zeggen Ebayquote:Op donderdag 18 april 2013 14:49 schreef marcelp79 het volgende:
iemand toevallig uit zijn hoofd wetend waar je leuke cufflinks kan kopen voor overhemden? iig uit china dan..
Is het zelfdequote:Op donderdag 18 april 2013 14:54 schreef bobbernaut het volgende:
Waybill No.: RB45-----23CN
Er staat Waybill, maar volgens mij is dit een tracking nummer?
Ik kan m hier niet vinden iig http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jspquote:Op donderdag 18 april 2013 15:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zou zelf zeggen Ebay
[..]
Is het zelfde?
Ik heb ook een fysieke kaart (onlangs aangevraagd) maar betaalde eerst altijd met zgn Vouchers. Daar heb ik nooit problemen mee gehad, met de card nu wel. Ga die van Neteller is even bekijken dan, danku.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb een Neteller kaart en die werkt echt prima (fysieke kaart). Nog maar 1 keer problemen gehad met betalen maar wat was door een fout in de gegevens
Ja die had ik ook gezienquote:Op donderdag 18 april 2013 14:24 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, dit was mijn eerste bestelling. Heb al een G11 toetsenbord ,anders had ik zeker deze besteld: http://detail.tmall.com/i(...)cc78eb72afa7c14cd3f4
Mooi spul.
1 2 3 4 5 6 | Dear customer, All products related to keywords "samsung" are banned to sell. Please try to search other keywords. Sorry for the problem. MisterTao team. |
Ik heb nog steeds geen mail ontvangen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:50 schreef King-Ernie het volgende:
Aan de mensen die een mail hebben gehad:
Kregen jullie die zomaar in je mailbox, of stuurde jullie eerst een mailtje naar BUYSKU om te vragen of ze hem nog krijgen o.i.d
Artscow een keer een muismat besteld voor 1 dollar ofzo prima kwaliteit en ik zit er nu nog met plezier naar te kijkenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:43 schreef Ballsofsteel het volgende:
Poeh, al veel te lang geleden dat ik dit topic heb bezocht, tevens ook voor het eerst in maanden weer is wat besteld.
(een megafoon op bgood)
Maargoed, heeft iemand ervaring met artscow, ik overweeg om met die code een paar dogtags te bestellen...
Na 5 minuten is zo'n ding op de juiste temperatuur, zo'n dure na 18 seconden. Het belangrijkste blijft toch om de punt schoon te houden, zodra je zwarte smurrie aan je punt hebt werkt elke bout slecht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:18 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, gewoon wat electro soldeer crap. Maar een bout die wel warm wordt is dan wel handig., niet zo'n zin om 3 kwartier op een pcbtje te drukken met een soldeerbout voordat de tin begint te vloeien zeg maar.
Uhh, gewoon eentje zoeken met een micro USB aansluiting? Waarom denken mensen anno 2013 nog steeds dat merken hun eigen aansluitingen hebben? (uitgezonderd Applequote:Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef relativity het volgende:
Is er trouwens een manier om die belachelijke melding op mistertao te omzeilen:
[ code verwijderd ]
Ik wil gewoon een power bank kopen die compatibel is met een Samsung telefoon, lol.
Idd, Al moet men wel opletten bij Tablets.. niet alle tablets kunnen via (micro) usb worden opgeladen..quote:Op donderdag 18 april 2013 18:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uhh, gewoon eentje zoeken met een micro USB aansluiting? Waarom denken mensen anno 2013 nog steeds dat merken hun eigen aansluitingen hebben? (uitgezonderd Appledan...)
Klopt, maar dan weet je zelf toch wel welke aansluiting je moet gebruiken?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Idd, Al moet men wel opletten bij Tablets.. niet alle tablets kunnen via (micro) usb worden opgeladen..
Dan heb je aan zon powerbank niks.. ( in iedergeval niet voor je tablet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |