Neem je de andere 4 nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef 0wen het volgende:
Zeuw, 3x 0 cent deals besteld,
Eerste keer Banggood voor mij, al ze alle 3 binnen komen ga ik daar vaker bestellen![]()
Ja, gewoon wat electro soldeer crap. Maar een bout die wel warm wordt is dan wel handig., niet zo'n zin om 3 kwartier op een pcbtje te drukken met een soldeerbout voordat de tin begint te vloeien zeg maar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Chinese bout![]()
[ afbeelding ]
Ligt een beetje aan je klus welke soldeerbout gaat werken, micro solderen of pijpleidingen of simpele ledjes?
Zo'n goedkope werkt best prima met gemiddelde elektronica en je kunt verschillende maat punten erbij kopen. Bij zo'n goedkope moet je alleen even kijken of het snoer niet zo'n raar kronkel effect heeft. Ik geloof dat ze bij de Action liggen voor enkele euro's.
Ik kan je wel een solder pump sucker aanraden, zeer handig en goedkoop. Flux, krabbertjes en dergelijke tools.
[ afbeelding ]
Als je moet vragen wat een goede bout is dan ga je niet dagelijks professioneel solderen, dan is een flink dure niet zo logisch. Super snel opwarmen, temperatuur knop etc. Goed solderen zit toch meer in je hand dan in het apparaat, met een goedkope beginnen is zeker geen onbruikbare troep.
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:18 schreef 0wen het volgende:
[..]
Neh, muismat niet nodig, en iPhone 5 heb ik ook niet
Ja je weet maar nooit wanneer het van pas komtquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:48 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee ik ook nietMaarja, mijn oma zei altijd "Wat gratis is, moet je pakken mijn jongen!".
Wat heb je allemaal besteld dat je op 32 pakjes wacht?quote:
Ze waren nu weer 140 dollar ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 09:23 schreef Michael-H het volgende:
Hoe kan dat nou, alle tablets van BuySKU zijn uitverkocht
Ze hebben op de product page nog iets erbij gezet, over dat het alleen geldig is in West-Europa. Nog meer kans op graties tablets voor onsquote:Op woensdag 17 april 2013 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze waren nu weer 140 dollar ofzo.
onmogelijk, je kan de coupon codes maar 1x gebruiken per account.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:13 schreef marcelp79 het volgende:
waarschijnlijk 32 muismatten van b*nggood haha
oke dan geen muismatten, maar de survival gear kon je wel meerdere malen bestellen!quote:Op woensdag 17 april 2013 09:27 schreef jeroendh het volgende:
[..]
onmogelijk, je kan de coupon codes maar 1x gebruiken per account.
Tenzij je meerdere accounts hebt aangemaakt bij ze
Same,quote:Op woensdag 17 april 2013 10:23 schreef wesselbraaksma het volgende:
nog niks gehoord van buy sku zou het dan toch..........?
Krijg zojuist een mail van Banggood, 15% korting op alle order boven de $51 couponcode: 51shop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:55 schreef Syphixx het volgende:
heli canceled, heb heb de MJX F47 F647 aangeschaft ipv de v911
helaas zonder coupons
http://www.banggood.com/W(...)icopter-p-54602.html
Enkel geldig op items op http://www.banggood.com/c(...)or-labor-day-18.htmlquote:Op woensdag 17 april 2013 11:07 schreef Painore het volgende:
[..]
Krijg zojuist een mail van Banggood, 15% korting op alle order boven de $51 couponcode: 51shop.
Ken de helikopter verder niet, maar de MJX F46B is in de aanbieding.
getest maar niet geldigquote:Op woensdag 17 april 2013 11:07 schreef Painore het volgende:
[..]
Krijg zojuist een mail van Banggood, 15% korting op alle order boven de $51 couponcode: 51shop.
Ken de helikopter verder niet, maar de MJX F46B is in de aanbieding.
SPOILER: Win :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 17-04-2013 14:26:04 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |